Można już wysyłać zgłoszenia udziału w OPP WST - Lap Race - Runda VII.
Aby zarejestrować się na siódmą rundę należy pobrać formularz zgłoszeniowy i odesłać go wypełnionego na adres rejestracja.lr@wst.org.pl. W tytule maila należy wpisać imię i nazwisko.
Dajemy Wam możliwość zarezerwowania numeru startowego takiego, jakiego byście chcieli, odpowiadającego danej klasie. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w formularzu zgłoszeniowym.
Wypełnienie i odesłanie formularza jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu zawodów.
Na wszelkie pytania, dotyczące wszystkiego co związane jest z naszymi imprezami, otrzymacie odpowiedź pod telefonem nr 511 525 115, możecie również wysyłać zapytania na adres biuro@wst.org.pl.
W czasie tych zawodów jeździmy zgodnie z nową, przetestowaną i sprawdzoną formułą, czyli starty odbywają się w grupach. Dzięki temu najwytrwalsi zawodnicy w ciągu imprezy, przejechali blisko 30 okrążeń. Także nieporównywalnie więcej zabawy i jazdy dla Was.
WPISOWE NA IMPREZĘ
1. Wysokość wpisowego określona jest w punkcie 2 i zależy od terminu dokonania wpłaty.
2. Terminy opłat:
- 1 termin 250 zł ( do 7 dni przed imprezą )
- 2 termin 280 zł ( do 1 dnia przed imprezą )
- 3 termin 330 zł (w dniu imprezy)
3. Opłata roczna: - 15 %
4. Członkowie Stowarzyszenia: - 170 zł
Ceny:
Start w zawodach - 250 PLN
Kibice - 10 PLN
Dzieci do lat 12 - wstęp gratis.
Plan imprezy:
9.00 otwarcie bram
9.00 – 11.30 BT
9.40 Odprawa zawodników
10.10 start zawodów
10.10 - 10.45 I przejazd Grupa I
10.55 - 11.30 I przejazd Grupa II
11.40 - 12.15 I przejazd Grupa III
12.25 - 13.00 I przejazd Grupa IV
13.10 - 13.45 II przejazd Grupa I
13.55 - 14.30 II przejazd Grupa II
14.40 - 15.15 II przejazd Grupa III
15.25 - 16.00 II przejazd Grupa IV
16.15 Wyniki
16.25 Rozdanie pucharów
16.55 I wyścig Real Race
17.20 II wyścig Real Race
17.50 Rozdanie Pucharów za wyścig I i II Real Race.pum - Śro 07 Wrz, 2011 Standardowo jadę zasmakować "prawdziwej jazdy" no name - Śro 07 Wrz, 2011 Jest sens wbijać się cieniasem 1.2, jak tam klasa wygląda w tej pojemności ?
Pytam bo upalacie tam a ja nie mam jeszcze cieniasa pod tor przygotowanego pum - Śro 07 Wrz, 2011 Jeśli chcesz pojeździć z pomiarem czasu to warto, rywalizować nie będziesz miał z kim.
Regularnie upalają klasy D4-D6 (czyli fwd/rwd od 1.4).Vlodarsky - Śro 07 Wrz, 2011 pumfkp, jaki jest dokładnie podział na klasy ? można tak w skrócie ?pum - Śro 07 Wrz, 2011 D1 - Diesel Klasa
D2 - fwd rwd 901 do 1100 cm3,
D3 - fwd , rwd 1101cm3 do 1400cm3
D4 - fwd ,rwd 1401 do 1600cm3
D5 - fwd ,rwd 1601do 2000cm3
D6 - powyżej 2001 cm3 w tym turbo FWD i RWD
D7 - AWDno name - Śro 07 Wrz, 2011 Zgłoszenie poszło, może ogarnę zawieszenie wcześniejpum - Śro 07 Wrz, 2011 mailemKenet - Śro 07 Wrz, 2011 I ja wysłałem.no name - Śro 07 Wrz, 2011 Klasa D3 nie jest jakaś oblegana pum - Śro 07 Wrz, 2011 najwięcej jest w d5 i d6 (czyli moja i Rasty klasa)M - Śro 07 Wrz, 2011 Klasa D4 jest idealna dla mnie pum - Śro 07 Wrz, 2011 tylko tam o dziwo d-serie objeżdżają b-serie