MotorSport - Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC
Anonymous - Nie 11 Lis, 2007 Nie chodzi o bycie gorszym czy lepszym, a o opieranie swoich osądów na faktach.
Tymczasem tutaj spotkałem się ze skazaniem STi na śmierć za... wygląd. :546:
Danych nie było a osądy niestety tak.
Nie spodziewałem się tego na forum poświęconym, jak by nie było, szybkim autom.Stacho - Nie 11 Lis, 2007
Loko napisał/a:
Stacho_16V napisał/a:
Nowe EVO to kopa gdzie ten syl ?
A po Polsku to co to znaczy?
Po polsku to znaczy ze jest całkowicie do dupy z wyglądu !
o wiele lepiej EVO 9 wyglądało !kubas - Nie 11 Lis, 2007 Nie chodzi o sam wyglad chodzi o odwrocenie koncepcji prezentowanej przez subaru. Dla mnie najwazniejsze jest to zebym czul pasje wlozona w stworzenie samochodu i nie wazne czy to supersportowa fura czy dupowoz. Obawiam sie ze podczas jazdy nowa impreza nie bedziesz czul tej pasji wlozonej w samochod tego czegos wyjatkowego co bylo w poprzednich imprezach. Jakiego modelu bym nie widzial na ulic to zawsze wzbudzal u mnie szybsze bicie serca i nie bylo sytuacji zebym sie nie obejrzal. A teraz wyglad skierowany troche bardziej do milosnikow f&f. Wspomniany wczesniej wydech z 4 koncowkami. Dla mnie sportowy sedna to bylo cos lamiacego wszelkie koncepcje i to wlasnie zrobilo mitsu i subaru. Bo sam zobacz ile jest szybkich wersji hatchy. Bardzo wiele marek produkuje szybkie hatche. Jakby nie patrzec nowe subaru to efekt pracy ekonomistow ktorzy wyliczyli ze hatch bedzie sprzedawal sie lepiej. A jesli ekonomisci mieszaja sie w produkcje samochodow to prawdopodobnie nie bedzie wrozylo nic dobrego. To tak jakby porshe nagle kompletnie zmienilo wyglad 911, ale osiagi by sie poprawily przypuszczam ze wiekszosc fanow by zbojkotowala 911. No ale poczekamy zobaczymy moze nowy subarak okaze sie szybszy na torze, bedzie dominowal w rajdach. I wtedy szczunek dla subaru.
A teraz mAbZ :564: (Byloby strasznie nudno gdyby wszyscy mysleli tak samo)
Dlugi ten post moze nie zbyt sensowny...Anonymous - Nie 11 Lis, 2007 Przejedziemy się, zobaczymy :564: U mnie ma być w sprzedaży w marcu.
Ale już za 2 tygdnie będę go oglądał na żywo na targach aut sportowych w Sztokholmie Anonymous - Pon 12 Lis, 2007 W klasycznych barwach bojowych:
Opcjonalne, lanserskie felgi:
moim zdaniem, przód całkiem niezły:
Anonymous - Pon 12 Lis, 2007 im dłuzej na niego patrze, tym jakos nie boli oko ... podobno prowadzi sie rewelacyjnie ... i za to chyba kochamy Subaru
i tak GT jest najlepsze :564:nox - Pon 12 Lis, 2007
Marcel 08 napisał/a:
m dłuzej na niego patrze, tym jakos nie boli oko
mam to samo , ale zaczyna mi się podobać jako nowe auto a nie jako następca prawdziwej imprezy , pamiętam jak po gc weszła nowa wersja w wrx'em przezylem szok i strasznie było mi zal za starym GT . Po pewnym czasie można się przyzwyczaić wkońcu to był dalej 4d sedan itd...
Teraz będzie mi z tym znacznie trodniej...Loko - Pon 12 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Tym osądem różnicie się znacznie od większości forum na świecie.
Na forum użytkowników Imprezy w USA np. nowe STi nie podoba się tylko niecałym 20-tu procentom,
a ponad połowa mówi że chce je mieć:
http://forums.nasioc.com/...d.php?t=1377783
Więc przepraszam, ale może dostosowujecie poglądy do portfela? :027:
Bo są dziwne, tym dziwniejsze, że NICZYM prócz wyglądu nie poparte-
do piątku nie było przecież żadnych oficjalnych danych STi, a wy już "wiedzieliście".
No prosze Cie, są dwie opcje, albo nie czytasz tego co jest napisane w tym temacie, albo masz duże kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.
Nie zauważyłem zeby ktoś napisał ze nowe sti nie jezdzi.
Opinie ze nie jezdzi były o nowym wrx, który w testach wypadł tak sobie :570:Loko - Pon 12 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
EVO X jest lżejsze od IX o 11 kg a moc ma taką samą, tak?
Proszę, pierwsze pomiary nowej Imprezy STi, zobione przez australijski Carsguide:
Cytat:
The new STI is 50mm shorter than the previous model, with an 85mm longer wheelbase and 40-45mm wider track.
new STI can sprint from 0-100km/h in 5.2 seconds. In comparison, the old STI was good for 5.45 seconds.
Fuel economy, meanwhile, is a claimed 10.3 litres/100km and it runs on 98 strength premium unleaded (the old one rated 11.6 litres/100km).
Zapomniał bym
Pierwszze pomiary EVO X
Bad-i - Pon 12 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Tym osądem różnicie się znacznie od większości forum na świecie.
Więc przepraszam, ale może dostosowujecie poglądy do portfela? :027:
tymi dwiema wypowiedziami mnie zabiles.......
Proponuje przeczytac (jezeli jeszcze tego nie zrobiles) temat o Suprze TT z forum streetracing.pl. 99% ludzi pisze o tym jaka z tego wyszla kupa za 10 worków pieniedzy a on nadal opiera sie o forum supry z US!!! Sorry ale dla mnie US jezeli chodzi o samochody to zaden wykladnik, tak sie sklada ze miaszkalem tam 5 lat i jak widzialem ich przerobki to plakalem ze smiechu. Co lepsze, jak w Atlancie spadl snieg to nam zamkneli uczelnie i ja jako jedyny upalalem po ulicach polll - Pon 12 Lis, 2007 widzialem nowa nibieska impreze na zywo... kurwa .... porazka... a za nia jechal lanos... gdybym byl pijany stwierdzilbym ze nowa impreza to jakis lanos po tuningu... a ten wlot na masce to jak z rav4 d4d... noi legenda naprawde umarla... nawet gdyby byla szybka hehAnonymous - Pon 12 Lis, 2007 Przeczytałem wszystko w zeszłym tygodniu, temat jest o "legendzie która umarła".
Więc co umarło? Może dla Was legenda to Impreza z silnikiem 1,6 bez turbo?
Legendą nie jest był nawet WRX. Dla mnie legenda to tylko i wyłącznie STi.
Więc gdy w tym samym temacie piszecie, że "to" nie jeździ,
że widzieliście na ulicy i wygląda jak porażka, to ewidentnie
mylicie byle cywilną Imprezę z STi mającym z nią niewiele wspólnego.
Bad-i: masz rację, amerykańskie gusty nie są żadną wykładnią.
Jednak zdanie użtkowników Imprez jest bardziej miarodajne od
zdania ludzi, którzy Imprezy znają ze zdjęć z internetu...
Każdy ma prawo do własnego zdania, ale uśmiercanie legendy na
podstawie wyglądu i testów innego modelu, jest niepoważne.Bad-i - Pon 12 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Dla mnie legenda to tylko i wyłącznie STi.
ale chyba nie o to chodzi czy jest to STI czy WRX - chodzi o sam fakt ze nowa rajdówka ma byc hatchbackiem.
Dla mnie i chyba tak samo jak dla pozostałych wypowiadających sie w temacie chodzi glownie o to ze "legenda Subaru" zaczela sie od Legacy, Imprezy GT poprzez STI i wszedzie byly to samochody w jakis tam sposob kultowe.
A dlatego rozmawiamy o WRX poniewaz wczesniej byla GT ktora byla teoretycznie slabsza a nadal tworzyla wyzej wspomnianą "legendę"CHRZANEK - Pon 12 Lis, 2007 Drodzy Koledzy:
Mamy oddzielny temat o Subaru (ten w którym piszemy
Jest tez topic o EVO X w innym dziale.
Proponuję stworzenie tematu w hyde parku:
New STI vs EVO X i tam bedziemy komentować róznice między oboma modelami i bedziemy wklejać dane i testy znalezione w necie w gazetach a nawet innych forach.
Kazdy tutaj ma troche racji, mAbZ również
Proponuję rozdzielić: Fakty i liczby od gustów i preferencji.
To że mnie się lepiej podoba EVO nie oznacza że new STI może być naprawde szybszy (nie tylko na 400 ale na torze, w slalomie itp)
Niech wygra lepszy Bad-i - Pon 12 Lis, 2007 WAL SIĘ BEJU