To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Impreza STi - pierwsze wrażenia

Anonymous - Wto 11 Gru, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Mnie by wystarczylo...
A "stare" ile mialo?? 5,5 ??

A lancek 9 ??


Stare STI miało 5,5
EVO IX 5,7
EVO VIII 6,1

Marek23 - Wto 11 Gru, 2007

Cytat:
Jak to nie musisz jeździć powyżej 160? Dlaczego? LOL

Bo powyżej 160 w lesie, tam gdzie jest zakaz ruchu, nawet Kuzi na prawym by się spocił LOL

Evo 6 0 do 100 4.7
EVo 7 0 do 100 różnie podają 4.9 lub 5.1

Dziekuję.

Bad-i - Wto 11 Gru, 2007

troche roznia sie te wasze dane
Anonymous - Wto 11 Gru, 2007

Czasem zapominam, że wolicie jeździć efektowniej niż szybciej ;)
Ale nawet na krótkich prostych na torach przekracza się 160, bez przesady..

Marek23 - Wto 11 Gru, 2007

Cytat:
troche roznia sie te wasze dane

Daleczego?

EVo 8 ma 6.1 i jest najwolniejsze, przytkany wydech. 6 i 7 tak jak napisałem...

Anonymous - Wto 11 Gru, 2007

To ja może zestawię:

Kod:
STI 2008 5,9 ? (nie wiadomo)
STI 2007 5,5
EVO IX   5,7
EVO VIII 6,1
EVO VII  5,1
EVO VI   4,7



POPRAWKA: wg tej strony nowe STI ma robić sertkę w 5,0:
http://www.lerefletdulac....X-Sti-2008.html

Loko - Wto 11 Gru, 2007

W przypadku Evo to cięzko się rozmawia o seryjnych danych, bo np.
Evo IX, Wydech, program i jest 340 km i wtedy 4,5 s do 100.
Grube podniesienie mocy w evo jest tak proste że aż żal tego nie zrobić i większość się na nie decyduje :)

Anonymous - Wto 11 Gru, 2007

To samo przecież jest w STI
Marek23 - Wto 11 Gru, 2007

mAbZ napisał/a:
STI 2008 5,9 (nieoficjalnie)
STI 2007 5,5
EVO IX 5,7
EVO VIII 6,1
EVO VII 5,1
EVO VI 4,7


Dzięki... Kurcze, mAbZ, jeździsz na torze, masz dłubniętego Type R, zgłębiasz tajniki jazdy... Po prostu kandydat na kolegę, ale ta niechęć do Evo wszystko niszczy :>

Cytat:
To samo przecież jest w STI

2 litrowe STI dłubnięte na 400 koni objęte gwarancją? W europie? Nie ma i nie było.

Anonymous - Wto 11 Gru, 2007

Marek23 napisał/a:
Dzięki... Kurcze, mAbZ, jeździsz na torze, masz dłubniętego Type R, zgłębiasz tajniki jazdy... Po prostu kandydat na kolegę, ale ta niechęć do Evo wszystko niszczy :>


Wiesz dlaczego? Wspomniałem o tym, kiedy Ci wkleiłem zdjęcie EVO z toru.
Tak się trzyma asfaltu że aż jest nudny :>
A serio, to nie biorę pod uwagę sedana.

Marek23 napisał/a:
2 litrowe STI dłubnięte na 400 koni objęte gwarancją? W europie? Nie ma i nie było.


Mowa była o 340. Mało kto z olejem w głowie jeździ EVO z 400KM.

Loko - Wto 11 Gru, 2007

mAbZ napisał/a:
To samo przecież jest w STI


Jest tylko jeden mały problem, przy tych samych modach STI 2,5 litra na seryjnym turbo dochodzi ledwo ledwo do 340 km, a lancer na seryjnym turbo dochodzi do 370 ;) Zmiana turbo już poważnie podnosi koszty.

Powyżej 400 pojawia się kolejny problem, silnik subary wytrzymuje mneijsze doładowanie i powyzej 400 trzeba kuć, a lancer wytrzymuje wyższe dołądowanie i jeszcze nie trzeba :D

Bad-i - Wto 11 Gru, 2007

ja nie znam żadnego STI ktore moglo byc dlubniete w Polsce utrzymujac gwarancje

Wszedzie gdzie czytam to EVO VI - 5,1 do setki

Bad-i - Wto 11 Gru, 2007

dodatkowe pytanie,
dlaczego te dwa EVO VI roznia sie przednim zderzakiem (ktory jest oryginalny, ostatni etc..)




Loko - Wto 11 Gru, 2007

To pierwsze to jest EVO w wersji Tommi Makinen, jest ono nazywane evo 6,5 i dlatego inny zdezak.
Bad-i - Wto 11 Gru, 2007

Loko napisał/a:
To pierwsze to jest EVO w wersji Tommi Makinen, jest ono nazywane evo 6,5 i dlatego inny zdezak.


to tylko przykladowa fota, sa i inne EVO VI nie Tommi i maja taki sam zderzak, a ten ponizej to RS.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group