a bmw m5 w tej chwili to zaden wyjatkowy samochod.
nieprawda bo clarkson powiedzial ze to najlepsze auto swiata i ferrari sedan a tak serio dla mnie mistrzostwo swiata, brzmienie, moc, klasa, prowadzenie, wywazenie.
pamietam jak mercedes sie mazgail na piatke i siodemke ze nie ma listew/listw na drzwiach ze futurystyczna potem zaczeli zrzynac w zywe oczy.. Tak czy siak. m5 na swoje lata total mistrz. tamta e klasa amg nawet kolo niej nie lezala
GOKART napisał/a:
BMW 320 Si
sympatyczna trojka M - Czw 07 Sie, 2008 Mi chodzi o to ze jak widze go juz na ulicy to sie nie jaram.Gaydek - Pią 15 Sie, 2008
JIMEK napisał/a:
jedno jest pewne - bedzie bardzo ciezko zastapic miniaka. Obrazek
dokonczmy rozmawianie o tej konwersacji w temacie co dalej
M3 lub 1 tii .GOKART - Pią 15 Sie, 2008 Nie wiem o jaki budżet się rozbija ale M3 będzie masakrycznie droga w utrzymaniu (częstsze i droższe przeglądy , spalanie etc), tak dla przypomnienia koszt roboczogodziny w ASO BMW to 326 PLN a 1 Tii jeszcze nie ma więc o cenie można jedynie gdybać ale myslę że coś pomiędzy 170 tys. a 200 tys. ale będzie tego wartaMarek23 - Pią 15 Sie, 2008 Jak będzie różnica między 135i a 1 Tii?GOKART - Pią 15 Sie, 2008 ! Tii będzie dość bezkompromisowa. Bedzię dla jedynki tym co dla trójki M3 CSL lub dla Mini - model Works GP. 135i jest tłusta (ponad 1,5 t) co czyni ją niewiele lżejszą od M3.
1 Tii ma mieć lekkie kubły, sportowy zawias, lekkie felgi, pakiet aerodynamiczny z karbonu (w tym maska) oraz ma stracić na wadze. Prawdopodobnie straci na wadzę dzięki zastosowaniu jakiejś lekkiej doładowanej jednostki (są ploty o 2.0 turbo 250-300 KM) a nie 6 cylindrowego klocka. Nie wiadomo jak BMW to rozwiąże marketingowo bo mają w ofercie 6-cylindowy silnik TT o mocy 306 KM. Może z BMW 1 135i oraz 1 Tii będzie jak z VW Golfem.
Golf GTI ma 200 KM i jest najbardziej sportową wersją tego modelu pomimo że występuje GOLF R32 o mocy 260 KM z napedem 4x4.
Tu były foty 1 Tii -> http://forum.hothatch.org...ghlight=#133875Marek23 - Pią 15 Sie, 2008 O kurde... Będzie szpera? Jeszcze ja za kierownicą i układ byłby kompletny.GOKART - Pią 15 Sie, 2008 Bez jaj, jak dają jej 6 tłoczkowe hamulce (M3 ma 4- tłoczkowe) to chyba szpery nie pożałują
Więcej fotek -> http://forum.hothatch.org...r=asc&start=645
Nie powiem, pozycja za kierownicą niezła The Mc - Pią 15 Sie, 2008 A ja bardzo bym chcial miec takiego: Type 3 z 67roku. Ale niechodzi o to zeby kazda srobka byla oryginalna, mnie kreci sama bryla. Do tego bym wsadzil nowy silnik i zmienil zawieszenie. Rynek starych aut VW ma sie bardzo dobrze i dzieki czemu mozna dostac wszystkie czesci.
Bardzo mi sie podobaja te auta
Marek23 - Pią 15 Sie, 2008
GOKART napisał/a:
Bez jaj, jak dają jej 6 tłoczkowe hamulce (M3 ma 4- tłoczkowe) to chyba szpery nie pożałują
Oficjalnie ogłazam, że to jest auto dla Jimka. I dla mnie również... To mi się podoba, bezkompromisowość pęłną gębą. Tylko nie chciałbym jakiś pasków na masce, itd.
Eh, tylko ta cena...k-mart - Pią 15 Sie, 2008 135i czy nawet tii miodzio, podobaja mi sie jak sukinkot!
Ale paski i inne dizajny tez mi nie podchodza.
Ciekawe czy takie tii klepie R26rGOKART - Pią 15 Sie, 2008 Moja będzie z paskami, ja idę w dres na całość.
k-mart napisał/a:
Ciekawe czy takie tii klepie R26r
Jaja sobie robisz ? Renault wszystko klepie, no może poza S3-trójką .Gaydek - Pią 15 Sie, 2008
GOKART napisał/a:
Moja będzie z paskami, ja idę w dres na całość.
Będą tylko białe? E46 M3 CSL było chyba tylko w jednym kolorze.GOKART - Pią 15 Sie, 2008 a nie wiem czy tylko w bieli, tak naprawdę oficjalnie wiadomo niewiele.
Nie wiem co macie przeciwko paskom
Można będzie pójść w lans
Ale wizualnie to się jednak nie umywa do M3
CHRZANEK - Pią 15 Sie, 2008 Jaram się ta jedyneczką