Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca Bad-i - Nie 13 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro
ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?
Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca
przeczytaj jeszcze raz tylko uważnie to co napisałem i zadaj pytanie ponownie
p.s. a jezeli nadal będziesz uważal to za mission impossible to zapytaj Bartka 106 bo był wtedy na prawym foteluAnonymous - Nie 13 Mar, 2011 dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać tylko typery takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w saxo graty z C2R2
edit z tą 106 pomyłka wpadła doskonale wiem o homologacji Bart - Nie 13 Mar, 2011 życie to nie rajdy, ziomBad-i - Nie 13 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać tylko typery takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w 106/saxo graty z C2R2
Stary robisz z siebie głupka albo co gorsze robisz go ze mnie......
Czy gdziekolwiek w tym temacie napisałem o saxo/106 ze leje TypeRy na prosty NA RAJDACH???????
Kolega zapytal w temacie o "atrakcyjnosc 106/saxo/clio" - czy widzisz gdzies tutaj odnosnik do rajdow??
Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane CHRZANEK - Nie 13 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane
I to jest znacząca rónica między Saxo a 106...
Zatem Saxo vs 106 1:0Bonczek - Nie 13 Mar, 2011 Skoro spór przenosi się na "francuskie" podwórko to ten temat przerósł moje oczekiwania kamil - Wto 15 Mar, 2011 ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca wkurwia, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?Bad-i - Wto 15 Mar, 2011
kamil napisał/a:
ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca kurcze, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?
proponuje przejsc z tylu na zawias na uniballach - wtedy stukanie nie bedzie ci przeszkadzałospeed555 - Wto 15 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro
ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?
Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca
Kujawski na Elmocie w Saxo przyjeżdzał za Lancerami:)pit - Czw 17 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane
Niezły argument, jak w przyszłym wcieleniu będę bogaty i wystartuje w rajdach to pomyślę nad tym
Ale póki co wolę schowek na rękawiczki Bad-i - Czw 17 Mar, 2011
pit napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane
Niezły argument, jak w przyszłym wcieleniu będę bogaty i wystartuje w rajdach to pomyślę nad tym
Ale póki co wolę schowek na rękawiczki
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi rękawiczkami....... ale mniejsza o to.
Najwazniejsze jest zeby nie popełniać błędów, jezeli teraz bym sie decydował na 106/saxo to wybrał bym saxo bo ma "wolniejszą" homologacje.pit - Czw 17 Mar, 2011 No nima schowka (glove compartment).
Tak na powążnie to kwestia gustu jednym podoba sie 106 innym Saxo.
No oczywiście kwestia homo jeszcze ale to już nisza.vitesse - Czw 17 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
kamil napisał/a:
ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca kurcze, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?
proponuje przejsc z tylu na zawias na uniballach - wtedy stukanie nie bedzie ci przeszkadzało
tylko pewnie strasznie trzepie na dziurach ? pytam bo moze bym sobie takie cos sprawil bo mi lata na boki strasznieBart - Czw 17 Mar, 2011
pit napisał/a:
Tak na powążnie to kwestia gustu jednym podoba sie 106 innym Saxo.
No oczywiście kwestia homo jeszcze ale to już nisza.
statystycznie parę procent ludzkości, więc nie taka całkiem nisza.