Marek23 - Nie 27 Cze, 2010 Joker Rally organizacyjnie naprawde nieźle. Natomiast trasy bardzo średnie. Próba w miescie nudna i bardzo wolna. Oes w Wojkowicach to w dużej ilosci zakręty
ala 90 stopni które również uważam za bardzo nudne. Ale za to przejścia 150 przez szczyt do lewy do prawy były super. Ogólnie było fajnie, jestem ciut w szoku, że tak mi poszło, bo jednak specyfikacja tras nie była ani pod mój styl jazdy ani pod clio (skrzynia). Wiem gdzie traciłem czas do dwóch pierwszych na oesie,ale dziś nie byłbym w stanie ich dotknąc. Szacun dla Grzybka i Kardasa. Poza tym dziewczyna Qbusa też nieźle jechała z tego co widziałem. Clio przeżyło, ogólnie fajny dzień, pierwszy raz w życiu jechałem w kombinezonie,ciepło było...zefir - Pon 28 Cze, 2010 gratkiJakarti - Pon 28 Cze, 2010 mstrz - brawo Jaco - Pon 28 Cze, 2010 Gratki, a gdzie są jakieś wynik do oblukania?matt - Pon 28 Cze, 2010 ode mnie 3 grosze, dla mnie rajdzik super, meta osiągnięta auto całe z tego jestem mega zadowolony, co do wyniku 9 w klasie i 15 w generalce (byłoby 7 i 13 odpowiednio ale dwie szykany + kara za niewyjętą zawleczkę z systemu gaśnieczego!! to w sumie 25 sekund w plecy) więc szału nie ma, aczkolwiek biorę pod uwagę brak rozjeżdżenia w aucie + odcinki gdzie ze 130 mam się shamować do szykany albo jak pisał marek przejście przez skrzyżowanie lewy prawy na czwórce, czego jeszcze nie ogarniam tak jak powinienem ... no niestety to trzeba ćwiczyć, i to jest główny wniosek po rajdzie, sporo nauki jeszcze mnie czeka i wjeżdżenia w samochód ale na konkretnych odcinkach, będziemy cisnąć temat
Co do reszty, rajd dobrze zorganizowany, faktycznie próba w mieście za bardzo sprintowa, natomiast Wojkowice dla mnie super, dwa wcześniej wspomnianie momenty jak dla mnie jeszcze za odważne Generalnie sporo nauki nie tylko takiej oesowej ale i całej logistyki zwiazanej z poważniejszymi startami (lawety, noclegi itd itp) oraz przebiegu samego rajdu mam nadzieję, żę się przyda
Gratki dla Marka i Klaudii, dziewczyny Qbusa, która ostatecznie była przedemną (eh te kary yebane)
spore podziękowania dla mojego pilota Michała Miklaszewskiego, który bardzo dużo pomógł zarówno przy opisie jak i ogólnym "ogarnięciu" tematu jadąc z takim żółtodziobem jak ja
pozdr. mattmatt - Pon 28 Cze, 2010 Jaco, wyniki masz tu http://www.maximum.proaxe...id=667&menuid=1Tomcat - Pon 28 Cze, 2010 Gratulacje ! Ehhhh ależ ja wam zazdroszcze... No cóż, może za rok...Janusz - Pon 28 Cze, 2010 matt dlaczego nie pochwaliłeś się fura, co ostatecznie kupiłeś ??Marek23 - Pon 28 Cze, 2010 Matt, tez dostalem 15 sekund za nie odblokowanie systemu,ale w moim przypadku nic to nie zmienilo jesli chodzi o miejsce.
Poza tym na mecie Wojkowic widziałem 2 nagie męskie dupy, naprawdę całkiem fajne.
Podobno to jakaś pare ciotek, poznali się na kawce w Toyocie, gdzie ten drugi przyjechał na przegląd clio sporta...matt - Pon 28 Cze, 2010 Tomcat, nie ma co zazdrościć tylko trza rzeźbić temat, żeby w przyszłym roku pojechać
Janusz, spoko loko, będzie pimp wkrótce przed rajdem był taki zapiernicz żeby to wszystko ogarnąć, że nawet nie miałem kiedy onetu sprawdzić
Marek23, swoją drogą uważam to za lekką przesadę, powinno być upomnienie lub coś w tym stylu a nie odrazu kara czasowa, jak sama nazwa wskazuje to jest Rajdowy Debiut więc jeszcze nie każdy o wszystkim pamięta, nie ma wyrobionych nawyków a jeśli już, to czemu nie stali na początku oesu i sprawdzali, tylko na końcu?! 106 - Pon 28 Cze, 2010
matt napisał/a:
swoją drogą uważam to za lekką przesadę, powinno być upomnienie lub coś w tym stylu a nie odrazu kara czasowa, jak sama nazwa wskazuje to jest Rajdowy Debiut więc jeszcze nie każdy o wszystkim pamięta, nie ma wyrobionych nawyków a jeśli już, to czemu nie stali na początku oesu i sprawdzali, tylko na końcu?!
pilota miales przeciez z doswiadczeniem
to wlasnie rajdowy debiut wiec nie walczysz jeszcze o tytul.. jest duze prawdopodobienstwo
ze bedziesz juz o tym pamietal i taka kara nie spotka cie w rpp gdzie pewnie strata kilku
miejsc byla by bardziej bolesna
stali na koncu bo miedzy pkcem a pkcem zawleczka ma byc wyciagnieta. przygotuj
sie na rozne wyrywkowe, lotne kontrole w rpp w czasie trwanie calego rajdu....
wyposazenie bezpieczenstwa, gasnice, wysokosc samochodu (dotyczy gr. N)
przez caly rajd wszystko ma byc jak nalezy.
powodzenia i caly czas do przodu Jacek - Pon 28 Cze, 2010
Marek23 napisał/a:
Poza tym na mecie Wojkowic widziałem 2 nagie męskie dupy, naprawdę całkiem fajne.
Podobno to jakaś pare ciotek, poznali się na kawce w Toyocie, gdzie ten drugi przyjechał na przegląd clio sporta...
ale ci dygnął za to
kombizenon mistrz
Geko wielkie dzięki za pilotaż. Treningi opisów przed rajdem zaowocowały ale meeega dużo roboty przed nami. pug se stoi i czeka. Trzeba się troche odkręcić na początku bo póżniej jak się okazało da się jechać szybciej i to o wiele!
FORFITER GRATKI!!!!!!!!!! zaś dwa wazony do pokoju hehe.
stałem chwilę na łączniku szutrowym po awarii puga i muszę powiedzieć że Qubusy super jechały gratki dla Panny Marek23 - Pon 28 Cze, 2010 Kur.wa,ale grubo wyszedłem Ten obok to Płonka, największy koszmar Szeji...
Kombinezon duzo za duzy, w koncu od Cecota Jacek - Pon 28 Cze, 2010 wczoraj byłem wkórwiony na puga jak to na france ..wiadomo,
na 3L musi styknąć ale wiem że można nim zrobić wynik i to mi się podoba heheGeKo - Pon 28 Cze, 2010
matt napisał/a:
swoją drogą uważam to za lekką przesadę, powinno być upomnienie lub coś w tym stylu a nie odrazu kara czasowa, jak sama nazwa wskazuje to jest Rajdowy Debiut więc jeszcze nie każdy o wszystkim pamięta, nie ma wyrobionych nawyków a jeśli już, to czemu nie stali na początku oesu i sprawdzali, tylko na końcu?!
Tak jak 106 napisał o ile za brak wyciągniętej zawleczki dostaniesz 200zł kary w RPP to cieszyłbym się że to tylko kara 15sek. Natomiast jak będziesz mieć balaklawe z niekatualną homo to po prostu nie dopuszczą Cię do odcinka i to niekoniecznie pierwszego..
Markowi już gratulowałem osobiście, ale dobrze że wie że nie od razu kraków zbudowano. Teraz najważniejsze są km dla niego.
Czajus po pierwszym nierównym przejeździe Wojkowic, każdy następny zdecydowanie lepiej. Na 3 już nie miałem się do czego przyczepić, czysto, równo żadnej walki z autem w zakrętach i hamowania w punkt na raz. Co ważne, słucha a nie idzie na żywioł.
Generalnie 205 do 3 ligi fajne auto, ale w RPP nie da rady zawieszeniowo, odstaje grubo od nowszych konstrukcji. Największe wrażenie zrobiło na mnie clio RS3 na łącznikach szutrowych, te fury po prostu płynęły tam cały czas mając trakcję.