PiTT - Sob 07 Sie, 2010 prośba
piszemy tutaj o hamulcach, chcecie pogadać o garderobie, zapraszam do działu o wszystkim i o niczym, tam można spamowaćkamil - Sob 07 Sie, 2010 Hamulce to podstawa !Bad-i - Śro 11 Sie, 2010 myslalem ze w tym temacie padly juz wszytkie ostateczne wyjasnienia typu:
Tak wiec po co dalej prowadzic bezsensowna polemike ? To nie temat eMa o polityceM - Śro 11 Sie, 2010
Bad-i napisał/a:
Tak wiec po co dalej prowadzic bezsensowna polemike ? To nie temat eMa o polityce
55IJLejek - Czw 19 Sie, 2010 Tak apropo`s hebli macie jakies doswiedczenia z tarczami MIKODA ??
Mam u siebie tarcze 266, która juz sie kończy i tak się zastanawiam nad taką opcją:
- Oplot
- Mikoda przod nacinana czy nawiercana
- Klocek Ferrodo Premier
Dodam ze ma byc to setup głownie na pojezdzawki ale również na ulice przy czym głownie patrze kwestia Cena/JakośćJanusz - Pią 20 Sie, 2010
Lejek napisał/a:
- Oplot
- Mikoda przod nacinana czy nawiercana
- Klocek Ferrodo Premier
proponuje
-oplot
-gładkie brembo
-dobry klocek, typu DS 2000/prformance.
Tyle w temacie...
nacinane i nawiercane tarcze nie daja zbyt dużo, poza kilkoma punktami do lansu, i szybszym zużywaniem klocka.
Co do Mikody, to robiła kiedyś tarcze dla brembo... ale to było dawno, potem ich drogi sie rozeszły.
Jak chcesz lansiarskie tarcze to kup sobie "hart sport", nacinane i nawiercane, były już kilka razy fioletowe od temp. ale jeżdżę już na nich rok, i na razie się nie pokrzywiły Ale gdybym kupował teraz znowu tarcze to kupiłbym gładkie brembo.... bo różnicy nie widzę... no może poza tymi wiecznie brudnymi dziurkami kubas - Pią 20 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
-gładkie brembo
ja bym wziął jednak gładkie ate, o brembo chodzą dziwne opinie ostatniobizon - Pią 20 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
proponuje
-oplot
-gładkie brembo
-dobry klocek, typu DS 2000/prformance.
+1
tylko, ze te gladkie brembo bym zamienil na cos
kubas napisał/a:
ja bym wziął jednak gładkie ate
ale nie na ate, bo pokrzywilem je jeszcze latwiej niz brembo
teraz bede celowal chyba w zimmermanny.Janusz - Pią 20 Sie, 2010 eeee, jakieś dwa lata temu założyłem gładkie brembo do foki, i dawały rade, nic się nie stało.bizon - Pią 20 Sie, 2010 ja mam japonska bude, to ma sztywnosc galaretki truskawkowej, wiec wszystko latwo sie gnie Lejek - Pią 20 Sie, 2010 Podobno w Brembo jak i w ATE można trafić na szrot zależy na jaka produkcje się trafi (fabryki). Dlatego celuje na producenta, któremu proporcjonalnie bardziej zależy na opinii i jakości swojego wyrobu ze względu na jakiś tam rozwój na rynku. Dodatkowo niestety jeden z najwazniejszych argumentów to cena i tego raczej nie przeskocze. Także Zimmerman, EBC czy jeszcze inne kozaki raczej nie wchodzą w gre. Także ponawiajać pytania czy ktoś miał do czynienia z Mikodą (nie koniecznie nacinaną)??Janusz - Pią 20 Sie, 2010
Lejek napisał/a:
odatkowo niestety jeden z najwazniejszych argumentów to cena i tego raczej nie przeskocze. Także Zimmerman, EBC czy jeszcze inne kozaki raczej nie wchodzą w gre. Także ponawiajać pytania czy ktoś miał do czynienia z Mikodą (nie koniecznie nacinaną)??
Mikody ma Wasq w lagunie i chyba nie narzeka.
co do ceny to wpisz sobie w allegro hart sport chyba to kosztuje jakoś tak jak mikoda.
ale nie polecam klocków tej firmy, bo sa tragiczne. toż samo mówi ich przedstawiciel, ze tarcze ok, natomiast klocki tragedia...
Co nie zmienia faktu ze wolałbym zwykłe gładkie, ale dobrej firmy martin.h - Pią 20 Sie, 2010 Gładkie OMP, ale cena kosmos.Lejek - Pią 20 Sie, 2010
martin.h napisał/a:
Gładkie OMP, ale cena kosmos.
Tez odpada Chyba bedziemy testowali mikode, chcialem cos poprawic wiec moze nacinka, jeszcze pomysle. Co do płynu z kolei jakies wskazówki z Waszej strony ??Janusz - Pią 20 Sie, 2010
Cytat:
Chyba bedziemy testowali mikode, chcialem cos poprawic wiec moze nacinka,
ehhh... ile razy mamy pisać ze to nic CI nie da, jak chcesz coś poprawić to zainwestuj w klocek. Lepszy klocek poczujesz odrazu, tarcze nie!!