To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Anonymous - Czw 03 Cze, 2010

nie
jarek-malopolska - Pią 04 Cze, 2010

...a skoro nie to uszczelkę wymieniamy poprzez...?? :rotfl:

agentczor napisał/a:
Powierzchnia tłoczka ma wycięcia w ksztąłcie krzyża. jakimś płaskownikiem tłoczek wkręcasz lub wykręcasz. Uważaj żeby za mocno nie wkręcić bo można uszkodzić zacisk...

Clio sprzedane... ? Startujesz w sobote.. ?

szymlorek - Pią 25 Cze, 2010

Panowie pytanko bo nie znam się nic a nic a wsadziłem łapy tam gdzie nie trzeba :D

W warunkach garażowych wymieniliśmy z kolegą klocki z tyłu, niestety trzeba było też wymienić gumowe osłonki tłoczka co za tym idzie odłączyć tylne zaciski..

Po ponownym poskładaniu całości do kupy i odpowietrzeniu tyłu auto wciąż hamuje dość ciulowato, czy oznacza to że jesteśmy ćmoki i nie umiemy odpowietrzyć jak należy czy zachodzi potrzeba odpowietrzenia przednich zacisków?

niby pedał nie wpada w podłogę ale jakoś mam wrażenie ze siła hamowania spadła i trzeba troche mocniej wciskać go żeby uzyskać efekt taki jak kiedyś..

Anonymous - Pią 25 Cze, 2010

odpowietrzcie cały układ (z przednimi zaciskami)
martin.h - Pią 25 Cze, 2010

A może klocek musi się dotrzeć z tarczą?
Anonymous - Pią 25 Cze, 2010

to też
szymlorek - Pią 25 Cze, 2010

Dzięki, jutro tym powojuje, każda okazja do garażowej alkolibacji dobra :rotfl:
krz_p - Śro 30 Cze, 2010

zakupiłem hamulce z R32 do mojego GTI
no i jest z nimi pewien problem, w jednym z przednich zacisków brakuje dwóch skrajnych śrub łączących obydwie części zacisku, widać to na zdjęciu


brakujących śrub nie mogę zlaleźć w ETCE, ponieważ zacisk występuje w niej jako jedna całość, brakujące śruby wyglądają tak


śruba jest na torxa ciut większego od 50, w każdym razie torx 50 daje radę ją odkręcić, na śrubie są oznaczenia NH 60I lub NH 601
pomoże ktoś z tą śrubą? jaki ona ma numer w ETCE, ewentualnie gdzie coś takiego można kupić poza ASO?
śruba wygląda na komplet z podkładką (nie można jej zdjąć), podobnie jak śruba spustowa z miski olejowej
jutro idę, ze śrubą wykręconą na wzór z drugiego zacisku, do ASO ale mam złe przeczucia,wydaje mi się, że mogą nie ogarnąć tematu
w ostateczności pozostanie mi zakup całego zacisku, a tego chciałbym uniknąć,

Anonymous - Śro 30 Cze, 2010

to nie NH 601 tylko NH i 10.9-oznaczenie klasy wytrzymałości
Anonymous - Śro 30 Cze, 2010

AndreXSi napisał/a:
to nie NH 601 tylko NH i 10.9-oznaczenie klasy wytrzymałości



:rotfl: :rotfl: :rotfl:

krz_p - Śro 30 Cze, 2010

masz rację to NH 10.9
dzięki
gdzie takie śruby można kupić?

Anonymous - Śro 30 Cze, 2010

jeśli nie dostaniesz w aso to powinieneś dobrać śrubę o tej twardości, długości i gwoncie w jakims lepszym motoryzacyjnym. ewentualnie po sklepach "metalowych" szukaj
Jakarti - Czw 01 Lip, 2010

AndreXSi napisał/a:
601 tylko NH i 10.9


its not 701 - its OIL :D

Janusz - Czw 01 Lip, 2010

AndreXSi napisał/a:
ewentualnie po sklepach "metalowych" szukaj


w większości sklepów metalowych nie maja nawet śrób o twardości 10.

Anonymous - Czw 01 Lip, 2010

Jakarti napisał/a:
its not 701 - its OIL

710 chyba miałeś na myśli :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group