Anonymous - Wto 03 Sty, 2012 no to sie zaczeło
M-czyń swoją powinność i rób takie klasy jak napisałeś!!!
Lotnisko w Olesnicy nadal nalezy do wojska,ale chyba juz nie jest uzytkowane przez nich,wiem ze chłopaki z Wrocka wynajmują je od Agencji Mienia WojskowegoEmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012
Gaydek napisał/a:
Ja bym wprowadził podział na nicki
bardzo dobry pomysł.
podział w zależności od litery alfabetu
zaczyna się ustalenie klas pod siebie
to ja bym dodał jeszcze klasę, auta użytkowane na co dzień/upalatory Yarko - Wto 03 Sty, 2012 btw. jestem za dwoma eliminacjami na Poznaniu, pierwsza na rozpoczęcie sezonu jakoś w maju, druga na zakończenie sezonu we wrześniu, w sobote upalanie, wieczorem dziwki plata mazda miata na mieście, rozdanie nagród i spokojny powrót do domu pP - Wto 03 Sty, 2012 a może zróbmy zrzutę po 100zł....kupny jakieś stare clio, fieste, 205, saxo, byle co i wsadźmy każdego kierowce w to samo ałto i czasu na danym torze...a potem jak już trup się zrobi większym trupem po wszystkich jazdach i się rozleci to wtedy zrobimy mu zdjęcie i będziemy pisali... "o kutwa prawdziwy pomnik"
a na następną rundę kolejne 100zł od każdego EmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012 tak, tylko że 2x poznań na 2 dni = co najmiej 4 razy ułęż EmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012 pP, dodatkowo w gazie Greg - Wto 03 Sty, 2012
M napisał/a:
do 1.6 (saxa,civiki,106,kubas)
1.6 > (clio sport,integry,focusy,astry)
Turbo (focusy turbo,mini,mini,mini)
Popieram.
Moim skromnym zdaniem mówienie "jak nie będzie klas to nie będzie napinki" jest bzdurą, bo jakaś "napinka" będzie zawsze. Zawsze. Czy będzie generalka, czy będa klasy - z tym że przy 3 klasach ludki np. z najwolniejszej klasy też mogą starac się coś osiągnąć i dzięki temu mają motywację do jeżdżenia i trenowania. Ściganie się Saxo z Evo nie daje obu kierowcom jakiejś dozy normalnej rywalizacji.
Wszyscy nagle przestali rywalizować. Gówno prawda, bo każdy i tak rywalizuje i będzie to robił. O to w tym chodzi, to daje podjarkę i fun - nie tylko jazda dla jazdy. Niech mi ktoś powie, że tak nie jest.
Ja jeżdżę żeby a) uczyć się, b) wyszaleć się, c) zmeirzyć się z innymi co mnie motywuje do poprawiania umiejętności. EmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012 szególne twoje auto... takie słabe i wogle do dupy pP - Wto 03 Sty, 2012
EmerytRs2 napisał/a:
szególne twoje auto... takie słabe i wogle do dupy
Twoim spokojnie powalczysz z nim EmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012 mi się wydawało, że chodzi o zabawę
czasy przy okazji
na kielce chętnie, na poznań chętnie jak będzie kasa.
wolę jechać 2 razy na uleż niż raz na poznań.faldzip - Wto 03 Sty, 2012 Ja bym proponowal jeszcze NMnP, bo jest tam zazwyczaj stosunkowo tanio i nie jest bardzo daleko z Wawy, vert z forum subaru robi tam fajne pojezdzawki, a takze waszka z tego samego forum czasem cos organizuje dla roznych klubow (np. jakies Seaty raz byly), ale juz slysze te gromy na mnie, ze tam wyryp albo co i sie auto pobrudzi M - Wto 03 Sty, 2012 Yarko dokladnosc urzadzen jest bardzo duza, mam sporo doswiadczen z ustawianiem mety i nie ma prawa byc problemu.
A najwieksza napinke i zla atmosfere robia Ci co marudza. Jak mozna marudzic na cos czego jeszcze niema?
Argument o autach o tej samej mocy a innej pojemnosci - proponuje porownac sobie wykresy od samego dolu 1.6 i 2.0 i od razu widac jaka ogromna jest roznica.
Rabi daj wecej info o olesnicy?
Panowie to jest dla was, robimy to dla siebie i uwazam ze klasy to porzadek i mozliwosc porownania sie w podobnej klasie pojazdu.Yarko - Wto 03 Sty, 2012
faldzip napisał/a:
ale juz slysze te gromy na mnie, ze tam wyryp albo co i sie auto pobrudzi
odpada, wyryp i auto się brudzi, a brudne auto = słabe fotyEmerytRs2 - Wto 03 Sty, 2012 ważenie tez będzie? no name - Wto 03 Sty, 2012 M, może dlatego warto olać pucharki i kaske
przeznaczyć na jakieś mam marzenia czy coś podobnego.
Przy każdym upalanku zrobi się symboliczna zrzutkę ( delikatną )
do kasy głównej a zwycięscy zadecydują o celu na jaki zostanie
przeznaczona ta kwota.
Będzie i fun i pożytecznie a pucharki się tylko kurzą na półkach