To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Anonymous - Pon 23 Sie, 2010

Mikoda nawierca i nacina nawet maluje tarcze - wszystko co chcecie :)
Lejek - Wto 24 Sie, 2010

Franek napisał/a:
Lejek, ja mam mikody tarcze, klocki seryjne motorcrafta. Zadowolony jestem, bo tarcze się nie pokrzywiły, cena była mega niska; Tyle, że tarcze mam gładkie.

Mikoda chyba też nawierca, o nacinanych nie słysząłem mikiodach.


Jeździsz agresywnie czy mówisz o użytkowaniu codziennym (cywilnym) ??

Rasputin - Czw 26 Sie, 2010

Jakie najlepiej tarcze do klocka DS 2000?
kamil - Sob 28 Sie, 2010

ate
Anonymous - Sob 28 Sie, 2010

z tańszych lite Brembo
z droższych ATE Power Disc

pzdr

M - Sob 28 Sie, 2010

Czy może ktoś przybliżyć regeneracje tłoczków?
Tylny zaciśk już w ogole nie robi i sie zastanawiam jak temat ugryźć ale nie mam wiedzy w temacie.

kamil - Sob 28 Sie, 2010

power disc fajna tarcza, ale droga i niestety szybko się wypacza... przy tak lekkim samochodzie i takim klocku zwykła lita ate w 100% wystarczy
kamil - Sob 28 Sie, 2010

Ja bym ich nie regenerował, a wymienił. Koszty pewnie nie są zabójcze, a jak wiadomo to element odpowiadający za bezpieczeństwo - ja bym wymienił na nowe.
Anonymous - Sob 28 Sie, 2010

kamil skąd masz info o wypaczaniu Power Disc.ów ATE ?
Parę kompletów już sprzedałem i ludzie są bardzo zadowoleni.
Generalnie mam i lite i smyrane tj. nawiercane ;D
Może ktoś będzie potrzebował to zapraszam :faja:

edit:
M - jakie masz zaciski ? i jaki problem z tłoczkiem - nalot rudego po środku tłoczka ?

M - Sob 28 Sie, 2010

tntech - zacisk nie pracuje jak nalezy - zostaje w polowie ani nie hamuje ani nie odbija.
Po całym dniu upalania tarcza jest zardzewiała z gdzieniegdzie sladami tarcia.

kamil - Sob 28 Sie, 2010

bo miałem ;) różnica w hamowaniu w moim odczuciu taka sama na zwykłych i power disc.
Ja miałem obie i ze względów kosztowych i właśnie tendencji do szybszego zwichrowania polecam gładkie ate. Na dłużej starczą a hamuje się identycznie.

Anonymous - Sob 28 Sie, 2010

rozumiem, ze zacisk rozbierałeś czyściłeś smarowałeś i składałeś na nowych gumkach po czym z 10 razy odpowietrzyłeś układ :rotfl: ?
M - Sob 28 Sie, 2010

tntech.pl napisał/a:
rozumiem, ze zacisk rozbierałeś czyściłeś smarowałeś i składałeś na nowych gumkach po czym z 10 razy odpowietrzyłeś układ :rotfl: ?

Chyba nie

Anonymous - Sob 28 Sie, 2010

ostatnio robiłem konserwacje zacisków z VTI i po takim zabiegu jest mega różnica w hamowaniu oczywiście wleciały również nowe tarcze oraz klocki
tak więc radzę pobawić się regenerację zacisków - warto :D

M - Sob 28 Sie, 2010

tntech.pl napisał/a:
ostatnio robiłem konserwacje zacisków z VTI i po takim zabiegu jest mega różnica w hamowaniu oczywiście wleciały również nowe tarcze oraz klocki
tak więc radzę pobawić się regenerację zacisków - warto :D

U mnie są tarcze/kloce z nalotem 2tys. kilometrów
Ile taka zabawa i skąd mieszkasz jesli mozna wiedzieć?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group