A najlepiej niech wrzuci STF wydatki na Subaru z 2010 i np Janusz (czy kto tam inny upala sporta) - bo nie wiem czy ktos upala u nas Sporta III
anjas upalał Jacek - Pon 28 Mar, 2011 a martin ćpieYarko - Pon 28 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
ale pyerdolicie Panowie, wrzuccie sobie tylko uczciwie wszystko co zrobiliscie w swoich autach tu: http://www.kosztyjazdy.pl/
Uwazam ze nie ma bata zeby koszty dwoch kontrowersyjnych samochodow byly chocby zblizone
A najlepiej niech wrzuci STF wydatki na Subaru z 2010 i np Janusz (czy kto tam inny upala sporta) - bo nie wiem czy ktos upala u nas Sporta III
wyszło mi 22k rocznieanjas - Pon 28 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
wyszło mi 22k rocznie
za samą eksploatację?
ile kilometrów rocznie robisz? Bo jeśli tylko do pracy (pisałeś, że masz 3 kilometry) to taniej będzie taksówką Jacek - Pon 28 Mar, 2011
anjas napisał/a:
Yarko napisał/a:
wyszło mi 22k rocznie
za samą eksploatację?
ile kilometrów rocznie robisz? Bo jeśli tylko do pracy (pisałeś, że masz 3 kilometry) to taniej będzie taksówką
nawet z Bytomia Yarko - Pon 28 Mar, 2011
anjas napisał/a:
Yarko napisał/a:
wyszło mi 22k rocznie
za samą eksploatację?
ile kilometrów rocznie robisz? Bo jeśli tylko do pracy (pisałeś, że masz 3 kilometry) to taniej będzie taksówką
7000 km rocznie, nie policzyłem na pewno wszystkiego bo uzupełniłem tak na szybko te tabelki, doliczyłem natomiast koszty tuninguanjas - Pon 28 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
doliczyłem natomiast koszty tuningu
aha, to z kosztami tuningu to może i 300 tysięcy rocznie kosztować
Rozumiem, że tu jest dyskusja o samej eksploatacji... aha, to wszystko zależy też od egzemplarza, bo jak jakiś się ponadplanowo sypie to i worek kasy można w niego wrzucić.pP - Pon 28 Mar, 2011 fak.. poka wyliczenie bo ja wpisałem w fieście 15k na tjuning, pali mi 10l./100km, ubezpiecznie 1k, wyszło mi 14kBonczek - Pon 28 Mar, 2011 Myślę, że akurat Yarka samochód to przykład auta jakie byśmy chcieli kupić dla siebie - tylko, że każdy będzie narzekał cenę bo jakoś tak to u nas dziwnie jest, że najłatwiej sprzedać podjechanego francuza albo vw byle w gnojówie.Yarko - Pon 28 Mar, 2011 o kurde zapomniałem jeszcze o Recaro i nowych Turini jeb*ać, dalej nie liczeBad-i - Pon 28 Mar, 2011
pP napisał/a:
fak.. poka wyliczenie bo ja wpisałem w fieście 15k na tjuning, pali mi 10l./100km, ubezpiecznie 1k, wyszło mi 14k
Mistrzu jak tunign 15k, ubezpieczenie 1k = to juz masz 16 Jakim koorwac cudem moglo ci wyjsc 14
Dodaj to tego paliwo, parking, myjnie, czesci, przeglad, plyn do spryskiwaczy itd......
Nadal czekam na wyliczenie Janusza i STFa (to chyba bedzie najbardziej miarodajne)Yarko - Pon 28 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
Nadal czekam na wyliczenie Janusza i STFa (to chyba bedzie najbardziej miarodajne)
chyba jednak nie bardzo, nie zapominajmy że STF miał engine fail w zeszłym roku i poza tym zaliczył sporo imprezmartin.h - Pon 28 Mar, 2011
Jacek napisał/a:
a martin ćpie
pP - Pon 28 Mar, 2011
Bad-i napisał/a:
Mistrzu jak tunign 15k, ubezpieczenie 1k = to juz masz 16 Jakim koorwac cudem moglo ci wyjsc 14
wyszło mi to na 0,5 roku Bad-i - Pon 28 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Nadal czekam na wyliczenie Janusza i STFa (to chyba bedzie najbardziej miarodajne)
chyba jednak nie bardzo, nie zapominajmy że STF miał engine fail w zeszłym roku i poza tym zaliczył sporo imprez
a to ze mial engine fail to wina Clio ?? Przeciez podobno cala przewage Subaru nad Clio ma byc wlasnie jego mniejsza awaryjnosc.
Prosze bardzo, niech wpisza same koszty paliwa i ubezpieczenia - moze tak uda sie przekonac niedowiarkow