HEL Performance: Part Number: REN-4-115-X (wieczysta gwarancja i tańsze niż goodridge)
na półwyspie to produkują?M - Śro 26 Paź, 2011
Jacek napisał/a:
Shymek napisał/a:
HEL Performance: Part Number: REN-4-115-X (wieczysta gwarancja i tańsze niż goodridge)
na półwyspie to produkują?
Tak, bytomskim Shymek - Śro 26 Paź, 2011 Tak - miałem takie do Clio I - naprawdę polecam
Można je kupić choćby na ebayu albo www.carstuff.pl (polecam kontakt z Kubą)kp - Śro 26 Paź, 2011 No o Hel'ach słyszałem, cena taka sama jak goodrige (380), ale ja sie pytam które lepsze?
Koniec końców decyduje się na taki
jutro foto tylnej kanapy w oplocie.Bonczek - Śro 26 Paź, 2011 Uderz do Mick`a u nas na forum on ogarnia te przewody anjas - Śro 26 Paź, 2011
Bonczek napisał/a:
u nas na forum on ogarnia te przewody
w sensie, że ciągnie druta?
W życiu bym się tego po nim nie spodziewał...
Bonczek - Śro 26 Paź, 2011 Mick do tablicy!
P.S. Nie wiedziałem, że to jakaś tajemnica Zadir - Nie 05 Lut, 2012 Dobra odgrzebuje trochę temat, ( miałbym też prośbę o posprzątanie trochę tego tematu )
Dorwałem w końcu kontakt do firmy która ogarnia Clio'ówki w PL
Waab Garage, przygotowują Clio do pucharu, m.in. Kisiela, i to co było na Poznaniu Wójcika.
Co do setupy tego Cupa, to jest to typowa pucharówka, tak przyjeżdża przygotowana z fabryki i nic nie można tam zmienić.
Zawias to Ohlins Renault Sport, zero regulacji twardo twardo twardo, no oczywiście regulacja kątów jest , kłówka Sadeva itp
Miałem okazje siedzieć na prawym przy tym czasie 1.49 i było szybko, główna różnica między np. moją jazdą to ostre cięcie po tarkach tak że miejscami było też zielone
I np. to co zauważyłem to dużo bardziej stabilny tył auta, który w serii potrafi uciekać.
Wracając do mojego autka to plany następujące:
- klatka albo typowa na tor, albo zgodna z zał J
- przeniesienie wskaźników w jakiejś obudowie na deskę + flockowanie tego wszystkiego
- Zawias i tutaj chyba wybór padnie na AST z top mountami
- dolot, pewnie puszka z V6, albo z R3
- silnik, kanały dolotowe, i głowica polerka, śruby ARP, + wałki i strojenie tego wszystkiego
Ogólnie powinno pęknąć 220 kucy
Co do hamulców sam nie wiem co robić zestawy z większymi tarczami są dość drogie, w Cupach jeżdżą na serii z klockami Pagida.
Będę miał dużo części do sprzedania, w tym chyba całe wnętrze z kubłami Recaro, kierownicę, wszystkie poduszki i kurtyny, jakby ktos był zainteresowany to pw
Przy okazji dzięki Rasta za flockowanie słupków, super wyszły, ale chyba będzie je trzeba sprzedać w związku z klatkąpum - Nie 05 Lut, 2012
Zadir napisał/a:
miałbym też prośbę o posprzątanie trochę tego tematu
pum - Nie 05 Lut, 2012
Zadir napisał/a:
I np. to co zauważyłem to dużo bardziej stabilny tył auta, który w serii potrafi uciekać.