M - Śro 19 Paź, 2011 EmerytRs2 - Śro 19 Paź, 2011 Panowie w wiekszości, jesteśmy amatorami ze sportowym zacięciem, ale wątek jest ciekawy i potrzeba trochę czasu, żeby Was zrozumieć. ( hehe teraz ja mogę napisać że Was nie ocb )Bonczek - Śro 19 Paź, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
( hehe teraz ja mogę napisać że Was nie ocb )
Dobra teraz to już totalnie nie rozumiem kubek13 - Czw 20 Paź, 2011
Zadir napisał/a:
Na hamowni dzisiaj wyszło 190 kucy, jak dostanę na maila to wrzucę wykres.
Po modach chciałbym celować w 205
Czołem Zadir,
To ode mnie masz te koła ładne
Dopiero teraz zauważyłem że się zalogowałeś.
Dobry krok.
To forum zazwyczaj poprawia mi humor. Błyskotliwe Chopaki, trzymają poziom
U Ciebie w temacie, też wesoło czytam ..
Gdzie byłeś na hamowni ? W 3city ?
Podjadę może moim czarnuchem i zweryfikuję siłę mojego rumaka..
A Milteka już założyłeś ?
Co do Modów silnika - to się nie podpalaj. Kilka nocek zarwałem przez clio197.net . Wiele nie zwojujesz - wniosek. Ja bym zrobił to co Geko zaproponował - puszke od Clio V6 zainstaluj, aku do tyłu, wydech i remap ewentualnie po wszystkim . Zadzwoń do Boruty lub Kujawskiego jeszcze. Podpytaj. Z tego co pamiętam, po wywaleniu drugiego Kata w Sporcie III pojawia się tzw 'flat spot' w okolicach 2,5k RPM. Ja tego nie założyłem, mimo że mam w garażu tzw. deCat. Można to skorygować za pomocą programu, nieco.. Ten Henk (od Geko) zmapował już sporo Sporciszów w UK, także (a może głównie) po zmianach wydechu.
A i przypomiało mi sie jeszcze coś.. Jest u Nas w 3mieście chłopak, który ruszał mapy ponoć u Krzyśka Orskiego w Clio. Clio III w pucharze latały na jakimś wydechu Ultera, właśnie z wywalonym Katem. Ten wydech psuł ponoć przebieg momentu. Wiem kto robił poprawki u Orskiego, znam tego kolesia. Jeśli chcesz podpytam, dam Ci kontakt. Może nie będziesz musiał jeździć na południe Polski..Shymek - Pon 24 Paź, 2011
Marek23 napisał/a:
Cytat:
pytalem go o staby - "tyl sztywny/przod seria''
Piekny wygar z wydechu tam widze Jaka specyfikacja tego clio? kierownik ogarnia, czy da sie lepiej?
To białe to jest torowe CUP phase 2 - 210 KM, klatka wybebeszone klowa skrzynia itd
To żótte to Zadira - czas zrobił 2:00:773
kubek13
Jak chcesz w Gdańśku hamownie to albo Tune-Up na Trakcie Św. Wojciecha (tam gdzie teraz wiadukt obwodnicy południowej budują) albo http://chiptuning-gdansk.pl/oferta (hamownia drogowa zakładana na koło)
P.S. zostały Ci jeszcze jakieś siedemnastki do sporta ? EmerytRs2 - Pon 24 Paź, 2011
Shymek napisał/a:
To białe to jest torowe CUP phase 2 - 210 KM, klatka wybebeszone klowa skrzynia itd
to przy tej mocy robi robote.
ale renault kłamie z ta mocą....tam niby przecie już 203 konie majo być.Shymek - Pon 24 Paź, 2011 A który z silników 2,0 n/a w Renault trzymał moc? Wiekszość sportów3 (seria niby 197) ma tak jak auto Zadira czyli koło 190KM
Jeszcze co do zawiasu tego CUPa - to na bank nie jest seria bo z przodu ma za duże kąty a pozatym mega nisko siedzi (a właściciel ogarnia - jeździ w Pucharze Clio)Shymek - Pon 24 Paź, 2011 tu chyba pełna specyfikacja takiego CUPa:
http://www.renaultsport.c...al/Default.aspxGeKo - Pon 24 Paź, 2011 Wszystkie Renault raczej trzymają moc, tyle że wg amerykańskiej normy SAE a nie naszych DIN. Stąd to całe oszustwo.Shymek - Pon 24 Paź, 2011 Ja tam wg. naszych norm miałem w Megance 225 KM więc tyle co podaje producent (ale po przeróbce wydechu ) kp - Śro 26 Paź, 2011 Jaki oplot polecacie?
Standardowo goordrige czy może jakies inne? Max 400zł.Niemy - Śro 26 Paź, 2011