Przem_106 - Pon 11 Kwi, 2011 to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!kubas - Pon 11 Kwi, 2011
qbus napisał/a:
nie ma opcji... za takie max 5-6 tys
+1 zgadzam się 106 - Pon 11 Kwi, 2011
kubas napisał/a:
qbus napisał/a:
nie ma opcji... za takie max 5-6 tys
+1 zgadzam się
8 stron zeby potwierdzic mojego posta z pierwszej strony Jaco - Pon 11 Kwi, 2011
Bart napisał/a:
Michał napisał/a:
ja sie na niczym nie znam, ale chciałbym tylko powiedziec ze ten temat bardzo mi sie podoba.
Możecie dalej kontynuować dyskusje
+1
+1 Mistrz Temat Yarko - Pon 11 Kwi, 2011
Przem_106 napisał/a:
to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!
najlepiej kupić EVO VI RS w stanie mint z UK i zrobić profi przekładkę, w lato sobie upalać na pojeżdżawkach a na zime wkładać do garażu, chyba że masz podejście typu - ma jeździć zawsze i wszędzie, na codzień, po błocie, po śniegu, między gałęziami i generalnie nie oszczędzamy fury to trochę szkoda niszczyć niejako ikonę motorsportu i lepiej kupić zmęczone zewnętrznie, mechanicznie sprawne EVO9, wszystko jest kwestią Twojego podejścia do tematu i proponuję Panowie skończyć te dyskusje bo do niczego one nie prowadzą, każdy ma inne spojrzenie na swoje hobbyStf - Pon 11 Kwi, 2011
Przem_106 napisał/a:
to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!
Przem - hmm ale czy zabieg Kuchara nie jest podyktowany innymi względami - klasą ?? przytaczasz tutaj podejście w którym masz spory budżet po to, żeby startować szóstką w danej klasie bo to daje dodatkowe możliwości. odchodząc od tego faktem jest żeby eVI była konkurencyjna do e9 us musi być w nią wsadzone pewnie z 2x tyle kasy co w zakup e9... to dość specyficzny manewr który zrobił Kuchar - i trochę jednak ma niewiele wspólnego z opisywanym przykładem dla naszych celów... chyba ?
Jeśli ktoś chce mieć fajną szóstkę zapewne kupi kolekcjonerskie okazy w UK - albo rs'a albo TME za 50-70tyś pln i pyknie przekładkę a nie będzie ładował pewnie i ze 100-150tyś w odbudowę jakiegoś zdezelowanego trupa po przelocie 200tyś km...martin.h - Pon 11 Kwi, 2011 STF, ale Ty pier.dolisz farmazony. Czy każde Rallye jest upalane w KJS'ach? Widziałeś rejlaka Chrzanka po przebiegu 300k km?
Tak samo mógłbym napisać, że Twoje Subaru startowało w szutrowych rajdach i jest zmęczone jak aktorka porno z 20 letnim stażem.Janusz - Pon 11 Kwi, 2011
Bart napisał/a:
się dzieje - Janusz wkroczył do akcji
narazie przymierzam się do wyskoczenia z ukrycie
ale widzę ze martin już tu jest, wiec ja odpuszczam Stf - Pon 11 Kwi, 2011
martin.h napisał/a:
STF, ale Ty pier.dolisz farmazony. Czy każde Rallye jest upalane w KJS'ach? Widziałeś rejlaka Chrzanka po przebiegu 300k km?
Tak samo mógłbym napisać, że Twoje Subaru startowało w szutrowych rajdach i jest zmęczone jak aktorka porno z 20 letnim stażem.
przekonałeś mnie.was79 - Pon 11 Kwi, 2011
martin.h napisał/a:
i jest zmęczone jak aktorka porno z 20 letnim stażem
wyrabiasz się MArtinie, hh.org Ci służy Mick - Pon 11 Kwi, 2011 żenada...Anonymous - Pon 11 Kwi, 2011 Chyba dorzuce swoje 3 fenigi
a może nie Barejka - Pon 11 Kwi, 2011 kubas, takie rallye w polsce nie znajdzie amatora po kilku latach, chyba ze Ty albo ja, ale ludzie wola kubic stara baware niz starego pugakubas - Pon 11 Kwi, 2011
Barejka napisał/a:
kubas, takie rallye w polsce nie znajdzie amatora po kilku latach, chyba ze Ty albo ja, ale ludzie wola kubic stara baware niz starego puga
ja bym brał obie i baware i puga Konrad - Pon 11 Kwi, 2011 e30 cabrio misztszem polski !