Anonymous - Pon 24 Maj, 2010 A jak cenowo wychodzą tarcze brembo vs ate? ja bym się bardziej przychylał do brembo, ale tylko z tego względu że ate nie testowałem i nie mam o nich żadnej opinii.
OMP R&S to odpowiednik ds performance?Tomcat - Pon 24 Maj, 2010 Brembo wychodzi jakieś 20-30 zł za sztukę taniej od Ate. Z tym że ja znam raczej słabe opinie o Brembo, dlatego nawet nie brałem ich pod uwagę.
Faktycznie tanie te OMP... Praktycznie pół ceny. Kto na tym jeździ ?kosmita - Pon 24 Maj, 2010
Tomcat napisał/a:
ja znam raczej słabe opinie o Brembo
Ja mam Brembo Max z przodu + DS2500 i hamują świetnie, mimo naparzania nie udało mi się ich pogiąć.Koto - Wto 25 Maj, 2010
Tomcat napisał/a:
Faktycznie tanie te OMP... Praktycznie pół ceny. Kto na tym jeździ ?
Ja na tym jeżdżę i generalnie jestem zadowolony. Dupy nie urywają ale na pewno hamują lepiej niż jakieś zamienniki serii. Stosunek cena/jakośc raczej korzystny, więc myślę, że warto.jozekrj - Wto 25 Maj, 2010 tez jeździłem na brembo max i nic się z nimi nie działo
plus jest taki ze nacięcia są poprowadzone do końca a nie tak jak w innych markach kończą się 1-2mm przed końcem tarczyjarek-malopolska - Wto 25 Maj, 2010 Kurcze ja z kolei słyszałem na odwrót, że BEMBO gładkie jest ok, ATE na to samo wyjdzie tylko że drożej..
Ja rozmawiając ostatnio z panem rallyshop.pl w sprawie dopasowania klocków OMP pod zaciski LUCAS z Partnera i zobaczywszy cene za klocki pod 266mm powiedziałem, że w tych pieniądzach to raczej wezmę DS Performance, a on do mnie, że OMP Road&Sport sa lepsze od DS Performance i że potwerdzają to opinie oraz zdanie ich klientów.. nie wydaje mi się ale może..Janusz - Wto 25 Maj, 2010
jarek-malopolsk napisał/a:
Kurcze ja z kolei słyszałem na odwrót, że BEMBO gładkie jest ok, ATE na to samo wyjdzie tylko że drożej..
Ja rozmawiając ostatnio z panem rallyshop.pl w sprawie dopasowania klocków OMP pod zaciski LUCAS z Partnera i zobaczywszy cene za klocki pod 266mm powiedziałem, że w tych pieniądzach to raczej wezmę DS Performance, a on do mnie, że OMP Road&Sport sa lepsze od DS Performance i że potwerdzają to opinie oraz zdanie ich klientów.. nie wydaje mi się ale może..
"coooo powie Ryba...."
bo z tego co widziałem to on ma w swoim vts'ie klocki OMP Anonymous - Wto 25 Maj, 2010 Boruta tanio ma te OMP tylne do saxo/106/clio/ itd
http://allegro.pl/item103..._sport_tyl.html
30zł taniej niż w rallyshopie
http://allegro.pl/item103...8v_16v_vts.htmlkoma600 - Śro 26 Maj, 2010 ja założyłem z tyłu tarcze lucas i klocki lucas i tanio zapłaciłem i naprawdę tył to dęba staje. z przodu mam 247 tarcze ate powerdisc i klocki takie same ate powerdisc jeszcze z 1cm klocka i jak zejdą to zaryzykuje te omp na przód .jarek-malopolska - Sob 29 Maj, 2010
Panowe gdzie kupie "gumki" zaznaczone na obrazu czerwonymi strzałkami ??
Czy to jest ten sławny zestaw naprawczy ??
Można kupić je same czy to się kupuje w jakimś komplecie??
Cena zabija ??
Uprzedzając część odpowiedzi.. Wiem, że GUMKI można kupić w kiosku lub na stacji benzynowej ale najbezpieczniej w aptece Ale mi chodzi o takie do zacisków LUCAS-a Anonymous - Sob 29 Maj, 2010 Samych gumek nie kupisz . Są całe zestawy naprawcze w intecarsie(D4073) itp- np. http://allegro.pl/item105...ingo_xsara.htmljarek-malopolska - Nie 30 Maj, 2010 Podziękował, nie ma dramatu z ceną więc kupie komplecik vitesse - Nie 30 Maj, 2010
Janusz napisał/a:
jarek-malopolsk napisał/a:
Kurcze ja z kolei słyszałem na odwrót, że BEMBO gładkie jest ok, ATE na to samo wyjdzie tylko że drożej..
Ja rozmawiając ostatnio z panem rallyshop.pl w sprawie dopasowania klocków OMP pod zaciski LUCAS z Partnera i zobaczywszy cene za klocki pod 266mm powiedziałem, że w tych pieniądzach to raczej wezmę DS Performance, a on do mnie, że OMP Road&Sport sa lepsze od DS Performance i że potwerdzają to opinie oraz zdanie ich klientów.. nie wydaje mi się ale może..
"coooo powie Ryba...."
bo z tego co widziałem to on ma w swoim vts'ie klocki OMP
jesli to sa OMP a tego sam Ryba niewie co mu w heblach siedzi, to hamuja bardzo dobrze takie moje odczucia jako posazeraRyba - Pon 31 Maj, 2010 Ostatnio sprawdzilem i z przodu sa na pewno OMP (nie wiem jaki model bo akurat sprawdzialem na kole od strony kierowcy i jest tylko OM z rozmazanym P z widocznych pozostalosci) + do tego jakies nieznane nacinane i nawiercane tarcze (nie wiem co to za firma). Srednica tarczy jest standardowa, natomiast co do klocka to najwyrazniej super daje rade, hamowanie jak na rozmiar tarczy jest zadowalajace, jedyny minus (o ile to w ogole minus, dla mnie bez znaczenia) to strasznie sra po felgach, tak na prawde starczy jedno ostrzejsze upalanie i cala felga jest zasrana ze glowa boli.
Ale ogolnie jak je teraz bede wymienial to na pewno na jakis najwyzszy model OMP, yebac ze nie jezdze po torze, ale lubie miec najlepszej jakosci rzeczy.
jarek-malopolska - Pon 31 Maj, 2010
Ryba napisał/a:
le ogolnie jak je teraz bede wymienial to na pewno na jakis najwyzszy model OMP, yebac ze nie jezdze po torze, ale lubie miec najlepszej jakosci rzeczy.