To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Nowy Type-R

saxorulez - Śro 23 Sty, 2008

Bad-i napisał/a:
ale jak zobaczylem ksiazke serwisowa kolegi to sie zalalamalem. On kupil swojego jakies 18 miesiecy temu i w ciagu roku chyba 3-4 razy zawieszenie mu robili, skrzynie itd..... A gosc jezdzi jak stara Kondzia


W sedanie przez 18 miesiecy nic...
A robiony w Turcji

CHRZANEK - Śro 23 Sty, 2008

Bad-i napisał/a:
3-4 razy zawieszenie mu robili


Slynna tylna belka, która miala być tańsza ?? ?? ??
To w takim razie w produkcji, bo nie w eksploatacji :D :D :D

Bad-i - Śro 23 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
3-4 razy zawieszenie mu robili


Slynna tylna belka, która miala być tańsza ?? ?? ??
To w takim razie w produkcji, bo nie w eksploatacji :D :D :D


przyznam ze nie mam pojecia bo nie znam sie tyle na hondach. Wiem tylko ze jest to ten 5 drzwiowy civic 1.8 140 KM - ale chyba nie typeS tylko zwykly jakis. Mi sie ogolnie podobal ale np plastiki przy drzwiach i przelacznikach strasznie sie scieraly.

Anonymous - Śro 23 Sty, 2008

Ja mam drugiego CTR-a i ich bynajmniej nie żałuję.
Oba ciężko pracują na swój serwis ;D ale NIC się nie psuje.

No dobra, w poprzednim był synk trójki do wymiany, ale to dlatego,
że zmieniałem biegi bez odejmowania gazu.

dzik - Śro 23 Sty, 2008

Bad-i napisał/a:
skrzynie itd..... A gosc jezdzi jak stara Kondzia ;)


Precyzyjne skrzynie wymagaja precyzyjnej obslugi :D

Znam uzytkownika nowego cifa, skrzynia byla wymieniana.
Troche mu brakuje do bezawaryjnosci, ale oczywiscie zaden hondziarz tego do wiadomosci nie przyjmie :D

Gaugan, co w cifie Cie wkurzalo?

Bad-i - Śro 23 Sty, 2008

kurcze ale nie ma reguly, ja z tego co widze i co przejechalem moglbym powiedziec ze VW Passat jest mniej awaryjny od Hondy bo w ciagu roku przejechalem 40 tys km i nic.
A kolega w Hondzie zmienil zawias 3/4 razy.

Z drugiej strony moj kolega odebral paska 2.0 TDI (DSG) i stal na serwisie miesiac po 2 tygodniach jazdy. :D

dzik - Śro 23 Sty, 2008

Moja kolezanka opiekuje sie samochodami w swojej firmie. Jezdzili fordami, szef przesiadl sie na paska nowego 2.0 w manualu i ciagle stoi w serwisie. Skrzynia pada wlasnie.
Moze dlatego ze nim upalalem troche :rotfl:
Fordy dzialaly.

Bad-i - Śro 23 Sty, 2008

dzik napisał/a:
Moja kolezanka opiekuje sie samochodami w swojej firmie. Jezdzili fordami, szef przesiadl sie na paska nowego 2.0 w manualu i ciagle stoi w serwisie. Skrzynia pada wlasnie.
Moze dlatego ze nim upalalem troche :rotfl:
Fordy dzialaly.


u nas byly Renault i przeszlismy na VW wlasnie z tego powodu ze na jedna Lagune w ciagu 2 lat wydawalismy polowe jej wartosci. Ja jezdze i upalam paska 2.0 (fsi) i nic ;)

Anonymous - Śro 23 Sty, 2008

Jak była premiera nowego Golfa GTI, umówiłem się na jazdę próbną.
Zadzwonili do mnie z salonu i mówią, że przepraszają ale muszą przełożyć jazdę.
Dlaczego? Bo to wspaniałe DSG się zepsuło :rotfl: A auto było fabrycznie nowe :lol2:

PiTT - Czw 31 Sty, 2008

oglądałem dzisiaj tego
http://www.autotrader.pl/...0,103167382.asp
800km przebiegu - fajnie
bezwypadkowy - sprzedawca przyznał, że miał maskę malowaną, nie wiadomo jak reszta
ogólnie widać, że nówka sztuka, ale za 86 900zl to chyba drogo
w salonie jest za ok. 102 000zl
biorąc pod uwagę wyprzedaz z rocznika 07 to realne jest, że będą trochę tańsze
zakładając, że zejdą z ceny na 92-95 tys. to chyba dobry deal

M - Czw 31 Sty, 2008

O boże srebrny wyglada z tylu jak srający pies.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CHRZANEK - Czw 31 Sty, 2008

eM napisał/a:
srebrny wyglada z tylu jak srający pies

Urzeklo mnie to stwierdzenie...

rasta - Czw 31 Sty, 2008

eM napisał/a:
O boże srebrny wyglada z tylu jak srający pies.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cała wieś tańczy i śpiewa :lol2:

saxorulez - Pią 08 Lut, 2008

Dobra odgrzewam kotleta...

Pewna firma zrobiła testy CTRa w UK nowego i wyszło im tak:

Our development car was dyno-tested before and after fitment of the cat-back system and produced very respectable figures. As standard, the car was measured at 212.7 BHP @ 7625rpm and 152.5 lb/ft @ 6065rpm. With the Milltek system fitted, this jumped to 219.5 BHP @ 7596rpm and 159.8 lb/ft @ 6100rpm. That's a gain of +6.8bhp power gain and a torque increase of +7.3 lb/ft. We can't wait to see what happens when we add the manifold and hi-flow sports catalyst which are due for development soon!

czyżby w końcu trzymały mocz ??

dzik - Pią 08 Lut, 2008

Tak trzymaja, i przynajmniej takie pocieszenie bo skonczyly sie czasy latwej elektroniki i hondaty. Przynajmniej na dzien dzisiejszy.
Ale cos im duzo wyszlo, maja zazwyczaj tyle co w papierach czyli 200.

Jak hondata nie powstanie do nowego ctr'a to bedzie lekka kicha, napchali tam tyle elektroniki ze ciezko bedzie podjechac z SA ktory to ogarnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group