Anonymous - Śro 26 Sie, 2009 Bo to Opel k-mart - Śro 26 Sie, 2009 r5 z fabryki wychodzilo na 195/55/13
jest tez fajna opona sport conti, 195/45/13.
sa rowniez 888 oraz ktores yoki semi-slicki, ale tylko 185/60/13, a to juz takie troche balony, ja takich nie lubienox - Czw 27 Sie, 2009 wysokość opony 195/55/13 i 185/60/13 jest prawie taka sama wiec i balon taki sam k-mart - Czw 27 Sie, 2009
nox napisał/a:
wysokość opony 195/55/13 i 185/60/13 jest prawie taka sama wiec i balon taki sam
nie prawda.
na feldze wyglada to inaczej.
nie dosc ze jest wezsza a to znacznie widac na feldze, to jeszcze wyzsza, co rowniez widac.
to jest dobry rozmiar, ale na zimowke.
fajne sa conti sport contact, 195/45/13, na huya mi slicki, nawet na smeciach gumach skreca fenomenalnie.Jacek - Pią 28 Sie, 2009 potwierdzam, skręca fenomenalnie
conti sport contact 2 potwierdzam PiTT - Pią 28 Sie, 2009
jacek czajka napisał/a:
potwierdzam, skręca fenomenalnie
conti sport contact 2 potwierdzam
potwierdzam
ale, jedna kwestia mnie zastanawia
wiadomo że im szersza opona tym lepiej trzyma
seryjnie mam 225/40/18 ale że do zabawy na torze wrzucam sobie 205/55/16 to jednak są węższe i profil też wyższy, więc nie dość że opona węższa to jeszcze większy profil opona bardziej się kładzie - chyba ogólnie średni pomysł? Janusz - Pią 28 Sie, 2009
PiTT napisał/a:
chyba ogólnie średni pomysł?
lepiej kup jakies 17 za grosze i slicki po evo..:D akurat takie an allegro tez można tanio wyrwać teraz.... nie to co w 15 PiTT - Pią 28 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
PiTT napisał/a:
chyba ogólnie średni pomysł?
lepiej kup jakies 17 za grosze i slicki po evo..:D akurat takie an allegro tez można tanio wyrwać teraz.... nie to co w 15
ale moja inwestycja w jazdę po torze wyniosła 180zl za opony
oczywiście najlepiej wrzucić lekką 17" + slika, ale to koszt pewnie min. 10x większy
aha, jeśli się okaże że na tych 16" będzie dupa a nie jazda to wrzucam szybko 18" Janusz - Pią 28 Sie, 2009 ale na przyszły sezon mógłbyś o tym pomyśleć bo byle jakie felgi byś pewnie za 500-700 zł wyrwał.... a sliki w 17 po rajdówkach chodzą czasami nawet po 100 zł sztuka... i na tym niszczysz wszystko PiTT - Pią 28 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
... i na tym niszczysz wszystko
szczerze? wątpie, jestem przekonany że lepsze czasy kręci CTR nie wspominając już o saxo, 106, clio itd.
golf waży pod 1400kg - masakra jakaś, to nie jest auto na tor gokartowy, ale mam ogromną chęć pobawić się trochę na torze i tyle
może zawias poprawi trochę trakcję w stosunku do takiego samego seryjnego GTI, ale tego też się nie sprawdzik-mart - Pią 28 Sie, 2009
jacek czajka napisał/a:
conti sport contact 2 potwierdzam
dzieki Jacek, w takim razie taka zanabyje.
Niestety ale w tym rozmiarze 195/xx/13 nie ma z czego wybierac, moj oponiaz twierdzi ze 13" wymarly KarQ - Pią 28 Sie, 2009 k-mart, szerokich 13' możesz szukać na forach vwpolo przełomu 80/90 lat. Częsty wkładają tego typu wynalazki do zglebowanych polówek.leon - Sob 05 Wrz, 2009 http://www.oponeo.pl/post..._t1r__ra1.htmlx
proponuje zajrzec do tego watku i poczytac pdfa podanego w jednym z postow !!!
Edit:
przejrzalem chyba ze 30 stron tego tematu bo juz mnie krew zalewa w ciaglym wyszukiwaniu opon do Clio tak wiec ludzie pomocy:
aktualnie mam 195/45/R16 Goodyear Eagle F1 GSD3 ... kupilem je jako uzywki i to w dodatku dosc pozebrowane... wg mnie trzymaja okej mokrym bo na suchym jest gorzej
szukam opon do codziennej jazdy w liczbie 4 sztuki 195/45/r16 lub 205/45/r16 .. budzet miedzy 300 a 400 za sztuke.. polecajcie cos!!Anonymous - Sob 05 Wrz, 2009 Uniroyale RainSport 2 mieszczą się w podanym przez Ciebie przedziale, kilku znajomych jeździ i sobie chwaląleon - Sob 05 Wrz, 2009 tak masz racje zmieszcza sie ale jakos do mnie nie przemawiaja
po wstepnej sekelcji mam:
- Yokohama AVS
- Yokohama Parada spec2
- Goodyear Eagle F1
- Bridgestone Potenza Re050