KonradMK - Pią 09 Lis, 2007 Lachim Michał a ty nie chciałeś przypadkiem megany w wersji cabrio? tak mi się przypomniałor26rulez - Pią 09 Lis, 2007
KonradMK napisał/a:
Lachim Michał a ty nie chciałeś przypadkiem megany w wersji cabrio? tak mi się przypomniało
no chyba tak, dzieki Bogu czlowiek madrzeje r26rulez - Pią 09 Lis, 2007
JIMEK napisał/a:
a w razie czego masz blisko do konstancina a tam juz wplywy HOThatch org sa zacne
mam nadzieje ze jeszcze dlugo nie bede musal korzystac z uslug lakiernika, ale dzieki za informacje:DAnonymous - Nie 11 Lis, 2007 Bardzo mi się podoba Clio sport i 197koników w nim, ale podjechałbym po kupnie na hamownie, w jednym z czasopism chyba Motor,niepamiętam czytałem w Empiku shamowali trzy Clio i w żadnym nie było 197KM a w jednym znikło nawet 11KM, pisali że wydruk z hamowni jest dobrym dowodem oddania auta na gwarancj,
pozdrawiam i życze bezproblemowej jazdyanjas - Nie 11 Lis, 2007 Dzięki za radę. Na hamownie pewnie pojadę, ale raczej z ciekawości. Zresztą od razu po kupnie raczej nie ma sensu hamować... gdzieś słyszałem, że trzeba "ułożyć" silnik, pojeździć trochę, zrobić kilka tysięcy kilometrów i dopiero warto udać się na pomiar.
No chyba, że głupoty piszę...Anonymous - Nie 11 Lis, 2007 tak jest z golfem gti podobno... na poczatku przez kilka kkm ledwo trzyma serie a jak ladnie pojezdzisz to giftyVlodarsky - Nie 11 Lis, 2007 tak jest z każdym samochodem właściwie... widzę po autach klientów. Samochód tak jeździ jak klient wygląda. Gość spokojny - samochód zamulony , gość mniej spokojny - samochód ułożony , gość wariat - samochód zajechany na śmierćGOKART - Nie 11 Lis, 2007 Nie polecam jechać prosto na hamownie.... jak odebrałem auto to w miniakowej instrukcji była zamieszczona informacja że przez pierwsze 3000 tys km nie należy pałować auta i nie przekraczac 4500 obr / min. Nie znaczy że jeździć wolno tylko normalnie bez agresji. Najlepiej docierać na miescie kiedy często zmienia się prędkość obrotowa anizeli na długich trasach. Silnik dobrze się ułozy i napewno odwdzięczy długą bezawaryjną zywotnością. Myslę ze to dotyczy kazdego silnika, zresztą był już taki temat poruszany.dzik - Wto 13 Lis, 2007 Daj ten katalog zonie, nie bedzie klopotu z prezentami na gwiazdke http://www.renault-sport...._tcm2-53765.pdf FreeMan - Wto 13 Lis, 2007 ja juz sobie zamowilem... nowe dywniki anjas - Wto 13 Lis, 2007 A ile kosztują takie dywaniki?
Chyba powinienem napisać list do Mikołaja...
Może jestem wieśniakiem, ale podoba mi się też ten aluminiowy "bajerek" na kierownicę - z napisem Renault Sport. Rozwesela trochę wnętrze... Jest takie coś w ofercie w PL?FreeMan - Wto 13 Lis, 2007
anjas napisał/a:
A ile kosztują takie dywaniki?
Chyba powinienem napisać list do Mikołaja...
Może jestem wieśniakiem, ale podoba mi się też ten aluminiowy "bajerek" na kierownicę - z napisem Renault Sport. Rozwesela trochę wnętrze... Jest takie coś w ofercie w PL?
a w standardzie dostaje się jakieś dywaniki?FreeMan - Wto 13 Lis, 2007
anjas napisał/a:
danke Krzysiu...
a w standardzie dostaje się jakieś dywaniki?
w standardzie sie nie dostaje, ale cos czuje ze Tobie sie poszczesci... o tych z Renault Sport to musisz jednak gadac z Mikolajem
ps.kiedy wreszcie zmienisz ta honde jadaca w podpisie ?Michał - Wto 13 Lis, 2007 dywaniki za 350 zeta .... booooooosz .....
Andrzejku, widze ze powodzi sie na tym rybnym