To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń

Walle - Pon 21 Sty, 2013

Bart napisał/a:
Ponoć najlepsze E39 pochodzą z końca produkcji, a idealny byłby samochód wyprodukowany w poniedziałek w godzinach 10:30-10:45 (tak w internecie przeczytałem).


te po 11:00 też są do przyjęcia.

dzik - Pon 21 Sty, 2013

kamil napisał/a:
jak mi pokażesz A6 1.9 TDi w Q z okresu 2001 - 2003 to na pewno będę się mocno nad nią zastanawiał.


Chyba tylko A4 były 1.9 z Q, A6 Q to tylko 2.5

Kuner - Pon 21 Sty, 2013

były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były :) Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km :)
Walle - Pon 21 Sty, 2013

Kuner napisał/a:
były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były :) Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km :)


wałki w 2.5 tdi to jakieś 3 000 pln, a nie 4,5 z moich info wynika. Po zmianie silnik jest bezawaryjny. Trochę strachy na lachy, że się go boją. Reszta jak w innych dieslach.

Kuner - Pon 21 Sty, 2013

3 to chyba robiąc na sztuke i po kosztach. 4,5 wsio wychodzi na tip top (robilismy pare miesięcy temu klientowi).
GeKo - Pon 21 Sty, 2013

Czytając te posty mam wrażenie że w grupie VW będą jeden lub dwa silnik godne polecenia a reszta to szmelc :D
kamil - Pon 21 Sty, 2013

no tak to właśnie wychodzi :)
Kuner - Pon 21 Sty, 2013

ja jestem zakochany w 2.5 TDi, tym starym, pięciocylindrowym. Chyba by VW zbankrutowało gdyby do dzisiaj je produkowali :)
KarQ - Pon 21 Sty, 2013

Kuner napisał/a:
były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km


Wychodzi na to, ze to 'szczepan', bo fabryka takiego nie wypuszczała :]

Ale lepiej nie mów tego klientowi :lol2:

dzik - Pon 21 Sty, 2013

GeKo napisał/a:
Czytając te posty mam wrażenie że w grupie VW będą jeden lub dwa silnik godne polecenia a reszta to szmelc :D


Jak czytam opisy:
- jedynie 4kPLN i masz spokój - ale z wałkami
- tylko 10kPLN w 3.0tdi masz rozrząd z głowy

To zaczyna być dobre jak suma dochodzi do 1/3 wartości wozidła.

Nie wiem czy w VW jest teraz chociaż jeden silnik pewniak.

W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię :rotfl:

was79 - Pon 21 Sty, 2013

rabarbar napisał/a:
was79 napisał/a:
Ja się wyłamie:

kupuj TDI, a te kórwy sąsiadki z zazdrości z okien powypadają


To działa tylko u nas na prowincji,w wilanowie minimum prosiak cayene lub jakies x6


Czasami dobrze mieszkać na wsi, szpan wychodzi taniej :jupi:

Kenet - Pon 21 Sty, 2013

dzik napisał/a:
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię :rotfl:


True story!

Kamill - Pon 21 Sty, 2013

Kenet napisał/a:
dzik napisał/a:
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię :rotfl:


True story!

W seicento wszystko kosztuje 40zł ;)

Rasputin - Pon 21 Sty, 2013

Idąc tym tropem za 150zł kupuje kompletny silnik ze skrzynią biegów do maluch i wymieniam go pod domem. Było by taniej ale krata browarów wychodzi 50zł :faja:
Kamill - Pon 21 Sty, 2013

Rasputin napisał/a:
Idąc tym tropem za 150zł kupuje kompletny silnik ze skrzynią biegów do maluch i wymieniam go pod domem. Było by taniej ale krata browarów wychodzi 50zł :faja:

Ale seicento to normalny samochód tylko mniejszy ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group