no to najpopularniejsza wersja to 205/50 17
reszta to już kasa przeogromna i ciężko dostać
ja mam właśnie takie, ale jakaś rozsądna zimówka to i tak koszt >500.Anonymous - Śro 07 Paź, 2009 ale slicki w tym rozmiarze mozna tanio wyrwac,cos za cos lukp - Śro 07 Paź, 2009 anjas jakie masz oponki dają rade w clio?anjas - Śro 07 Paź, 2009
lukp napisał/a:
anjas jakie masz oponki dają rade w clio?
Fulda Kristal Supremo.
Czy dają rade? W sumie nie wiem... przejechalem na razie dwa sezony, w miare OK, choc nie mam skali porownawczej na clio.Janusz - Śro 07 Paź, 2009
Cytat:
Fulda Kristal Supremo.
jak dla mnie ta opona na mokrym jest do dupy na maksa..... na śniegu całkiem niezła ale bez rewelki anjas - Śro 07 Paź, 2009
Janusz napisał/a:
jak dla mnie ta opona na mokrym jest do dupy na maksa..... na śniegu całkiem niezła ale bez rewelki
ale tania, dałem coś ok. 500 za sztuke. Porównywalen były tylko Barumy. Inne zdecydowanie droższe.martin.h - Śro 07 Paź, 2009
anjas napisał/a:
Janusz napisał/a:
jak dla mnie ta opona na mokrym jest do dupy na maksa..... na śniegu całkiem niezła ale bez rewelki
ale tania, dałem coś ok. 500 za sztuke.
Przy tej cenie za oponę to ja bym poszedł jednak w 16'tkę, a założę się że i 15'tka wejdzie. Tylko felga musi być dobrze wycięta. Najlepiej jakaś szutrówka z oferty Speedline, OZ czy Compomotive.
Koszt 16'tki to połowa z tego co trzeba dać za 17'tkę. Więc mamy tysiaka w kieszeni, tylko znaleźć felgi (używki to pewnie max. 1500 zł) i mamy lepsze zachowanie auta na śniegu plus drugi komplet kół.Janusz - Śro 07 Paź, 2009
anjas napisał/a:
ale tania
to akurat prawda anjas - Śro 07 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
Przy tej cenie za oponę to ja bym poszedł jednak w 16'tkę, a założę się że i 15'tka wejdzie.
duże zaciski i tarcza 320mm. 15 odpada na pewno.
Chciałem kupić też 16" ale nikt nie potrafił dobrać odpowiedniej.
Musiałem kupić drugi komplet oryginalnych 17", bo nic innego naprawdę nie pasowało. Ale to było prawie 2 lata temu.martin.h - Śro 07 Paź, 2009
anjas napisał/a:
martin.h napisał/a:
Przy tej cenie za oponę to ja bym poszedł jednak w 16'tkę, a założę się że i 15'tka wejdzie.
duże zaciski i tarcza 320mm. 15 odpada na pewno.
Chciałem kupić też 16" ale nikt nie potrafił dobrać odpowiedniej.
Do Subaru na 4 tłoczki wchodzi Compomotive TH3 15'tka, ale tam chyba tarcza jest mniejsza choć teoretycznie powinno wejść na 320 mm.
Jakbyś chciał 16'tke lub ktoś by szukał to polecam -> http://www.xxlrally.pl Chłopaki handlują Braid'em i mają duże doświadczenie, więc napewno coś dobiorą. Cenowo wychodzi podobnie do Oz i Speedline.Anonymous - Śro 07 Paź, 2009
anjas napisał/a:
duże zaciski i tarcza 320mm. 15 odpada na pewno.
312mm Felgi w clio sport 3 mają jakieś strasznie duże ET > 60 .Wydaje mi się ,że felga np z laguny 2 z et < 50 załatwiła by sprawe.martin.h - Śro 07 Paź, 2009
p106rallye napisał/a:
312mm Felgi w clio sport 3 mają jakieś strasznie duże ET > 60
Przy tym ET, to jest duże pole do manewru.
Druga sprawa, Clio R3 Maxi ma chyba ten sam hamulec (przynajmniej na szuter), a tem jeźdżą na 15'tkach.Janusz - Wto 13 Paź, 2009 A co z oponami Bieżnikowanymi ?? kolega twierdzi ze on ma jakieś bieżnikowane i są rewelacyjne na śniegu, podobno klepią dużo lepsze nowe opony. Ja nigdy nie jeździłem na bieżnikowanych.... ma ktoś jakieś doświadczenia?? dodatkowym ich atutem jest cena Anonymous - Wto 13 Paź, 2009 Ja kiedys mialem jakies bieznikowane zimowki-po suchym jak po sniegu,po sniegu jak po lodzie,a po lodzie to sie balemGeKo - Wto 13 Paź, 2009
Janusz napisał/a:
A co z oponami Bieżnikowanymi ?? kolega twierdzi ze on ma jakieś bieżnikowane i są rewelacyjne na śniegu, podobno klepią dużo lepsze nowe opony. Ja nigdy nie jeździłem na bieżnikowanych.... ma ktoś jakieś doświadczenia?? dodatkowym ich atutem jest cena