Kenet - Pią 18 Mar, 2011 Mikoda jest w Astrach dość popularna bo jako jedyna robi pasujące pod zaciski od calibry turbo tarcze 284mm 4x100 przyzwoitej grubości. Intensywnie upalając strasznie szybko się gną z tego co wiem. Ale sam na nich nie jeździłem. Teraz zakładam te speedmaxy bo komplet wyniósł mnie 200zł, a przekonały mnie wypowiedzi użytkownika integry, który przelatał wszystkie Ułęże WST w sezonie, a na koniec sieknął 40 kółkek na Poznaniu i tarcze nadal dawały radę i były proste.
Jak się nie sprawdzą to napiszę Janusz - Pią 18 Mar, 2011
Cytat:
Mikoda jest w Astrach dość popularna bo jako jedyna robi pasujące pod zaciski od calibry turbo tarcze 284mm 4x100 przyzwoitej grubości. Intensywnie upalając strasznie szybko się gną z tego co wiem. Ale sam na nich nie jeździłem. Teraz zakładam te speedmaxy bo komplet wyniósł mnie 200zł, a przekonały mnie wypowiedzi użytkownika integry, który przelatał wszystkie Ułęże WST w sezonie, a na koniec sieknął 40 kółkek na Poznaniu i tarcze nadal dawały radę i były proste.
Jak się nie sprawdzą to napiszę
Mikody to to samo co speedmaxy i hart sport... pogiąć sie nie pogna, ja przegrzałem układ kilka razy i do końca zostały proste, natomiast twardy kolecke je zabije, u mnie zabiły je ds2000 po prostu sa za miękkie się sie zbyt szybko zdzierają, ogólnie hamowanie jest ok ale mam wrażenie ze na gładkiej brembo jest lepiej.Kenet - Pią 18 Mar, 2011 Spoko, będę się przyglądał.
Co do klocka to iść w ds2500 czy ds performance już powinien dać radę?bizon - Pią 18 Mar, 2011 dodam, ze mam ds2500...Anonymous - Czw 07 Kwi, 2011 Klocki w basi musze zmienic-OMP road&sport-jak to sie sprawuje??A moze isc od razu w ds2500?? ds performence sie nie opłaca bo tylko pare dyszek tansze od 2500.
Tarcze mam juz nie najswiezsze,zmieniac od razu??bizon - Czw 07 Kwi, 2011 heh, wlasnie dostalem odpowiedz od hamulce.net w odpowiedzi na moje pytanie co polecaja do zimmermanna sport:
Cytat:
Witam.
Andrzej tak mowi ? Zaraz wywale kawe na lawe….
W Imprezie WRX czyli autku ponad 225 KM i 1.5 tony sa male hamulce.
Może nie tak bardzo, jak w EG6. Mozliwosci auta zmuszaly mnie przez kilka lat do uzywania wszystkiego, co można.
DS. Performance – OK., padaja po 3 okrazeniach Poznania na amen.
DS2500 – da się przejechac 3 okrazenia, grilla rozpalic, 3 kolka i zjesc kielbaske. Podobno w Ulezu ludzie jezdza dluzej.
DS3000 – da się jezdzic pol dnia, ale tarcze trzeba zalozyc nowe.
Nawiercane ? Hmm. Sam sprzedaje Zimmermanny. Zachwyt po zalozeniu minal przy 30 tys. Km.
Nie daly rady. Pofalowaly się, otworki dostaly kreseczek (pol milimetra). Po 40 tys. Wywalilem.
Nie da się pogodzic ostrej jazdy z mozliwosciami ukladu. Fizyka mowi:
F (czyli te pompy, tloczki) razy R czyli ramie sily a po naszemu srednica tarcz razy miu czyli wspolczynnik tarcia materialu ciernego.
F nie ruszymy. R nie ruszymy, 262 mm (malenstwa), miu ruszymy np. DS2500.
Im mocniejsze klocki tym lepiej wypada wzor i gorzej dla tarcz.
Trzeba się decydowac. Ja ponizej DS2500 nie zaloze. Nie zakladam już nawiercanych tarcz. O otworach nie ma mowy we wspomnianym wzorze.
Dziurki tylko opozniaja zagotowanie się tarcz. Jest takie odczucie, ze koncowka hamowania np. z 200 nie jest taka tragiczna jak na zwyklych.
Ale trzeba pamietac tez o tym, ze będą spore roznice temperatur w ramach takich tarcz. Szybsze roznice temperatur. Będą pekac, będą nierownomiernie się zuzywac. Ja nie mam nic przeciwko nawiercanym tarczom. Sa znakomite tylko maja wade. Przy malych srednicach starczaja na krotko. Klocki DS2500 kosztuja 370,- zl. Daja tepowtarzalnosc hamulca przy 2-3 hamowaniach z maxa do zera. Nie sa klockami wyczynowymi,no może poza szutrami i sniegiem. W porownaniu z DS.Performance u mnie przejezdzaly 50% wiecej. A tarcze… nie sa wieczne.
Pozdrawiam
GeKo - Czw 07 Kwi, 2011 He he Cały Wójcik, zapytasz go o jakiś tam klocek, A dostaniesz Historę jak z Orskim szli gdzieś tam ileś tam Taki gawędziarz ale sympatyczny typ.bizon - Czw 07 Kwi, 2011 wiem, za kazdym razem jak kupuje klocki to z godzine od niego wyjsc nie moge misiek86electro - Pią 08 Kwi, 2011 bizon, reasumując co kupujesz? Yarko - Pią 08 Kwi, 2011
rabarbar napisał/a:
Klocki w basi musze zmienic-OMP road&sport-jak to sie sprawuje??A moze isc od razu w ds2500?? ds performence sie nie opłaca bo tylko pare dyszek tansze od 2500.
Tarcze mam juz nie najswiezsze,zmieniac od razu??
na Twoim miejscu kupiłbym nowe tarcze i DS2500, jeszcze kwestia tego jak używasz samochodu, bo jak nie upalasz to nie ma większego sensu kłaść miliona monet jak nie wykorzystasz ich potencjałubizon - Pią 08 Kwi, 2011 musze obejrzec w jakim stanie sa moje klocki.
jak beda za slabe to wezme ds2500, trudno najwyzej tarcze popekaja.
instrukcja do tarcz twierdzi, ze nawiercane wymagaja bardziej miekkiej mieszanki.misiek86electro - Pią 08 Kwi, 2011 ale do zimermmanów? nie lepiej OMP ?bizon - Pią 08 Kwi, 2011 no do zimmermannow.
ktore omp i za ile?misiek86electro - Pią 08 Kwi, 2011 OMP z serii Road&Sport + zimmermann ja sie na takiem setup-ie zastanawiame do saxo.
dlatego podpytuje 106 - Pią 08 Kwi, 2011
GeKo napisał/a:
He he Cały Wójcik, zapytasz go o jakiś tam klocek, A dostaniesz Historę jak z Orskim szli gdzieś tam ileś tam Taki gawędziarz ale sympatyczny typ.
+ milion na zywo to samo.. kiedys odbieralem od niego klocki
w lodzi i zostalem uraczony historia o kucharze