Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
Rasputin - Pon 21 Sty, 2013 Żebym cie karwa na światłach nie z kilował tym "nienormalnym autem" GeKo - Pon 21 Sty, 2013
dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:
Czytając te posty mam wrażenie że w grupie VW będą jeden lub dwa silnik godne polecenia a reszta to szmelc
Jak czytam opisy:
- jedynie 4kPLN i masz spokój - ale z wałkami
- tylko 10kPLN w 3.0tdi masz rozrząd z głowy
To zaczyna być dobre jak suma dochodzi do 1/3 wartości wozidła.
Nie wiem czy w VW jest teraz chociaż jeden silnik pewniak.
W astrze I mając 500PLN na półce jesteś przygotowany na każda awarię
Pamiętam jak mi jeden znajomy mechanik opowiadał o swoim A6 z tym motorem 2.5 że w sumie fajny tylko te wałki się wycierają, po czym wybrał sie na wakacje nad morze, pierdyknęło coś z pompą wody i ponoć cały rozrząd poleciał M - Pon 21 Sty, 2013 Z tym VW jak z wartburgami, każdy właściciel opowie Ci ciekawą historię Anonymous - Pon 21 Sty, 2013 huya tam,ja od roku w mojego tylko leje gnój i jezdzeRasputin - Pon 21 Sty, 2013 A nie jedziesz przypadkiem w najblizszym czasie nad morze ?dzik - Pon 21 Sty, 2013
GeKo napisał/a:
Pamiętam jak mi jeden znajomy mechanik opowiadał o swoim A6 z tym motorem 2.5 że w sumie fajny tylko te wałki się wycierają, po czym wybrał sie na wakacje nad morze, pierdyknęło coś z pompą wody i ponoć cały rozrząd poleciał
Lista usterek w tych silnikach nie jest długa
- wycierające się wałki - jak przeczytaliśmy, 4kPLN i na jakiś czas spokój
- siada smarowanie
- pada sterownik pompy
- rozrząd potrafi kosztować
2.0TDi ma chyba dłuższa Anonymous - Pon 21 Sty, 2013
Rasputin napisał/a:
A nie jedziesz przypadkiem w najblizszym czasie nad morze ?
nad morze to ja latam samolotem,2 razy w miesiącu Kamill - Pon 21 Sty, 2013
rabarbar napisał/a:
huya tam,ja od roku w mojego tylko leje gnój i jezdze
Bo te silniki co mamy asz arl to najlepsze tdi w historii kosmita - Pon 21 Sty, 2013
Kamill napisał/a:
Bo te silniki co mamy asz arl to najlepsze tdi w historii
R5 lepsze
dzik napisał/a:
Lista usterek w tych silnikach nie jest długa
- wycierające się wałki - jak przeczytaliśmy, 4kPLN i na jakiś czas spokój
- siada smarowanie
- pada sterownik pompy
- rozrząd potrafi kosztować
2.0TDi ma chyba dłuższa
mam nadzieję, że nie Bart - Pon 21 Sty, 2013
kosmita napisał/a:
Kamill napisał/a:
Bo te silniki co mamy asz arl to najlepsze tdi w historii
R5 lepsze
+1, też jestem miłośnikiem tego silnika Kamill - Pon 21 Sty, 2013
Bart napisał/a:
kosmita napisał/a:
Kamill napisał/a:
Bo te silniki co mamy asz arl to najlepsze tdi w historii
R5 lepsze
+1, też jestem miłośnikiem tego silnika
Zgadzam sie, ale to tylko w jakimś multivanie bo tak to blaszak albo volvo/audi z zeszłego stulecia.Bart - Pon 21 Sty, 2013
Kamill napisał/a:
Zgadzam sie, ale to tylko w jakimś multivanie bo tak to blaszak albo volvo/audi z zeszłego stulecia.
Nie bardzo wiem jak ma sie to do tego co napisałem
Składzik spoko, przygarnał bym taki Walle - Pon 21 Sty, 2013 Kamil - wychodzi, że musisz szukać Volvo 850 kombi 2.5 TDI 140KM nie wiem czy tam jest ajszrlavfwtf, ale lata jak zły. To co, że większość ma z 500 kkm nalatane. Co to jest dla auta z epoki prawdziwych samochodów.
Auto za 8 , reszta na mody
Po co wydawać 25 jak można wydać 8?
Gość co kupił ode mnie Accorda ma Passata B5 1.9 TDI 110KM (jdm awf sgh), auto ma w tej chwili około 500 000km i powiem, że nie wyglądało na tyle w życiu. Gość zmienił na mojego charakternego czerwonego japońca, bo miał dość wachlowania biegami (taxi).