Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
Walle - Pon 21 Sty, 2013
Bart napisał/a:
Ponoć najlepsze E39 pochodzą z końca produkcji, a idealny byłby samochód wyprodukowany w poniedziałek w godzinach 10:30-10:45 (tak w internecie przeczytałem).
te po 11:00 też są do przyjęcia.dzik - Pon 21 Sty, 2013
kamil napisał/a:
jak mi pokażesz A6 1.9 TDi w Q z okresu 2001 - 2003 to na pewno będę się mocno nad nią zastanawiał.
Chyba tylko A4 były 1.9 z Q, A6 Q to tylko 2.5Kuner - Pon 21 Sty, 2013 były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km Walle - Pon 21 Sty, 2013
Kuner napisał/a:
były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km
wałki w 2.5 tdi to jakieś 3 000 pln, a nie 4,5 z moich info wynika. Po zmianie silnik jest bezawaryjny. Trochę strachy na lachy, że się go boją. Reszta jak w innych dieslach.Kuner - Pon 21 Sty, 2013 3 to chyba robiąc na sztuke i po kosztach. 4,5 wsio wychodzi na tip top (robilismy pare miesięcy temu klientowi).GeKo - Pon 21 Sty, 2013 Czytając te posty mam wrażenie że w grupie VW będą jeden lub dwa silnik godne polecenia a reszta to szmelc kamil - Pon 21 Sty, 2013 no tak to właśnie wychodzi Kuner - Pon 21 Sty, 2013 ja jestem zakochany w 2.5 TDi, tym starym, pięciocylindrowym. Chyba by VW zbankrutowało gdyby do dzisiaj je produkowali KarQ - Pon 21 Sty, 2013
Kuner napisał/a:
były 1.9 TDI - bardzoooo mało, ale jedną serwisuję więc na pewno były Yebie sie to jak matka z łobuzem, tak samo jak 2,5 tdi, zatem wolał bym 2,5 tdi, zrobić wałki itp za 4,5 tyś i miec spokój na 200 - 300 tyś km
Wychodzi na to, ze to 'szczepan', bo fabryka takiego nie wypuszczała
Ale lepiej nie mów tego klientowi dzik - Pon 21 Sty, 2013
GeKo napisał/a:
Czytając te posty mam wrażenie że w grupie VW będą jeden lub dwa silnik godne polecenia a reszta to szmelc
Jak czytam opisy:
- jedynie 4kPLN i masz spokój - ale z wałkami
- tylko 10kPLN w 3.0tdi masz rozrząd z głowy
To zaczyna być dobre jak suma dochodzi do 1/3 wartości wozidła.
Nie wiem czy w VW jest teraz chociaż jeden silnik pewniak.
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię was79 - Pon 21 Sty, 2013
rabarbar napisał/a:
was79 napisał/a:
Ja się wyłamie:
kupuj TDI, a te kórwy sąsiadki z zazdrości z okien powypadają
To działa tylko u nas na prowincji,w wilanowie minimum prosiak cayene lub jakies x6
Czasami dobrze mieszkać na wsi, szpan wychodzi taniej Kenet - Pon 21 Sty, 2013
dzik napisał/a:
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię
True story!Kamill - Pon 21 Sty, 2013
Kenet napisał/a:
dzik napisał/a:
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię
True story!
W seicento wszystko kosztuje 40zł Rasputin - Pon 21 Sty, 2013 Idąc tym tropem za 150zł kupuje kompletny silnik ze skrzynią biegów do maluch i wymieniam go pod domem. Było by taniej ale krata browarów wychodzi 50zł Kamill - Pon 21 Sty, 2013
Rasputin napisał/a:
Idąc tym tropem za 150zł kupuje kompletny silnik ze skrzynią biegów do maluch i wymieniam go pod domem. Było by taniej ale krata browarów wychodzi 50zł