Ireco na chwile obecną strasznie spadł z jakością wykonania i traci kolejnych klientów w dodatku chwali się, że tylko on jest certyfikowanym producentem, sugerując ludziom, że inni producenci nie są uprawnieni do budowania klatek, a tak naprawdę ma tylko papierek z Niemieckiego odpowiednika PZM, który uprawnia go do budowania klatek dla Niemców...
W większości Państw krajowe związki wydają takie certyfikaty i tylko klatki producenta, który posiada taki certyfikat przechodzą BK.Kenet - Śro 17 Paź, 2012 Czy jest jakaś alternatywa na mazowszu dla Adama Kozaka jeśli chodzi o klatę? Nie chcę wydać miliona monet, nie chcę rozbudowanej klaty, tylko parę rurek nad głową i w drzwiach aby nie poskładało mi dachu na łeb. Podejrzewam, że do tego mojego rollbara można spokojnie dorobić przód. Ale zanim udam się do Miedzny, badam rynek lokalny.
Takie coś mnie zadowoli:
Niewątpliwym plusem VicaRS jest odległość 12 km od mojego domu, ale podejrzewam, że cena i termin mogą być srogie. Adama nie znam, może mógłbym się na kogoś powołać podczas składania zapytania o termin / cenę?
Pozdro106 - Śro 17 Paź, 2012
Kenet napisał/a:
Adama nie znam, może mógłbym się na kogoś powołać podczas składania zapytania o termin / cenę?
moze na krzyska z clubu106...Anonymous - Śro 17 Paź, 2012
Kenet napisał/a:
Czy jest jakaś alternatywa na mazowszu dla Adama Kozaka jeśli chodzi o klatę? Nie chcę wydać miliona monet, nie chcę rozbudowanej klaty, tylko parę rurek nad głową i w drzwiach aby nie poskładało mi dachu na łeb. Podejrzewam, że do tego mojego rollbara można spokojnie dorobić przód. Ale zanim udam się do Miedzny, badam rynek lokalny.
Niewątpliwym plusem VicaRS jest odległość 12 km od mojego domu, ale podejrzewam, że cena i termin mogą być srogie. Adama nie znam, może mógłbym się na kogoś powołać podczas składania zapytania o termin / cenę?
Pozdro
Keneciku , urban legend brzmi że te ostry jakieś cuda mają w zawieszenie u winklach tak ?
Z tego co czytam na forum to bardzo zacnie ogarniasz na tych pojeżdzawkach itd. I czy ładowanie hajsu w astre ma jeszcze cel ? Nie lepiej zbierać na coś innego ?GeKo - Śro 17 Paź, 2012 Kenet, Przemo-Car, spawy nie będą artystyczne po tym co widziałem u Rasty, ale ogólnie bez zastrzeżeń a kasa będzie przystępna.Kenet - Śro 17 Paź, 2012 W mojej sytuacji nie ma nic lepszego po taniości niż Astra. Nie widzę na horyzoncie drugiego auta w tym budżecie, którym w jeden miesiąc obskoczysz Ułęż, Nowe Miasto, Poznań, Słomczyn i wszędzie będziesz mógł iść ogniem nie martwiąc się o nic. Zbudowałem sobie to auto od ostatniej śrubki i wiem, co mam. Gdyby się trafiła przygotowana buda z klatą to bym kupił, chociaż strasznie nie chciałoby mi się składać 2gi raz auta od podstaw. Na 2013 rok chcę szperę, klatkę bezpieczną w wariancie minimalistycznym i to wszystko. Może jakieś laminaty sobie polepię jak mi się będzie nudzić.
Dlatego szukam wykonawcy klatki możliwie na miejscu.Kenet - Śro 17 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
Kenet, Przemo-Car, spawy nie będą artystyczne po tym co widziałem u Rasty, ale ogólnie bez zastrzeżeń a kasa będzie przystępna.
O nim też myślałem, muszę podzwonić po prostu.GeKo - Śro 17 Paź, 2012 Kurde zaraz, rollbara Piotrkowi do Morsa robił Trela chyba.Kenet - Śro 17 Paź, 2012 Trela odpada, za dużo się nasłuchałem o niesłowności i ceny też raczej ma z najwyższej półki.Miniac - Śro 17 Paź, 2012
Kenet napisał/a:
GeKo napisał/a:
Kenet, Przemo-Car, spawy nie będą artystyczne po tym co widziałem u Rasty, ale ogólnie bez zastrzeżeń a kasa będzie przystępna.
O nim też myślałem, muszę podzwonić po prostu.
Powołaj się na mnie rasta - Czw 18 Paź, 2012 Przemocar zrobi lepiej niż Trelabuni - Czw 18 Paź, 2012 ile powinna kosztowac taka lekka klatka pi razy oko? cena ireco znam
poziek - Czw 18 Paź, 2012 10k.buni - Czw 18 Paź, 2012 to chyba musze podniesc Ci stawke za sobote troche poziek - Czw 18 Paź, 2012
buni napisał/a:
to chyba musze podniesc Ci stawke za sobote troche
Raczej musisz się postarać o lepszy czas w Clio 3 bo obecnie wkładam Ci synku 4 sekundy na ulicznej gumce