EmerytRs2 - Śro 20 Kwi, 2011 tak możesz jechać miedzianka w opór
spoko chłopaki, pójde w mikody, podstawa to klocek który jest
tarcze nie ruszane od kiedy go mam, śmiem twierdzic że mogą być jeszcze od nowości.
należy mu się ta zmiana, przewody też bedą
jest opcja że jak będzie zniżka dobra na ATE lub Brembo to wejdę w nie i wtedy tyły będą gładkie
nie ma spinek pisałem, uczę się jeździć.
to nie jet tak janusz, seria jest git, ale to tylko seria...jozekrj - Śro 20 Kwi, 2011 oby ten klocek był miętki bo inaczej będziesz częściej zmieniał Mikody niż klocki
oczywiście przetestowaneJanusz - Śro 20 Kwi, 2011
jozekrj napisał/a:
oby ten klocek był miętki bo inaczej będziesz częściej zmieniał Mikody niż klocki
+1 ja je tez zarznąłem ds2000
tyle ze klocki w clio z tyłu zmienia się co 10 tysi... ja co tyle mam blachy kaziu1985pn - Śro 20 Kwi, 2011 zależy od stylu jazdy EmerytRs2 - Śro 20 Kwi, 2011 pojątrzcie jeszcze troche
lubię jak jest dużo opinii, gdy mam dylemat.
widzicie sprawa nie jest prosta, bo rezygnacja z nacinanek z przodu eliminuje automatycznie tył.
na takich zestawach z przodu, raceman przejeżdżał w sumie Kajtki, zapinał nawet z wami po torze w rad, grubo czasem hamowaliśmy, w trasie to samo, przebiegi 40kkm rocznie.
ryzykuję chyba, oczywiście podliczę inne opcje
trzeba wziąć pod uwagę ze łożyska tanie nie są (IC evr=180zł/szt tył), a będą albo SNR albo EVRkaziu1985pn - Śro 20 Kwi, 2011 jesli zależy tobie na dobrych tarczach a tanich to wszedłbym w
http://www.otoebc.pl/20-1..._4844_4856.html
jesli nie szkoda Tobie kasy a po ostatnich zakupach podejrzewam że grubo się wydałeś więc ta opcja raczej odpadnie
na to po wydechu będę zbierał Janusz - Czw 21 Kwi, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
pojątrzcie jeszcze troche
lubię jak jest dużo opinii, gdy mam dylemat.
dobra to ja w clio przerabiałem te tarcze hart sport czyli to samo co te speedmaxt Mikody i coś tam jeszcze... teraz mam gładkie zwykłe brembo i jest lepiej... ładniej wygląda, bo nie ma pordzewiałych dziurek w środku, do tego nie ma takich mini wibracji przy hamowaniu, tarcze były proste do końca, ale czasem po prostu było czuć ze ta płaszczyzna nie jest równa takie "mikro wibracje" tyle ze aj to miałem z przodu... a nie z tyłu.. co nie zmienia faktu ze wole zwykłe gładkie tarcze niż ten tjuningowy shit...Bonczek - Czw 21 Kwi, 2011
Janusz napisał/a:
furę doinwestujesz, a potme wstyd bo miejsce ostatnie a fura co najmniej na pudło
Z całym szacunkiem do Twojej osoby Janusz, ale dobrze "ograniczone" podejście kaziu1985pn - Czw 21 Kwi, 2011 ja w moim od poprzedniego właściciela mam jakieś klocki z przodu, nie pylą i ja na nich przelatałem już 19kkm i kurcze prawie nie zeszły kto wie ile poprzedni właściciel na nich zrobił
z tyłu klocki boscha mają z 15kkm i zeszła może połowa.Yarko - Czw 21 Kwi, 2011 nie upalasz Janusz - Czw 21 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
Z całym szacunkiem do Twojej osoby Janusz, ale dobrze "ograniczone" podejście
ograniczone nie ograniczone, bez sensu jest lądować kasę w fure i nic nie jeździć ooo trzeba połowę kasy w mody, połowę w jazdę albo tylko w jazdę Bonczek - Czw 21 Kwi, 2011 Kurcze Pane Januszek kaziu1985pn - Czw 21 Kwi, 2011 Yarko, i dużo hamuje silnikiem, do tego stopnia że jak wsiadłem do 1,2tce to było wtf 3 bieg 4tyś obr a on nie zwalnia z lekkiej górki.Janusz - Czw 21 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
Kurcze Pane Januszek
no co no, potem jeżdżą tacy doinwestowanymi furami było nawet takie powiedzenie "fura gwizda, a kierowca pi.zda" Bonczek - Czw 21 Kwi, 2011 Bardziej chodziło mi o to, że to wstyd - takie podejście to typowe hondziarstwo