HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
pit - Pon 14 Gru, 2009 to przykład tylko pit - Pią 19 Mar, 2010 Czy to normalne w clio żę od 5500-6000obr dostaje strzała jak V-tec?
Miałem okazje wczoraj pojeździć sportem, nie pierwszej krwi. Zmierzone 160kucy, katalizator.
Wrażenia takie że powyzej 5500 obr cięzko go na pasie utrzymać no ale ślisko było i sztuka zmęczona trochę etc.
Pozycja za kierownicą to jakiś koszmar.
Z kreski 3długości dostałem z rolki przy dokręconej mojej 4 wpiernicz że o matko!kaziu1985pn - Pią 19 Mar, 2010 pit, raczej to normalne tylko ta granica 5500 trochę pływa.Rudello - Pią 19 Mar, 2010 normalne.
do pozycji da sie przyzwyczaic... w kuble jest nawet dobrze.
Mam ochote dziś trochę polatać. mozemy sie ustawic pit - Pią 19 Mar, 2010 Daleko trcohę zanim dojade to skończysz
No wiadomo kubeł i kiera to odrazu.
Kurde no skoro można mieć w serii to co ma się w 106 po modach, to co można mieć w clio po modach... chyba się skuszę.Rudello - Pią 19 Mar, 2010 nie będziesz miał w serii tego co w clio po modach.. ni ma chuuuuya
moze tylko saxo prezesa jest w stanie sie zblizyc/pokonac pit - Pią 19 Mar, 2010
Rudello napisał/a:
nie będziesz miał w serii tego co w clio po modach.. ni ma chuuuuya
nie skumałem
Kwestia tego że 106/saxo które osiągami zbliża się do seryjnego clio to huczy,wyje,telepie męczy mnie to powoli.kaziu1985pn - Pią 19 Mar, 2010 pit, tylko że w clio na jakiekolwiek mody trzeba worek kasy, ciężko z tych 170 a raczej częściej 160 zrobić np 200.strick - Pią 19 Mar, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
zrobić np 200.
Widziałes tyle w clio?kaziu1985pn - Pią 19 Mar, 2010 strick, no właśnie bo za dużo kasy by na to poszło, swoją drogą na allegro jest takie 212KM które dziś dostało od seryjnego baty pit - Pią 19 Mar, 2010 No zdaję sobie sprawę niestety.
106 to mega fura i dylemat sprzedaży jest cięzki. Jeżdze autem na codzień krótka skrzynia,głośny wydech dolot (nie żebym nie lubiał )
A tu clio seryjne mi odjeżdza. Więc można mieć szybciej, równie fajnie i nie trzeba pakować wałków żeby urwać 7sek do 100km/h.kaziu1985pn - Pią 19 Mar, 2010 tylko że co tu dużo mówić dorwać dobry egzemplarz trudno, na allegro to w większości padaki, swojego mam za 15 a weszło w niego ponad 3 żeby doprowadzić do porządku i serii mój na hamowni po zakupie wypluł 150KM.TOXIC - Sob 20 Mar, 2010 jak bym mial kupowac sporta po raz drugi to po raz drugi wybral bym faze 1. malo elektoniki, nie psuje sie za bardzo (bo nie jest jeszcze tak stary) i latwiej sie go modzi.Rudello - Sob 20 Mar, 2010
pit napisał/a:
nie skumałem
Kwestia tego że 106/saxo które osiągami zbliża się do seryjnego clio to huczy,wyje,telepie męczy mnie to powoli.
chodziło mi o to co zdazyles juz napisac to co mialem namysli ze pomodzone 106 nie zbliza sie do seryjnego (zdrowego) clio.
kaziu1985pn napisał/a:
tylko że co tu dużo mówić dorwać dobry egzemplarz trudno, na allegro to w większości padaki, swojego mam za 15 a weszło w niego ponad 3 żeby doprowadzić do porządku i serii mój na hamowni po zakupie wypluł 150KM.
no własnie, Ja za swojego zaplacilem 20K i nic nie musiałem doplacac a moc to 172km i 215Nm. Trzeba sie liczyc z tym ze okazj i cudow nie ma ("woją drogą na allegro jest takie 212KM które dziś dostało od seryjnego baty")
P.S ja ma plan w czerwcu sprzedawać swojego kaziu1985pn - Sob 20 Mar, 2010 taki mały OT
Rudello, możliwe że mój ma już więcej bo świece wyglądały jak by były od początku w tym wozie a filtr malutki JR duża część poszła na rozrząd i wielorowkowy z robotą ponad 2k a reszta to już mania ulepszania