To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

EmerytRs2 - Czw 21 Kwi, 2011

nom, tak z rok temu :D , i chyba jakoś pod koniec sierpnia, łapały się w normie ;)
kaziu1985pn - Czw 21 Kwi, 2011

EmerytRs2, jeśli podchodzą pod minimum to czuć gorsze działanie.
EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

zdjęcia












zmierzyłem, ale chyba suwmiarkę jaką\ś mam lewą, tylne niby dobre jeżeli chodzi o grubość
przody już śmietniki poniżej rantu może być mniej niż 22mm

klocki ds prawie nie zeszły i teraz przy tych tarczach też trochę śmietniki, trzeba będzie je dotrzeć, albo założyć nowy komplet.

Qukie - Pią 22 Kwi, 2011

Patrzyłem sobie w temat Januszka i w kwestię zakładania tarcz rowkowanych i kierunku ów rowków. Generalnie jest tendencja do zakładania tarcz w taki sposób:



Jednak w Japonii i coraz częściej w stanach zakłada się je odwrotnie










Stąd oczywiście bierze się pytanie: czemu? Czy rzeczywiście europejski sposób jest właściwy i jeśli tak to czemu. Dlaczego Japończycy zakładają je odwrotnie? Nawet Brembo zmienia orientację :)
Wiadomo, że ważną kwestią jest wewnętrzna wentylacja, jednak jeśli tarcza ma wewnętrzne kanały proste to rowki na powierzchni nie powinny mieć żadnego znaczenia, jednak gdy są kierunkowe to już gorzej.
Dyskutujmy





I jeszcze jedna kwestia. Czy tarcze kierunkowe nie powinny obracać się w przeciwną stronę niż na obrazku?

http://www.zeckhausen.com...tall_rotors.htm

Janusz - Pią 22 Kwi, 2011

Qukie napisał/a:
Patrzyłem sobie w temat Januszka i w kwestię zakładania tarcz rowkowanych i kierunku ów rowków


dokładnie kurka, na tarczach hart sport, było napisane która ma być prawa która lewa i po założeniu były w druga stronę niż tka jak mieli wszyscy, czyli po japońsko (aka hondziarsku JDM), wszyscy mi pojechali ze mam źle to je obróciłem stronami :rotfl:

Anonymous - Pią 22 Kwi, 2011

EmerytRs2, to wyglada jakby ten tył coś nie hamował...
EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

no właśnie.
co sądzicie o tarczach SNR? mogę mieć komplet z łożyskami i koronkami/pierścieniami ABS na 2 koła przygotowany do założenia (wprasowane łożyska)
za ok. 530zł
samo łożysko SNR tył 72 zł./szt.

kaziu1985pn - Pią 22 Kwi, 2011

EmerytRs2, 530 za zestaw ?? czy 1 sztuka ??
EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

Zestaw
SNr nie wychodził przypadkiem na 1-montaż??

bizon - Pią 22 Kwi, 2011

ja mam teraz do zalozenia nawiercane, wiec problem z glowy :D
EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

jakie??
do godz 17 mogę zmienić zamówienie.
zostawić łożyska a wejść w ten zestaw.

jutro odbiór

w IC za 1-szt z tego zestawu życzą sobie ponad 400 zł. :rotfl:

bizon - Pią 22 Kwi, 2011

zimmermann sport, ale nie polecam :rotfl:
kaziu1985pn - Pią 22 Kwi, 2011

EmerytRs2, w jakim sklepie masz taki upust ??
EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

u naszego kolegi z KRC muzykanta ;) zniżka dla mnie ;)
wchodzic w to?
tarcze 190 zyli za szt.
ale lożyska pomontowane na bank git!!

EmerytRs2 - Pią 22 Kwi, 2011

dobra weszłem w to. ;D
na tyle będą SNR
a co do założenia tarcz logika nakazuje montaż w odwrotną stronę.
fizyka pany fizyka :D , bojeżeli ruch obrotowy jest w tym kierunku. to gazy musza chyba iść na zewnątrz.
z rowkami kierującymi?? nie jestem ekspertem,a to jest ekspercki temat :faja:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group