Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 Witam Was wszystkich. Na wasze forum zaprosil mnie Jimek i jak narazie nawet mi sie podoba
Aktualnie jezdze 307 1.6 110KM. Fura w sumie nie jest zla, do plusow zaliczam zawias bilstein b6 i niezle granie. Glowny minus to niestety mala moc, spora waga i tragiczna skrzynia biegow (model z 2002).
Ps. tej magicznej lotki dolnej juz niema na klapie.Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 witam witam juziu wrzuc jakies foty ziomal... zielonego ferrari tez Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 siema REE pokaz foty BaRtO_206GT - Śro 29 Lis, 2006 poka poka cycki! eee to znaczy foty
Witamy!Rudello - Śro 29 Lis, 2006 Cześć Juziu!
pokaz auto bo widzialem je raz kiedys dawno w szczecinie, a piamietam ze wyroznial sie z tłumu spoilerami, neonami i tymi.....no.... lexus lookami z brewkami
pozdro z wawstrick - Śro 29 Lis, 2006
Rudecki napisał/a:
lexus lookami z brewkami
Znaczy gejlookami
Witamsaxorulez - Śro 29 Lis, 2006
REE napisał/a:
mala moc
to da się poprawić
tylni zderzak mi nie leży.. przedni ok.. ale tył jest zbyt płaski.Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 nie te foty cos nie teges. wogole felg nie widac... na zywca jjest lepiej...Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 Hmm co do tylu troche sie z Toba zgadzam saxorulez, niestety jest to prototyp robiony na zamowienie i powstawal w oparciu o zdjecia 307, ktora byla poszerzona i nie do konca udalo sie to przeniesc na normalna fure. Co do mocy podnoszenie mocy w 307 ma sens jedynie w N/A bo turbo bardzo sie nie lubi z gazem flybywire. W N/A trzeba zrobic walki (piper cams), dolot, wydech z kolektorem (jak na miasto to 421) i na koncu to wystroic, z tego co gadalem z madrzejszymi odemnie to jest szansa sie otrzec o jakies 150KM po tych zabiegach. Niestety koszt takiej zabawy to min 7000 + robota + sprawy nie przewidziane = z 10kpln min, a tyle nie planuje w to auto inwestowac. Druga i duzo wazniejsza moim zdaniem rzecz, to skrzynia o ktorej juz pisalem. Niestety do 2003 w 307 montowano skrzynie, ktora bardzo nie lubi podnoszenia mocy i wogole ostrego katowania.
Reasumuja mocy wiecej nie bedzie. Jak bede mial kase to bedzie SI. Do tego czasu zostaje jak jest.Anonymous - Śro 29 Lis, 2006
REE napisał/a:
SI
? imprezka? ktora?
ps. tez bym nie robil nic w tym silniku tylko odkladal na co innego...
Juziek a kaszla masz jakies foty? w koncu skoro cieniasy to prawie hh to kaszlak tez bedzie prawie hatch
fajny Pug tylko te zderzaki takie jakies :570:
ladne fele- to chyba Superleggera?
dobrze ze tej lotki juz nie ma
a jakie audio?Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 Hmm no kaszel sie jeszcze buduje, tzn jest juz blizej niz dalej, ale kazdy kto robil kiedys taki fest projekt z brakie jakiego kolwiek budzetu wie jak to jest.
Fotki mam jakie mam z budowy, bo moja Pani z tajniaka robila moim telefonem :056:
ps. o ile 307 to za bardzo hothatch nie jest to kaszel juz nie jest zly, w sumie pewno nie wielu z was podnioso moc w sowojej furze niemal x 2.
Co do felg to Dotz Estoril, audio jvc kd-sh909R + przod RockFord Fosgate fnq + piec RF 851x + sub RF fnp 30cm.Anonymous - Śro 29 Lis, 2006
REE napisał/a:
30cm.
przynajmniej to mozna skumac
REE napisał/a:
w sumie pewno nie wielu z was podnioso moc w sowojej furze niemal x 2.
a masz synek wieceij niz 137koni z litra? to co sie wozisz...? Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 Wiesz Jim fabryka dala 23 ja mam 45 (rowniez dane fabryczne). Jak bedziesz mial ponad 300 u siebie (w sumie nie z litra) to bedziemy gadac :diabel2:
ps. wiesz z tego co pamietam to honda s 2000 ma bez zadnych modow 120km/L tyle, ze w N/A :617:
pps. Jesli pisze cos nie jasno lub nie precyzyjnie, itd. to pytajcie postaram sie rozwinac co mialem na mysli.Anonymous - Śro 29 Lis, 2006 ppps. spoko, luzuj bagiete D