Anonymous - Nie 04 Wrz, 2011 byłem na chwile na ogladarze na dolnośląskim(OS6).Stalismy jakies 800m przed koncem odcinka i Bryan jest mistrz!!! ,jak jedyny nie odjął w tym miejscu.Marek23 - Nie 04 Wrz, 2011
Cytat:
Przem_106, do tych 50 to pewnie drugie 50 a może jeszcze trochę.
Cytat:
zdecydowanie blizej tego co napisal geko
choc w pewnych przypadkach i moze byc malo .....
Z całym szacunkiem do Jurka,ale to wiejska akcja,że cały czas jest koniowanie, jakim to starym autem jedziemy,leciwa Honda,itd. A w takim razie za ten hajs,juz jakies nie rozbudowane ep3 mozna miec. Albo dwa moje clio conajmniej Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Przem_106, do tych 50 to pewnie drugie 50 a może jeszcze trochę.
Cytat:
zdecydowanie blizej tego co napisal geko
choc w pewnych przypadkach i moze byc malo .....
Z całym szacunkiem do Jurka,ale to wiejska akcja,że cały czas jest koniowanie, jakim to starym autem jedziemy,leciwa Honda,itd. A w takim razie za ten hajs,juz jakies nie rozbudowane ep3 mozna miec. Albo dwa moje clio conajmniej
Ja ta uwazam ze po piersze to trzeba dokladnie wiedziec co tam u Jurka siedzi (cos bylo o jego Hondzie w ktoryms z ostatnich WRC).
Marek - ostatnio widzialem kosztorys ep3 przygotowanej w N grupie - ale takiej TOP wersji (bylo ~100 k pln) - ale tutaj mistrzem jest Rudy ktory zrobil mega A grupe i wrocil do Nki wkladajac kolejny worek
Jest ktos u nas kto zna specyfikacje Tomaszczykowej hondy?
- ja jedynie pamietam ze zawias mial na zbiornikach (ale czy to HP, czy Ohlins, czy inny Reiger to nie mam pojecia )GeKo - Nie 04 Wrz, 2011 Honda Mikołajczyka to właśnie 2x50
kłówka
AP Racing
itd.Marek23 - Nie 04 Wrz, 2011
Bad-i napisał/a:
Ja ta uwazam ze po piersze to trzeba dokladnie wiedziec co tam u Jurka siedzi (cos bylo o jego Hondzie w ktoryms z ostatnich WRC).
W WRC było,że ma 160 koni 106 - Nie 04 Wrz, 2011
martin.h napisał/a:
GeKo napisał/a:
Nowocień wjechał 4min wcześniej na PKC i wycofał się
Albo dostał ultimatum, więcej pewnie dowiemy się wkrótce
Cytat:
MARIUSZ NOWOCIEŃ: - Bardzo fajny rajd. Chcieliśmy się skoncentrować przede wszystkim na 7. rundzie, żeby ewentualnie przypieczętować zwycięstwo w generalce RPP. Okazało się, że nie musimy czekać do niedzieli. Niedziela to w końcu dzień na odpoczynek. Pilot wziął to sobie do serca. Żeby szybciej rozpocząć świętowanie, pomieszał coś w karcie drogowej. Wjechaliśmy na PKC o cztery minuty za wcześnie. Kara czasowa była zbyt duża i po prostu przed OS 4 odpuściliśmy. Nie postawiliśmy kropki nad i. Żeby nie przeszkadzać innym w rywalizacji, wycofaliśmy się. Pilot dopiął swego. Przy okazji oszczędziliśmy sprzęt na.... i tutaj możemy już potwierdzić - Rajd Koszyc. Treningowo pojedziemy na Rajd Wisły, który w tym roku zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Nie możemy się już doczekać debiutu w Mistrzostwach Polski. To nie jedyny pomysł na ten sezon. O kolejnych poinformujemy niebawem. Wracając do Rajdu Dolnośląskiego, walka w naszym przypadku toczyła się nie tylko na odcinkach specjalnych, ale przede wszystkim w serwisie. To potwierdza tylko, że rajdy to sport zespołowy. Po tym jak na Gorzanowie uderzyliśmy w płot, zniszczone zostało prawe - przednie i tylne zawieszenie. Nasi serwisanci spisali się jednak na medal. Pod wodzą Michała Marculi w trzynaście minut zreanimowali Hondę, żeby mogła wrócić na ring. Kolejna pętla rajdu była czystą przyjemnością. Mając spory zapas czasowy, bez spięcia, mogliśmy komfortowo podróżować po malowniczych odcinkach specjalnych Kotliny Kłodzkiej. Ukłony też dla włoskiego producenta opon. Pirelli to chyba najmocniejsza opona na rynku. Dziękujemy Igorowi Tomasiakowi za pomoc w doborze ogumienia, które przyczyniło się do naszego końcowego sukcesu. Nie byłoby go, gdyby nie wspracie sponsora - POLpetro S.A. I Polskich Stacji Paliw Huzar. Mamy nadzieję, że godnie reprezentujemy czerwono- żółte barwy. Wielkie dzięki dla przyjaciół, rodzin, i kibiców, zwłaszcza tych najwierniejszych - z Mikołowa.
brawo martin... jest akcja.. jest sensacja Marek23 - Nie 04 Wrz, 2011 Nie wierze,ze to jakas akcja. Pilot sie pomylil i tyle.Bad-i - Nie 04 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Honda Mikołajczyka to właśnie 2x50
kłówka
AP Racing
itd.
a wiadomo co siedzi u Jurka?
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ja ta uwazam ze po piersze to trzeba dokladnie wiedziec co tam u Jurka siedzi (cos bylo o jego Hondzie w ktoryms z ostatnich WRC).
W WRC było,że ma 160 koni
ale tam byl chyba opisany stary silnik, nie nowy (w domysle mocniejszy)Przem_106 - Nie 04 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Przem_106, do tych 50 to pewnie drugie 50 a może jeszcze trochę.
Marek23 napisał/a:
Krótkie pytanie... taka Honda jak Tomaszczyk wychodzi poniżej 50 tys? W budowie?
106 napisał/a:
zdecydowanie blizej tego co napisal geko
choc w pewnych przypadkach i moze byc malo .....
Nie mam więcej pytan, dziękuję za uwagę. Mozna zamknącGeKo - Nie 04 Wrz, 2011
Bad-i napisał/a:
a wiadomo co siedzi u Jurka?
Na pewno krótkie główne i szpera
kiedyś było HP na zbiorniczkach, teraz nie wiem
jak w WRC było 160KM, niech każdy sobie odpowie sam.
Przem_106,
Ja mówilem o Hondzie Mikołajczyka. Hondzie Jurka z pewnością dużo brakuje do tej Mikołajczyka.
Czy da się zbudować za 50k taką jak Jurka, myślę że się da.
auto 12-15
buda 5
zawias 8
skrzynia tu nie wiem może 3k?, ale duzo taniej niż do francuzów
wydech 2k
strojenie 1,5-2k
wyposażenie wnętrza 10k
wychodzą okolice 45, jak Ci ktoś to złoży za 5k to akurat wchodzi 50.qbus - Pon 05 Wrz, 2011 U Jurka Hp siedzi, przelozenie glowne 700 $, szpera pewnie jakies 3k zl bo tam gripper. Klatke zrobil sobie sam, tak samo jak wszystko poskladal do kupy. Strojenie 2k? Wired, za tyle to by juz Hondate ogarnal pytanie po co? Nie wiadomo tylko jak silnik, szukal tej mocniejszej 170 KM serii, cos pomodzil to moga byc okolice 180 ale to tylko moje domysly.GeKo - Pon 05 Wrz, 2011
qbus napisał/a:
Strojenie 2k?
strojenia.pl jakieś 1500zl plus dojazd + hamownia to tak wyjdzie.Vlodarsky - Pon 05 Wrz, 2011 Bad-i, chętnie omówię to na żywo u mnie w warsztacie qbus - Pon 05 Wrz, 2011
I jeszcze ciekawe ratowanie bodajże Siudy
Jacek - Pon 05 Wrz, 2011
Piotrek Baran 10:04