Anonymous - Czw 03 Cze, 2010 niejarek-malopolska - Pią 04 Cze, 2010 ...a skoro nie to uszczelkę wymieniamy poprzez...??
agentczor napisał/a:
Powierzchnia tłoczka ma wycięcia w ksztąłcie krzyża. jakimś płaskownikiem tłoczek wkręcasz lub wykręcasz. Uważaj żeby za mocno nie wkręcić bo można uszkodzić zacisk...
Clio sprzedane... ? Startujesz w sobote.. ?szymlorek - Pią 25 Cze, 2010 Panowie pytanko bo nie znam się nic a nic a wsadziłem łapy tam gdzie nie trzeba
W warunkach garażowych wymieniliśmy z kolegą klocki z tyłu, niestety trzeba było też wymienić gumowe osłonki tłoczka co za tym idzie odłączyć tylne zaciski..
Po ponownym poskładaniu całości do kupy i odpowietrzeniu tyłu auto wciąż hamuje dość ciulowato, czy oznacza to że jesteśmy ćmoki i nie umiemy odpowietrzyć jak należy czy zachodzi potrzeba odpowietrzenia przednich zacisków?
niby pedał nie wpada w podłogę ale jakoś mam wrażenie ze siła hamowania spadła i trzeba troche mocniej wciskać go żeby uzyskać efekt taki jak kiedyś..Anonymous - Pią 25 Cze, 2010 odpowietrzcie cały układ (z przednimi zaciskami)martin.h - Pią 25 Cze, 2010 A może klocek musi się dotrzeć z tarczą?Anonymous - Pią 25 Cze, 2010 to teższymlorek - Pią 25 Cze, 2010 Dzięki, jutro tym powojuje, każda okazja do garażowej alkolibacji dobra krz_p - Śro 30 Cze, 2010 zakupiłem hamulce z R32 do mojego GTI
no i jest z nimi pewien problem, w jednym z przednich zacisków brakuje dwóch skrajnych śrub łączących obydwie części zacisku, widać to na zdjęciu
brakujących śrub nie mogę zlaleźć w ETCE, ponieważ zacisk występuje w niej jako jedna całość, brakujące śruby wyglądają tak
śruba jest na torxa ciut większego od 50, w każdym razie torx 50 daje radę ją odkręcić, na śrubie są oznaczenia NH 60I lub NH 601
pomoże ktoś z tą śrubą? jaki ona ma numer w ETCE, ewentualnie gdzie coś takiego można kupić poza ASO?
śruba wygląda na komplet z podkładką (nie można jej zdjąć), podobnie jak śruba spustowa z miski olejowej
jutro idę, ze śrubą wykręconą na wzór z drugiego zacisku, do ASO ale mam złe przeczucia,wydaje mi się, że mogą nie ogarnąć tematu
w ostateczności pozostanie mi zakup całego zacisku, a tego chciałbym uniknąć,Anonymous - Śro 30 Cze, 2010 to nie NH 601 tylko NH i 10.9-oznaczenie klasy wytrzymałościAnonymous - Śro 30 Cze, 2010
AndreXSi napisał/a:
to nie NH 601 tylko NH i 10.9-oznaczenie klasy wytrzymałości
krz_p - Śro 30 Cze, 2010 masz rację to NH 10.9
dzięki
gdzie takie śruby można kupić?Anonymous - Śro 30 Cze, 2010 jeśli nie dostaniesz w aso to powinieneś dobrać śrubę o tej twardości, długości i gwoncie w jakims lepszym motoryzacyjnym. ewentualnie po sklepach "metalowych" szukajJakarti - Czw 01 Lip, 2010
AndreXSi napisał/a:
601 tylko NH i 10.9
its not 701 - its OIL Janusz - Czw 01 Lip, 2010
AndreXSi napisał/a:
ewentualnie po sklepach "metalowych" szukaj
w większości sklepów metalowych nie maja nawet śrób o twardości 10.Anonymous - Czw 01 Lip, 2010