Anonymous - Pon 23 Sie, 2010 Mikoda nawierca i nacina nawet maluje tarcze - wszystko co chcecie Lejek - Wto 24 Sie, 2010
Franek napisał/a:
Lejek, ja mam mikody tarcze, klocki seryjne motorcrafta. Zadowolony jestem, bo tarcze się nie pokrzywiły, cena była mega niska; Tyle, że tarcze mam gładkie.
Mikoda chyba też nawierca, o nacinanych nie słysząłem mikiodach.
Jeździsz agresywnie czy mówisz o użytkowaniu codziennym (cywilnym) ??Rasputin - Czw 26 Sie, 2010 Jakie najlepiej tarcze do klocka DS 2000?kamil - Sob 28 Sie, 2010 ateAnonymous - Sob 28 Sie, 2010 z tańszych lite Brembo
z droższych ATE Power Disc
pzdrM - Sob 28 Sie, 2010 Czy może ktoś przybliżyć regeneracje tłoczków?
Tylny zaciśk już w ogole nie robi i sie zastanawiam jak temat ugryźć ale nie mam wiedzy w temacie.kamil - Sob 28 Sie, 2010 power disc fajna tarcza, ale droga i niestety szybko się wypacza... przy tak lekkim samochodzie i takim klocku zwykła lita ate w 100% wystarczykamil - Sob 28 Sie, 2010 Ja bym ich nie regenerował, a wymienił. Koszty pewnie nie są zabójcze, a jak wiadomo to element odpowiadający za bezpieczeństwo - ja bym wymienił na nowe.Anonymous - Sob 28 Sie, 2010 kamil skąd masz info o wypaczaniu Power Disc.ów ATE ?
Parę kompletów już sprzedałem i ludzie są bardzo zadowoleni.
Generalnie mam i lite i smyrane tj. nawiercane
Może ktoś będzie potrzebował to zapraszam
edit:
M - jakie masz zaciski ? i jaki problem z tłoczkiem - nalot rudego po środku tłoczka ?M - Sob 28 Sie, 2010 tntech - zacisk nie pracuje jak nalezy - zostaje w polowie ani nie hamuje ani nie odbija.
Po całym dniu upalania tarcza jest zardzewiała z gdzieniegdzie sladami tarcia.kamil - Sob 28 Sie, 2010 bo miałem różnica w hamowaniu w moim odczuciu taka sama na zwykłych i power disc.
Ja miałem obie i ze względów kosztowych i właśnie tendencji do szybszego zwichrowania polecam gładkie ate. Na dłużej starczą a hamuje się identycznie.Anonymous - Sob 28 Sie, 2010 rozumiem, ze zacisk rozbierałeś czyściłeś smarowałeś i składałeś na nowych gumkach po czym z 10 razy odpowietrzyłeś układ ?M - Sob 28 Sie, 2010
tntech.pl napisał/a:
rozumiem, ze zacisk rozbierałeś czyściłeś smarowałeś i składałeś na nowych gumkach po czym z 10 razy odpowietrzyłeś układ ?
Chyba nieAnonymous - Sob 28 Sie, 2010 ostatnio robiłem konserwacje zacisków z VTI i po takim zabiegu jest mega różnica w hamowaniu oczywiście wleciały również nowe tarcze oraz klocki
tak więc radzę pobawić się regenerację zacisków - warto M - Sob 28 Sie, 2010
tntech.pl napisał/a:
ostatnio robiłem konserwacje zacisków z VTI i po takim zabiegu jest mega różnica w hamowaniu oczywiście wleciały również nowe tarcze oraz klocki
tak więc radzę pobawić się regenerację zacisków - warto
U mnie są tarcze/kloce z nalotem 2tys. kilometrów
Ile taka zabawa i skąd mieszkasz jesli mozna wiedzieć?