To że 911 cały czas wygląda jak garbus nie znaczy że siedzi tam technologia za czasów Hitlera.
technologia czasów hitlera moze tam nie siedzi, ale założenia z tych czasów jak główny zarys konstrukcji i umiejscowienie silnika za tylnią osią- są niezmienione od czasów wąsatego.
a co do reszty- układ kierowniczy sterowany elektrocznicznie, czy dyfer- takie czasy, juz nie zrobią wszystkiego analogowego i mechanicznego.
to tak jak kłócić się, ze w evo niepotrzebnie zrobili aktywne dyfry- są zwolennicy aktywnych dyfrów, są i przeciwnicy, którzy od razu wrzucają pasywne odpowiedniki.
więc tak czy inaczej jest to nadal sprzęt w którym bez solidnych założeń konstrukcji- całość by nie miała sensu. a to, ze jest naszpikowany elektroniką, to na tą chwile wszystkie auta sportowe starają się prześcignąć w sprincie do 100 czy czasie na nurburgringu, więc czymś muszą nadgonić.B-Rey - Wto 19 Mar, 2013 Konsola środkowa spierdolona maksymalnie Bart - Wto 19 Mar, 2013
B-Rey napisał/a:
Konsola środkowa spierdolona maksymalnie
przekazałem tę uwagę producentowi, postarają się to zmienić w następnych modelachB-Rey - Wto 19 Mar, 2013 Trzymam za słowo.Anonymous - Pią 22 Mar, 2013 http://moto.onet.pl/35803...ie.html?node=27
Cytat:
Dane techniczne:
Napęd: elektryczny, dwusilnikowy, na przednie koła
Moc 1 silnika: 15 kW przy 3400 obr./min
Moc maksymalna: 25 kW
Tryby jazdy: Ekonomiczny, Miejski, Sportowy
Sterowanie: elektroniczna zmiana biegów
Maksymalna prędkość: 110 km/h
Maksymalny zasięg: 150 km
Koszt ładowania: ok. 4 zł/100 km
Typ baterii: Li-polimer
Pojemność baterii: 159 Ah
Czas ładowania: 6-8 h
Koła: 195/55 R16
Nadwozie: 4-osobowe pasażerskie lub 2-osobowe towarowe
Wymiary (dł.x szer.x wys.): 3890 x 1770 x 1550 mm
Pojemność bagażnika: 310 l
Ładowność: 550 kg
Masa: 1300 kg (z bateriami)
Lusterka wsteczne: kamery i monitory LCD
Koszt budowy: 8,37 mln zł
Czas budowy: 20 mies.
Fine for me roj - Sob 23 Mar, 2013 http://www.carscoops.com/...7-for-21st.html
oryginał ładniejszy ale ten nowy byłby w cipkę gdyby go tak zrobili Bart - Sob 23 Mar, 2013 wizja z dupy, bez szans na wdrożenie w życie, ale faktycznie ciekawa.
Bardzo ładna jest współczesna interpretacja X1/9 (chyba autorstwa niemieckiego Auto-Bilda), poszukam w wolnej chwili.roj - Sob 23 Mar, 2013 no, że bez szans to napisali nawet w tym artykule, który wrzuciłem
.. więc mogę powiedzieć:
byo!
ale naprawdę z wyglądu mi się podoba bardzo.
szukaj tego linka. Bart - Sob 23 Mar, 2013
Anonymous - Sob 23 Mar, 2013 mi to sie ten nowy Stratos podobał,chyba na bazie Ferrari to byłoBart - Sob 23 Mar, 2013 stratos bardzo zacny, ale też nic z tego nie wyszło Anonymous - Sob 23 Mar, 2013 A ten nowy stratos to nie był laminat nałożony na mechanikę z lambo czy cuś ?Bart - Sob 23 Mar, 2013 Robiony był na ferrari.Anonymous - Sob 23 Mar, 2013 proszę mnie przeprosićM - Pon 25 Mar, 2013 Widziałem dzisiaj na żywo nową bmkę 6-tkę - damn, jakie to piękne jest