Nawet jakiś rozgrzany fragment wpadł do dekoltu mojej znajomej
O i poproosimy o zdjecie.
P.S. to zdecydowanie moj ulubiony temat na forum.pum - Śro 22 Lut, 2012
Mayk napisał/a:
A to ten Focus, przyznam, że zupełnie zapomniałem o nim Zupełnie nie rzucałeś się w oczy...
no wiem brzydki, poobijany focus
Mayk napisał/a:
Mam nadzieje na rewanż (ale na pewno nie tam, za daleko i forma jakaś nie dla mnie, TrackDay w Poznaniu może?) kiedy będę miał na czym jeździć
nie mam pojęcia czy będę na Poznaniu.
Mayk napisał/a:
forma jakaś nie dla mnie
w sensie że nie ćwiara? Pirania - Śro 22 Lut, 2012
pumfkp napisał/a:
no wiem brzydki, poobijany focus
Karbonowe poobdzierane dupsko Mayk - Śro 22 Lut, 2012
pumfkp napisał/a:
w sensie że nie ćwiara?
ha, dobre
Nie, ćwiara nigdy mnie nie kręciła - nie zakładałbym dobrej zawiechy gdyby to był mój świat pum - Śro 22 Lut, 2012 ty jakis sensowny zawias jeszcze na tym ulezu miales ?Mayk - Śro 22 Lut, 2012 Sensowny* tak, jednak wtedy świeżo założony i zdecydowanie nieustawiony. Mam teraz ogarnięty odpowiedni stosunek twardości przodu i tyłu dzięki czemu auto prowadzi się teraz jak po sznurku (wcześniej było bardzo nerwowe, łatwo łapało nadsterowność).
* jeśli ktoś uważa Gaz Goldy za sensowny zawias, jak dla mnie jest rewelacyjny rasta - Czw 23 Lut, 2012
Mayk napisał/a:
Gaz Gold .... jest rewelacyjny
To nie jechałeś jeszcze do starym Bilsztajnie siema - Czw 23 Lut, 2012
Mayk napisał/a:
Sensowny* tak, jednak wtedy świeżo założony i zdecydowanie nieustawiony. Mam teraz ogarnięty odpowiedni stosunek twardości przodu i tyłu dzięki czemu auto prowadzi się teraz jak po sznurku (wcześniej było bardzo nerwowe, łatwo łapało nadsterowność).
* jeśli ktoś uważa Gaz Goldy za sensowny zawias, jak dla mnie jest rewelacyjny
Temat ustawienie Gaz'a bardzo mnie interesuje. Napisz coś więcej odnośnie optymalnego wg Ciebie ustawienia.Miniac - Czw 23 Lut, 2012
Mayk napisał/a:
pumfkp napisał/a:
w sensie że nie ćwiara?
ha, dobre
Nie, ćwiara nigdy mnie nie kręciła - nie zakładałbym dobrej zawiechy gdyby to był mój świat
Mayk, musisz wiedzieć, że na hothatch'u nic się nie ukryje. Mamy tutaj zastępy szpiegów, prokuratorów, biegłych sądowych, rewidentów i wulkanizatorów (oraz kilku celebrytów z cabrio ). Bądź więc szczery!
btw. to że z kurtuazji prosimy o zdjęcia Twojej dziewczyny oczywiście nie znaczy, że już od dawna się między sobą nimi nie wymieniamy Mayk - Czw 23 Lut, 2012 co do ustawienia Gazów to wszystko zależy od tego o jakim aucie mówimy i jakie sprężyny są dobrane. W sieci można znaleźć proponowane ustawienia amorow do MX-5 ale do sprezyn streetowych a ją na przykład wziąłem wersję trackdayowa z dość twardym zestawem springow.
Na polecanych ustawienia amortyzacja była za słaba, auto po dobicu wyskakiwalo zamiast się podnieść i jechało się jak piłeczka pinkpongowa
Musiałem ustawić zdecydowanie twardsze nastawe i dorzucić do tego różnice między tyłem a przodem mimo rozkładu masy 50/50... Tyl byłzbyt miękki i auto się wykrecalo przy wychodzeniu szybkim z zakrętu z gazem w podłodze.
Co do ćwiartki, to, że tam bylem nie znaczy, że wolę to od zwykłej jazdy - prawie każdy z nas zaliczył kilka cwiartek w życiu...
A ten CRX powinien mnie porobic bez problemu więc nie wiem do teraz czemu byłem z przodu Miał więcej mocy i napęd na cztery łapy no name - Czw 23 Lut, 2012 23 posty, wszystkie w tym temacie Anonymous - Czw 23 Lut, 2012
Mayk napisał/a:
A ten CRX powinien mnie porobic bez problemu więc nie wiem do teraz czemu byłem z przodu Miał więcej mocy i napęd na cztery łapy
Kierowca się nie ścigał Mayk - Czw 23 Lut, 2012 Pamiętam jedynie, że nie trafił z trójką
no name napisał/a:
23 posty, wszystkie w tym temacie
\
Wiem wiem, zdolny jestem
Tylko poczekać na jakiegoś moda by mnie skarcił ...
Postaram się przejrzeć forum i zacząć się wypowiadać w tematach, w których powinienem - na przykład w zawieszeniach M - Czw 23 Lut, 2012 Pogadajcie w innym temacie chłopaki...pum - Czw 23 Lut, 2012 nie