1. dopóty, dopóki nie okiełznają napędu 4x4 na 4 silnikach elektrycznych zaawansowanego - stałe 3 dyfry będą bezkonkurencyjne
2. haldex i x-drive dają radę. Jak na dołączane napędy.
3. testy terenowe na rampie są jak pomiar zużycia paliwa na hamowni.
rabarbar napisał/a:
Quatrro nie ma zadnej blokady między osiowej??
ma torsena chyba zawsze. A torsen to zaebista szpera (muszę tak pisać, wiesz jak jest). Pod warunkiem jednak, że wszystkie koła mają choć trochę trakcji. No a na rolkach nie mają... Ale i w prawdziwym terenie się może zdarzyć, że nie będą miały. Tak więc na drodze - torsen kozak, w terenie - niekoniecznie.M - Pon 01 Kwi, 2013 Dzięki.
Ja to rozumiem w ten sposób że dołączany napęd na drugą oś ma być taką pomocą w dupowozie - żeby codzienna jazda była bardziej znośna w różnych warunkach i żeby się tym nadto nie podniecać jako napędem 4x4 z prawdziwego zdarzenia.Anonymous - Pon 01 Kwi, 2013 kumam,bo własnie mnie zastanawiało dlaczego audi nie dało rady,i faktycznie Torsen kozak (tez tak musze pisac ,wiesz jak jest)WuRC - Pon 01 Kwi, 2013
mi napisał/a:
haldex i x-drive dają radę. Jak na dołączane napędy.
Jeszcze kwestia o której generacji Haldexa mówimy, bo te pierwsze (np. w Golfie IV czy Octavii I) to była lekka porażka jeśli chodzi o szybkość działania. Te nowe są ponoć OK.Anonymous - Pon 01 Kwi, 2013 http://www.facebook.com/p...36383805&type=1
No to prezent od UE jednak
KarQ - Pon 01 Kwi, 2013 Gdzieś widziałem foto jak blachy PO leżą koło oznakowanego Ceed'a, a prosia w tle.
Btw sądząc po numerach to te purchawy jeżdżą dłużej w służbie niż wspomniana Kijanka
Bart - Wto 02 Kwi, 2013 to informacja z 1. kwietnia M - Wto 02 Kwi, 2013
Bart napisał/a:
to informacja z 1. kwietnia
Post Alexa też jest z pierwszego kwietnia Bart - Wto 02 Kwi, 2013 faktycznie, rzutem na taśmę, ale jednak Anonymous - Wto 02 Kwi, 2013 Audi chce kupić Alfe,pewnie nic z tego nie wyjdzie ale to by mogło byc ciekawe
http://natemat.pl/56311,n...ac-wloska-markeBart - Wto 02 Kwi, 2013 plotki o tym, że volkswagen ma alfę kupić się pojawiają od dawna i nic z tego nie wychodzi.
Poza tym alfa nie bardzo pasuje do profilowanych popularnych marek VAG: tania skoda, vw dla ludu, ale powyżej skody, sportowy seat, sportowe premium audi, a alfa? Kolejna "sportowa" marka "półpremium"? Dziwne pomysły.Anonymous - Wto 02 Kwi, 2013 O tym ze od dawna to nie wiedziałem,alfą ,jak wiesz,interesowałem sie przez jakieś 3 tyg.Moze zajeliby miejsce seata,bo z jego profilowanie słabo im wyszło.VW nie kryje ambicji stania sie największym koncernem świata,wiec moze to krok w tym kierunkuBart - Wto 02 Kwi, 2013 W alfę trzeba trochę pieniędzy włożyć - w tej chwili w ofercie są 2 modele - mito 3d i giulietta 5d, nic więcej. Była szansa na sportowy model 4C, ale wyjdzie tylko 2500 sztuk, więc to raczej samochód "wizerunkowy". Może w przyszłym roku pojawi się następca 159 i może jakiś nieduży kabriolet budowany z mazdą. A póki co - oferta modelowa uboższa niż w maserati i ferrari...
Alfa w rękach VW... mito 1.4tsfi, giulietta 2.0tdi/tfsi - ależ by się pięknie psuły Anonymous - Wto 02 Kwi, 2013