bo nie pokazuje jak sobie radzą z rozpiętością tonalną z wnętrza samochodu.
Geko , wydaje mi sie że troche mylisz tematy.
najnowszy 5dmkIII kuleje pod tym wzlędem, a kosztuje 11 tyś.
Jaką to może mieć rozpiętość tonalną jak sensor jest wielkości pinezki i obiektyw plastikowy
Następnie piszesz o jakości ... jak zależy ci na jakości to zainwestuje w canona c500 - tylko chyba tutaj nie o to chodzi.
Taka kamera powinna być wytrzymała, mieć jako-tako jakość, nie przerywać przy nagrywaniu (wstrząsy) i kosztować normalną kase, bo i tak tylko łonboardy nagrywacie.rasta - Wto 02 Lip, 2013
GeKo napisał/a:
rozpiętością tonalną z wnętrza samochodu.
Drift ma możliwość manualnego ustawiania.GeKo - Wto 02 Lip, 2013 Michał,
Ujmę to prościej.
Przy nagrywaniu z wnętrza chce mieć widoczne wnętrze i widoczne to co za szybą a nie, albo czarna plama wewnątrz i OK na zewnątrz, lub widoczne wnętrze i biała plama za szybą.
Tak więc wiem o co mi chodzi Mrozu - Wto 02 Lip, 2013 To jaką kamerę wybrać? Rollei/Hero3/Drift?was79 - Wto 02 Lip, 2013 was79 - Wto 02 Lip, 2013 albo tą:
starej dokup gitarę z tej samej firmy:
kąputer do obróbki
będziecie $$ na weselach trzepaćwas79 - Wto 02 Lip, 2013 a jak stara nie będzie chciał współpracować to młotkiem w łeb:
do bagażnika:
i do piachu:
Michał - Wto 02 Lip, 2013
GeKo napisał/a:
Michał,
Ujmę to prościej.
Przy nagrywaniu z wnętrza chce mieć widoczne wnętrze i widoczne to co za szybą a nie, albo czarna plama wewnątrz i OK na zewnątrz, lub widoczne wnętrze i biała plama za szybą.
Tak więc wiem o co mi chodzi
Nie no rozumiem - tylko raczej ciężko bedzie znaleźć taką kamerke.
Pozostaje poprawić to w postprodukcji - co jest banalneKamill - Wto 02 Lip, 2013
Michał napisał/a:
GeKo napisał/a:
Michał,
Ujmę to prościej.
Przy nagrywaniu z wnętrza chce mieć widoczne wnętrze i widoczne to co za szybą a nie, albo czarna plama wewnątrz i OK na zewnątrz, lub widoczne wnętrze i biała plama za szybą.
Tak więc wiem o co mi chodzi
Nie no rozumiem - tylko raczej ciężko bedzie znaleźć taką kamerke.
Pozostaje poprawić to w postprodukcji - co jest banalne
Filtr połówkowy trzeba by było ogarnąć i idealnie zgrać z linią deski, ale nie wiem czy to jest praktykowane.MoRToN - Wto 02 Lip, 2013 huh no właśnie dziś się rozglądałem za gp3 a tu taki temat
W sumie byłem zdecydowany na gp3 jako, że ma być to używane snowboard/nurkowanie a podwodna obudowa do DI została wypuszczona dopiero w maju br i nie ma za bardzo sampli jak to nagrywa pod wodą i w tym kierunku ciezko mi porównac te 2 sprzety... na zewnetrzu nagrywałem go pro jedynko i bylem zadowloniony z jakosci.Mrozu - Wto 02 Lip, 2013 was79 Starą to możesz nazywać swojąGeKo - Wto 02 Lip, 2013
Michał napisał/a:
GeKo napisał/a:
Michał,
Ujmę to prościej.
Przy nagrywaniu z wnętrza chce mieć widoczne wnętrze i widoczne to co za szybą a nie, albo czarna plama wewnątrz i OK na zewnątrz, lub widoczne wnętrze i biała plama za szybą.
Tak więc wiem o co mi chodzi
Nie no rozumiem - tylko raczej ciężko bedzie znaleźć taką kamerke.
Pozostaje poprawić to w postprodukcji - co jest banalne
Już parę lat temu w WRC tego typu obrazki były w super jakości, zakładam ze z czasem stanieje i trafi pod strzechy, a póki co trzeba korzystać z tego co jest.
Mówisz postprodukcja
To da się coś wyciągnąć z takich materiałów?
wiadomo ze jak przepał to już się nic nie odzyska ale z cieni da się wyciągnąć zachowując kontrast?
Piotrek ty mówiąc o ustawieniach pewnie masz na myśli kontrast.
Dawno dawno temu najlepszą rozpiętość tonalną miało Fuji tylko troche wolne były po 3 klatkach się bufor zapychał, więc używali ich głównie ślubni lub w studiach.Michał - Wto 02 Lip, 2013 do gopro mozna dograć jakiś płaski styl nagrywania, z którego od groma wyciągniesz zwykłym brightnesemMichał - Wto 02 Lip, 2013 zgrane z jutuba, czyli jakość zerowa i i tak sie wyciongło jakotako - 2 min roboty
łap geko - 5mb
http://www.sendspace.com/file/hduu1fLoko - Wto 02 Lip, 2013
Michał napisał/a:
do gopro mozna dograć jakiś płaski styl nagrywania, z którego od groma wyciągniesz zwykłym brightnesem
Jest jakaś opcja protune, w instrukcji napisano że dla profesjonalistów żeby się dało więcej wyciagnąć w post produkcji. Bez obróbki wygląda jak raw w aparatach - słabo.