wystarczy załadować pliki do dropboxa/dysk google i pozniej odpalac sobie w telefonie w formie offline.bizon - Śro 15 Lip, 2015 nic nie rozumiem z wypowiedzi Pitta Michał - Śro 15 Lip, 2015 PiTT - polecam xiaomi.
Konfigurowalność androida, prostota obsługi jak w ajfie poprzez ich nakładkę ( miui ).
Ja mam xiaomi note lte, a dla teresy już czeka xiaomi mi4 na urodziny bo miała xperie jakąś i to dopiero jest gówno
Fuckup taki ze po ok 7 miesiącach uzytkowania batka jest mega słaba.
gps ( google maps ) nakurwia tak baterie ze w oczach schodzi. Z drugiej strony ori bateria to jakieś groszowe sprawy w sklepie ( xiaomiforsale.com )Jakarti - Śro 15 Lip, 2015 value for money! Michał - Śro 15 Lip, 2015 Jak to u mnie , Cheap electronics from china ! Jakarti - Śro 15 Lip, 2015 no i git PiTT - Śro 15 Lip, 2015 bo sie nayebalem, stad ten bełkot
w skrócie
android chuj
ajfon rulez
Chloru - Śro 15 Lip, 2015
PiTT napisał/a:
bo sie nayebalem, stad ten bełkot
w skrócie
android chuj
ajfon rulez
Gruba impreza była bo nadal Cię trzyma Kenet - Śro 15 Lip, 2015 Tylko iPhone Bonczek - Śro 15 Lip, 2015 Ja ostatnio rozstałem się z iPhonem 6tką bo po 4 wizytach na usunięcie problemu z baterią nic nie potrafili zrobić - wsiadłem teraz w LG G2, kumpel mi ogarnął i śmiga jak ta lala na Andku.Kenet - Śro 15 Lip, 2015
Bonczek napisał/a:
Ja ostatnio rozstałem się z iPhonem 6tką bo po 4 wizytach na usunięcie problemu z baterią nic nie potrafili zrobić - wsiadłem teraz w LG G2, kumpel mi ogarnął i śmiga jak ta lala na Andku.
ale dobrze, że jesteś zadowolony PiTT - Śro 22 Lip, 2015 niestety apul wali mocno w chuja z serwisem... a raczej jego atrapą
niespełna 2 miesięczny air i problem odklejającej się aluminiowej ramki ekranu
https://www.dropbox.com/s...MmbuD4b8Da?dl=0
serwis po 2 moich odwolaniach twierdzi ze to z winy uzytkownika bo... jest na dole slad... a slad powstaje w wyniku odklejenia ramki i szorowania przy otwieraniu i zamykaniu
opiniowanie na podstawie zdjęc bo wiem że nigdzie go nie wysyłali z salonu, tylko serwis główny opiniował na podstawie zdjęć które zrobili w salonie
nie ukrywam wkurwienia bo w tym momencie serwis to mrzonkawas79 - Śro 22 Lip, 2015 Przecież to filozofia tego korpo:
a) podniecaj się i nakręcaj
b) kup,
c) wyrzuć jak najszybciej,
d) kup następny.
e)-->a)PiTT - Śro 22 Lip, 2015
was79 napisał/a:
Przecież to filozofia tego korpo:
a) podniecaj się i nakręcaj
b) kup,
c) wyrzuć jak najszybciej,
d) kup następny.
e)-->a)
uwierz ze jakbym widzial godna alternatywe to bym sie nie zastanawial...
nie ma tu co sie podniecac i nakrecac, po prostu serwis jest chujowy
sam sprzet zarowno ajfon, ipad czy macbook jest mega funkcjonalny i bezproblemowy
nie znalazlem jeszcze lapsa na ktorym lepiej mi sie pracuje na padzie niz na myszy... nawet kiedys kupilem i chyba kilka razy uzylem tylko
odpukac moj macbook pro chodzi bezproblemowo od ponad 2 lat i nie mam do czego sie przyczepic, serio a jestem czepliwy
myslisz ze bym nie wolal kupic polowe tanszego lapsa?
zirytowala mnie sama sytuacja z tym odklejeniem ramki, ewidentnie jest tu wina producenta a zachowali sie mega slabo... do tego jakikolwiek kontakt mailowy nie istnieje... nawet nie maja fanpage'a na ktorym mozna sie skontaktowac
sprytnie sie zblokowali na kontakt z klientem... ale trzeba przyznac ze po wypelnieniu formularza na stronie, oddzwaniaja w ciagu 10 sek was79 - Śro 22 Lip, 2015 Moto porównanie: jak Cie oleją w Fiacie to przełkniesz, jak takie miejsce ma w Mercedesie to już trochę gorzej.
Szczerze, za takie pieniądze, za jakie płaci się za ich produkty, serwis powinien być z pocałowaniem ręki i gałą na odchodne (w wykonaniu wyuzdanej 18-tki). Ale dzięki szerokiej grupie "fanów" mogą sobie pozwolić na takie myki i robią to z pełną premedytacją, bo i tak się sprzeda.