PiTT - Czw 23 Lip, 2015 przyznaję, podejscie serwisu jest niedopuszczalne, do tego w zaden sposob poza infolinia nie mozna z nimi sie skontaktowac
nie maja fanpage'a, nie ma adresu mailowego do centrali, generalnie dostaje sie zwrotke w 100 jezykach ze ten mail nie jest monitorowany i prosza o kontakt przez strone
mało osób może zdaje sobie z tego sprawę, ale w razie np takiej ustarki jak moja zostaje się zupełnie na lodzie, żadnego wsparcia z ich strony
wniosek taki że jak ktoś chce sprzet apple to niech zapomni o gwarancji PL, kupować ze stanów taniej i nawet się nie zastanawiać was79 - Czw 23 Lip, 2015 Ciekawie jak u Helmutów, czy też takie przypały? Przy okazji zapytam kumpla.PiTT - Czw 23 Lip, 2015 kpina jest ze cortland mi mowi zebym sprobwal moze w pierwszym najblizszym oficjalnym salonie apple w berlinie... to u nas jest kurwa stragan z ich produktami?!
serwis upiera się przy swoim że to wina użytkownika, zaraz spakuje lapsa i zwrócę im do sklepu powolując się na prawo zwrotu przy towarze niezgodnym z umową pP - Czw 23 Lip, 2015 jakbyś nie zalał kawą a potem suszył suszarką to by nie odstawało! siema - Czw 23 Lip, 2015
PiTT napisał/a:
kpina jest ze cortland mi mowi zebym sprobwal moze w pierwszym najblizszym oficjalnym salonie apple w berlinie... to u nas jest kurwa stragan z ich produktami?!
serwis upiera się przy swoim że to wina użytkownika, zaraz spakuje lapsa i zwrócę im do sklepu powolując się na prawo zwrotu przy towarze niezgodnym z umową
Znając Ciebie, to kupiłeś na firmę, więc raczej nici z tego PiTT - Czw 23 Lip, 2015
siema napisał/a:
PiTT napisał/a:
kpina jest ze cortland mi mowi zebym sprobwal moze w pierwszym najblizszym oficjalnym salonie apple w berlinie... to u nas jest kurwa stragan z ich produktami?!
serwis upiera się przy swoim że to wina użytkownika, zaraz spakuje lapsa i zwrócę im do sklepu powolując się na prawo zwrotu przy towarze niezgodnym z umową
Znając Ciebie, to kupiłeś na firmę, więc raczej nici z tego
oczywiście że na firme, po coś ją mam
no właśnie w przypadku zakupu na firme przysługuje zwrot towaru w ciągu chyba nawet 2 lat od dnia zakupu
kupując prywatnie możesz sprawę skierować do uokik'u, ale spraw firmowych nie ruszają
właśnie w przypadku zakupu na firmę jest podobno łatwiej domagać się zwrotu kasy
na myapple tez mają przykłady totalnej amatorki serwisu pl - szkoda bo jak widać w innych krajach potrafią podejść do tematu, tylu w tym kraju wszystko musi być popierdolone
W serwisie Apple w Berlinie przyznali, że jest to znana wada fabryczna matryc Retina z końca 2013 i początku 2014 roku.
U mnie wystąpił dokładnie ten sam problem. Mikroodprysk na samym środku ekranu w MBPro late 2013. I też pojawił się w trakcie pracy. Poszedłem z tym do Cortlandu i oczywiście spuścili mnie na drzewo - mimo że miałem i gwarancję i Apple Care Protection Plan. Wciskanie mi, że to uszkodzenie mechaniczne. Cortland to najbardziej zadziwiający serwis Apple na świecie.
Kilka dni później wsiadłem w auto, pojechałem do Berlina i bez najmniejszego problemu wymienili mi nie tylko matrycę ale całe skrzydło.
Jeśli nie załatwisz tego w Polsce, jedź do Berlina albo Pragi. I napisz skargę do centrali Apple na Europę - może ktoś w końcu zrobi z tym polskim serwisem porządek. Traktują nas jak kraj trzeciego świata.PiTT - Czw 23 Lip, 2015
pP napisał/a:
jakbyś nie zalał kawą a potem suszył suszarką to by nie odstawało!
siema napisał/a:
PiTT napisał/a:
kpina jest ze cortland mi mowi zebym sprobwal moze w pierwszym najblizszym oficjalnym salonie apple w berlinie... to u nas jest kurwa stragan z ich produktami?!
serwis upiera się przy swoim że to wina użytkownika, zaraz spakuje lapsa i zwrócę im do sklepu powolując się na prawo zwrotu przy towarze niezgodnym z umową
Znając Ciebie, to kupiłeś na firmę, więc raczej nici z tego
oczywiście że na firme, po coś ją mam
no właśnie w przypadku zakupu na firme przysługuje zwrot towaru w ciągu chyba nawet 2 lat od dnia zakupu
Wydaje mi się, że w przypadku firmy gwarancję będziesz miał 12 miesięcy, a niezgodność towaru z umową w ogóle Cię nie dotyczy. Ale tylko tak mi się tylko wydaje- mogę się mylić, a nie chce mi się tego teraz sprawdzać. Sprawdź jednak tę sprawę zanim zaczniesz ich straszyć.
Jeśli jednak przyznają, że jest to wada fabryczna to naprawią tak czy inaczej.PiTT - Czw 23 Lip, 2015 na firme masz 12 m-cy gwar producenta
laps ma niecale 2 m-ce, wiec to nie stanowi problemu
nikogo nie strasze tylko chce skorzystac z przyslugujacego prawa
do berlina mogę skoczyć tak jak proponuję inni którzy mieli problem z serwisem w pl
swoją drogę cenne informacje dla przyszłych nabywców PiTT - Śro 12 Sie, 2015 zabawa z serwisem trwa nadal... oddalem do MM 14 dni temu, po kilku dniach zadzwonili ze serwis odmowil naprawy i proponuja mi wymiane matrycy za 2 tys zl... to nie zart
zapytalem grzecznie jakim sposobem ktos wycenia wymiane matrycy skoro ramka sie tylko odkleila... niestety osoba ze sklepu takze nie potrafila mi udzielic odp. na to pytanie
to sie na serio nadaje na wykop lub jakies inne serwisy...
generalnie mam wyjebane na ten komputer bo jest mojej zony, ale gdybym sie tak pierdolil ze swoim to bym juz dawno musial kupic drugi... to jest dramat
mialem w sumie odpuscic temat, ale juz sie zabieram do ladnej fotorelacji wraz z wszystkimi kwitkami jakie otrzymywalem w kazdym z serwisow... oczywiscie jak odbiore kompa bo poki co od 31.07 jakos wrocic do mnie nie moze
zeby byla jasnosc, komputer ma ew. wade w postaci odklejajacej sie ramki... apple twierdzi ze nie ma mozliwosci samoczynnego odklejenia, wiec nie pozostaje nic innego jak ingerencja Media Marktu przed sprzedaza... innym pomyslow nie mam i jesli by tak bylo to nie dziwie sie ze splawiaja mnie z serwisu apple...
wez teraz udowodnij ze sprzedali mi kompa przy ktorym ktos dlubal dzik - Śro 12 Sie, 2015 przyoszczędziłeś to się teraz bujaj ze szmelcem PiTT - Śro 12 Sie, 2015
dzik napisał/a:
przyoszczędziłeś to się teraz bujaj ze szmelcem
dalem 200 wiecej niz w cortlandzie jak sie pozniej okazalo
pojechalem do MM, zapytalem czy maja nowke sztuke zapakowana a nie z ekspozycji - potwierdzili to wzialem
jestem przeczulony na tym punkcie i na serio po odpakowaniu nie bylo najmniejszych sladow uzywania... obstawiam jednak wade fabryczna tej ramkiKamill - Śro 12 Sie, 2015 Z wrocka masz rzut kamieniem do Niemiec. Z samej ciekawości czy w DE to zrobią oddał bym tam do serwisu.PiTT - Śro 12 Sie, 2015 paliwo do berlina bedzie kosztowalo tyle co wymiana tasmy klejacej w tej ramce
ale pomysle...Niemy - Śro 12 Sie, 2015 A z rzecznikiem praw konsumentów już się konsultowałeś? Czasami takie pisemko od rzecznika pomaga.