qbus - Nie 04 Wrz, 2011 Grzes Swiatecki stanal za ostatnim pkc, drazek kierowniczy sie rozlecial. Zyciowka Ingrama aczkolwiek Kurdys 2 oesy przelecial z peknieta tarcza hamulcowa. Mega wynik Mateunia, jest prze talent, 2 miejsce w 5 rajdzie w zyciu, wczoraj tez bylo dobrze, szkoda kapcia. Oby Bebny pomogly zdobyc budzet na nastepny rok, auto zalatwili wiec moze sie uda. Z relacji Barana Blat mial jakies problemy z autem, Piotrkowi tez sie naleza brawa. Co z tym Nowocieniem?Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011
Przem_106 napisał/a:
Dobrze cisnie Pentyk, a jego auto ma niewiele wspolnego z R2.
to mnie wlasnie zastanawia, zgloszony jako C2 VTS - ale to chyba nie jest seria ??cebeer - Nie 04 Wrz, 2011 Pendyk świetny wynik, Baran świetnie bardzo wysoko i bardzo regularnie!! Tomala przekozak ale za dużo ryzukuje i za często wypada. Jura rewelacyjnie! Kubat również w sumie początkujący, mało jeździł w CTR (a co najgorsze dla mnie przesiadł się z Clio:) ).
Nowocień również bardzo dobrze, tylko ta sytuacja ... najpierw 40 sek kary że za późno potem 4 min. że za wcześnie ... coś mi tu nie pasuje, raczej by sobie nie odpuścił ..Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011
cebeer napisał/a:
Tomala przekozak ale za dużo ryzukuje i za często wypada.
sam jestem ciekawy co by bylo gdyby Damian troche zdjal.....
nie wiem czy to przyczyna napinania, czy samochodu itd...... mysle ze saxo robi mega czasy i nie wiem sam czy jak wsiadze w CTRa to bedzie tez tak kosil. Ale bardzo bym chcial zeby dojechal gdzies w top 3 saxofonem.Przem_106 - Nie 04 Wrz, 2011 Znam auto Pendyka. Jak je kupował, to był seryjny VTS z dolotem, wydechem i skrzynią 13x64 na Bilu z Zerkopolu. Auto zbudowane na nowym nadwoziu ktore uczestniczyło tylko w kilku gorskich wyscigach i Jednym Lotosie Czy cos pomodził, tego nie wiem, ale się dowiem
Martwi mnie potworna ilosc CTR-ow i coraz więcej C2-jek w wersji R2, a więc auta w budzetach pow. 100.000zł
Całe szczęscie, ze jest jeszcze Tomaszczyk, Janowski, Nykiel, Jurecki, Tomala, Mikołajczyk, Opałka, Baran, Pendyk, Czy Sąsiad, ktorzy dadzą radę wjechac w Top 10 autem ponizej 50tys. Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011
Przem_106 napisał/a:
Znam auto Pendyka. Jak je kupował, to był seryjny VTS z dolotem, wydechem i skrzynią 13x64 na Bilu z Zerkopolu. Auto zbudowane na nowym nadwoziu ktore uczestniczyło tylko w kilku gorskich wyscigach i Jednym Lotosie Czy cos pomodził, tego nie wiem, ale się dowiem
Martwi mnie potworna ilosc CTR-ow i coraz więcej C2-jek w wersji R2, a więc auta w budzetach pow. 1000zł
dopytaj co to za VTS - bo jezeli tam jest 140-150 KM na skrzyni H to gosc jest dla mnie mistrzem....
CTRow i C2-jek jeszcze pewnie przybedzie ale nie w budzecie pow. 1000 zl tylko 100.000 zl Przem_106 - Nie 04 Wrz, 2011
Bad-i napisał/a:
cebeer napisał/a:
Tomala przekozak ale za dużo ryzukuje i za często wypada.
sam jestem ciekawy co by bylo gdyby Damian troche zdjal.....
nie wiem czy to przyczyna napinania, czy samochodu itd...... mysle ze saxo robi mega czasy i nie wiem sam czy jak wsiadze w CTRa to bedzie tez tak kosil. Ale bardzo bym chcial zeby dojechal gdzies w top 3 saxofonem.
Dokładnie Bad-i myslę, ze trochę czasu mu zejdzie, ale to nieuniknione. Po kilku rajdach się odnajdzie i będzie 2 kroki z przodu. Sam wielokrotnie miałem (mam) chrapkę na jego auto. Rowniez z sentymentu kibicuje dla Twojego projektu 106 - Nie 04 Wrz, 2011
Przem_106 napisał/a:
Całe szczęscie, ze jest jeszcze (...)Mikołajczyk ktorzy dadzą radę wjechac w Top 10 autem ponizej 50tys.
heheh do 50k musialbys jeszcze "troche" dolozyc....
w ostatnich latach "miszczami" niskobudzetowych 106tek byli - szeja, kaplan, knopt, szeblaBad-i - Nie 04 Wrz, 2011 dlatego wlasnie uwazam ze warto zbudowac auto konkurencyjne a nie koniecznie budzetowo zamykajace kieszen
jedno jest pewne, Tomala juz wysoko wjezdzal - zastanawia mnie tylko czemu tak czesto dzwoni Przem_106 - Nie 04 Wrz, 2011
Bad-i napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Znam auto Pendyka. Jak je kupował, to był seryjny VTS z dolotem, wydechem i skrzynią 13x64 na Bilu z Zerkopolu. Auto zbudowane na nowym nadwoziu ktore uczestniczyło tylko w kilku gorskich wyscigach i Jednym Lotosie Czy cos pomodził, tego nie wiem, ale się dowiem
Martwi mnie potworna ilosc CTR-ow i coraz więcej C2-jek w wersji R2, a więc auta w budzetach pow. 1000zł
dopytaj co to za VTS - bo jezeli tam jest 140-150 KM na skrzyni H to gosc jest dla mnie mistrzem....
CTRow i C2-jek jeszcze pewnie przybedzie ale nie w budzecie pow. 1000 zl tylko 100.000 zl
Nie zdziwił bym się, ze ma własnie tyle. 105-konnym 1.3 rallye robił bardzo podobne czesy do moich. Fakt auto proste, swieze no i jezdzi praktycznie u siebie, co nie zmienia faktu, ze jest szybki.
A z zerami mi się juz popieprzyło Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011 i nadal na bilu takie czasy robi??
pytanie co Vlodka, o ile rozni sie tylnie zawieszenie w C2 od tego w Saxo/106?Przem_106 - Nie 04 Wrz, 2011
106 napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Całe szczęscie, ze jest jeszcze (...)Mikołajczyk ktorzy dadzą radę wjechac w Top 10 autem ponizej 50tys.
heheh do 50k musialbys jeszcze "troche" dolozyc....
w ostatnich latach "miszczami" niskobudzetowych 106tek byli - szeja, kaplan, knopt, szebla
No tu miałem trochę wątpliwosci, podobnie jak u Tomaszczyka GeKo - Nie 04 Wrz, 2011 Przem_106, do tych 50 to pewnie drugie 50 a może jeszcze trochę.Marek23 - Nie 04 Wrz, 2011 Krótkie pytanie... taka Honda jak Tomaszczyk wychodzi poniżej 50 tys? W budowie?106 - Nie 04 Wrz, 2011 zdecydowanie blizej tego co napisal geko