Mnie by wystarczylo...
A "stare" ile mialo?? 5,5 ??
A lancek 9 ??
Stare STI miało 5,5
EVO IX 5,7
EVO VIII 6,1Marek23 - Wto 11 Gru, 2007
Cytat:
Jak to nie musisz jeździć powyżej 160? Dlaczego? LOL
Bo powyżej 160 w lesie, tam gdzie jest zakaz ruchu, nawet Kuzi na prawym by się spocił LOL
Evo 6 0 do 100 4.7
EVo 7 0 do 100 różnie podają 4.9 lub 5.1
Dziekuję.Bad-i - Wto 11 Gru, 2007 troche roznia sie te wasze daneAnonymous - Wto 11 Gru, 2007 Czasem zapominam, że wolicie jeździć efektowniej niż szybciej
Ale nawet na krótkich prostych na torach przekracza się 160, bez przesady..Marek23 - Wto 11 Gru, 2007
Cytat:
troche roznia sie te wasze dane
Daleczego?
EVo 8 ma 6.1 i jest najwolniejsze, przytkany wydech. 6 i 7 tak jak napisałem...Anonymous - Wto 11 Gru, 2007 To ja może zestawię:
Kod:
STI 2008 5,9 ? (nie wiadomo)
STI 2007 5,5
EVO IX 5,7
EVO VIII 6,1
EVO VII 5,1
EVO VI 4,7
POPRAWKA: wg tej strony nowe STI ma robić sertkę w 5,0:
http://www.lerefletdulac....X-Sti-2008.htmlLoko - Wto 11 Gru, 2007 W przypadku Evo to cięzko się rozmawia o seryjnych danych, bo np.
Evo IX, Wydech, program i jest 340 km i wtedy 4,5 s do 100.
Grube podniesienie mocy w evo jest tak proste że aż żal tego nie zrobić i większość się na nie decyduje Anonymous - Wto 11 Gru, 2007 To samo przecież jest w STIMarek23 - Wto 11 Gru, 2007
mAbZ napisał/a:
STI 2008 5,9 (nieoficjalnie)
STI 2007 5,5
EVO IX 5,7
EVO VIII 6,1
EVO VII 5,1
EVO VI 4,7
Dzięki... Kurcze, mAbZ, jeździsz na torze, masz dłubniętego Type R, zgłębiasz tajniki jazdy... Po prostu kandydat na kolegę, ale ta niechęć do Evo wszystko niszczy
Cytat:
To samo przecież jest w STI
2 litrowe STI dłubnięte na 400 koni objęte gwarancją? W europie? Nie ma i nie było.Anonymous - Wto 11 Gru, 2007
Marek23 napisał/a:
Dzięki... Kurcze, mAbZ, jeździsz na torze, masz dłubniętego Type R, zgłębiasz tajniki jazdy... Po prostu kandydat na kolegę, ale ta niechęć do Evo wszystko niszczy
Wiesz dlaczego? Wspomniałem o tym, kiedy Ci wkleiłem zdjęcie EVO z toru.
Tak się trzyma asfaltu że aż jest nudny
A serio, to nie biorę pod uwagę sedana.
Marek23 napisał/a:
2 litrowe STI dłubnięte na 400 koni objęte gwarancją? W europie? Nie ma i nie było.
Mowa była o 340. Mało kto z olejem w głowie jeździ EVO z 400KM.Loko - Wto 11 Gru, 2007
mAbZ napisał/a:
To samo przecież jest w STI
Jest tylko jeden mały problem, przy tych samych modach STI 2,5 litra na seryjnym turbo dochodzi ledwo ledwo do 340 km, a lancer na seryjnym turbo dochodzi do 370 Zmiana turbo już poważnie podnosi koszty.
Powyżej 400 pojawia się kolejny problem, silnik subary wytrzymuje mneijsze doładowanie i powyzej 400 trzeba kuć, a lancer wytrzymuje wyższe dołądowanie i jeszcze nie trzeba Bad-i - Wto 11 Gru, 2007 ja nie znam żadnego STI ktore moglo byc dlubniete w Polsce utrzymujac gwarancje
Wszedzie gdzie czytam to EVO VI - 5,1 do setkiBad-i - Wto 11 Gru, 2007 dodatkowe pytanie,
dlaczego te dwa EVO VI roznia sie przednim zderzakiem (ktory jest oryginalny, ostatni etc..)
Loko - Wto 11 Gru, 2007 To pierwsze to jest EVO w wersji Tommi Makinen, jest ono nazywane evo 6,5 i dlatego inny zdezak.Bad-i - Wto 11 Gru, 2007
Loko napisał/a:
To pierwsze to jest EVO w wersji Tommi Makinen, jest ono nazywane evo 6,5 i dlatego inny zdezak.
to tylko przykladowa fota, sa i inne EVO VI nie Tommi i maja taki sam zderzak, a ten ponizej to RS.