Chyba bedziemy testowali mikode, chcialem cos poprawic wiec moze nacinka,
ehhh... ile razy mamy pisać ze to nic CI nie da, jak chcesz coś poprawić to zainwestuj w klocek. Lepszy klocek poczujesz odrazu, tarcze nie!!
Bylem przekonany ze po prostu nie zaszkodzi nacinka jak i tak mam tarcze do wymiany, no ale ok zakładając ze zmieniam na gładką tarcze, kombinuje z klockami w kierunku Ferrodo DS ale cos nie moge wynypac tego klocka do 306tki a słyszałem ze Premier również dają rade.Janusz - Pią 20 Sie, 2010
Lejek napisał/a:
Bylem przekonany ze po prostu nie zaszkodzi nacinka jak i tak mam tarcze do wymiany, no ale ok zakładając ze zmieniam na gładką tarcze, kombinuje z klockami w kierunku Ferrodo DS ale cos nie moge wynypac tego klocka do 306tki a słyszałem ze Premier również dają rade.
nacinka pomoże Ci szybciej pozbyć się klocka, nic poza tym. Premier to zwykły klocek, daje rade ale rewelacji nie zrobi, no chyba ze wcześniej jeździłeś na najtańszych. Ale zamiast premiera równie dobrze możesz wziąć TRW, Boscha lub textara(co tam CI się uda w dobrej cenie znaleźć) bo to ta sama liga klocków. Ale jak chcesz coś poprawić to lepiej kupić zwykła tarcze i dobry klocek, niż na odwrót.bizon - Pią 20 Sie, 2010 nacinka czy nawierty teoretycznie pomagaja sie pozbyc poduszki gazowej, z drugiej strony jednak przyczyniaja sie do szybszego zuzycia klocka oraz sa bardziej podatne na deformacje i pekniecia.
najlepiej isc w kierunku rozmiaru odpowiedniego do auta (czytaj swap na wieksze jesli potrzeba), zalozyc gladkie tarcze, bo sa najwytrzymalsze i maja najwieksza pojemnosc cieplna.
do tego dobry klocek - ale dostosowany do wymagan, bez przeginki ani w jedna ani w druga strone (przy czym do pojezdzawek premier to imho za malo, przynajmniej ds, jesli chodzi o ferodo).
i tak jak janusz guru pisze, walnij dobrego klocka, to ci sie od razu polepszy jozekrj - Pią 20 Sie, 2010 ja mam w pugu mikode nacinana i nawiercana
dają rade
następne tez będą mikody tyle ze gładkie lub tylko nacinane
do francy trzeba zakładać francuskie klocki - juridkubas - Sob 21 Sie, 2010
jozekrj napisał/a:
jurid
to jest niezły syf...jozekrj - Sob 21 Sie, 2010 czemu tak uważasz
moim zdaniem lepsze od textara, trw i ferrodo premierkamil - Sob 21 Sie, 2010 ate gładkie i ate klocek. dobry sprawdzony zestaw.jarek-malopolska - Sob 21 Sie, 2010 Jeśli chcesz poprawić hamulec to zrób tak:
kup większy zacisk, do tego gładkie Brembo + klocek ATE + płyn ATE Blue Racing i będzie wypas.. Ja dokładnie tak zrobiłem nie dawno, do tego w miarę szybko sprzedałem stare zaciski + tarcze i wyszło mnie to wszystko taniej niż zakup sportowych tarcz i sportowych klocków w seryjnym rozmiarze.. Wiec pomyśl o tym, to wcale tak dorgo nie wychodzi jak by się mogło wydawac a będziesz zdumiony poprawą kamil - Sob 21 Sie, 2010 i Jarek ma w 100% racjebizon - Sob 21 Sie, 2010
jarek-malopolsk napisał/a:
Jeśli chcesz poprawić hamulec to zrób tak:
kup większy zacisk, do tego gładkie Brembo + klocek ATE + płyn ATE Blue Racing i będzie wypas.. Ja dokładnie tak zrobiłem nie dawno, do tego w miarę szybko sprzedałem stare zaciski + tarcze i wyszło mnie to wszystko taniej niż zakup sportowych tarcz i sportowych klocków w seryjnym rozmiarze.. Wiec pomyśl o tym, to wcale tak dorgo nie wychodzi jak by się mogło wydawac a będziesz zdumiony poprawą
+1Bart - Sob 21 Sie, 2010 aleście się uparli na te hamulce...
Cytat:
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
to jest dobra opcja bizon - Sob 21 Sie, 2010 wcale sie nie uparlismy, po prostu temat z du.py jak kazdy tego rodzaju qbica - Nie 22 Sie, 2010 ja jezdze na mikodach nacinanych i nawiercanych bo trafily sie w okazyjnej cenie, do tego ds2000 i hamulce daja rade Lejek - Nie 22 Sie, 2010 Pokminie z tym wiekszym rozmiarem podobno s16 ma tarcze 288 czy jakos tak u mnie jest 266 wiec pewnie bedzie lepiej. Jak tylko dorwe gdzies te zaciski i o ile da rade to bez wiekszych problemow wstawic to działamy z gładkimi tarczami i klockiem. Jak dojdzie do skutku to dam znac co i jak.Franek - Pon 23 Sie, 2010 Lejek, ja mam mikody tarcze, klocki seryjne motorcrafta. Zadowolony jestem, bo tarcze się nie pokrzywiły, cena była mega niska; Tyle, że tarcze mam gładkie.
Mikoda chyba też nawierca, o nacinanych nie słysząłem mikiodach.