To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - JDM staram sie zrozumiec...

CHRZANEK - Śro 16 Sty, 2008

rasta napisał/a:
A pozatym to ja się nie znam


Noo. z tym sie zgodze :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Anonymous - Śro 16 Sty, 2008

Kojarzę, ale 300 KM N/A? Eee, to chyba z kompresorem?

Bo tyle się ma właśnie bez żadnych cudów po założeniu kompresora/turbo.
Chyba że to jakiś zupełnie ekstremalny projekt.

Prowadziłem takiego 300-konnego Type-Ra z kompresorem - wymiata nieźle :)
Bez turbo dziury, przyspieszenie niewiele ponad 5 do 100 i fajny gwizd kompresora :jupi:

Tuning N/A (wymiana wałków, sprężyn itp) podnosi z reguły moc tylko do 240, max 250 KM N/A.

mi - Śro 16 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
Tuning N/A (wymiana wałków, sprężyn itp) podnosi z reguły moc tylko do 240, max 250 KM N/A.


http://www.promotormocy.p...m=1&id_racer=39

Anonymous - Śro 16 Sty, 2008

Dzięki :pom: Więc tak jak pisałem: turbo.

A 289 KM N/A też zacny wynik, no ale nie jest to na pewno bezawaryjny silnik na ulicę.

anjas - Śro 16 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
Dzięki Więc tak jak pisałem: turbo


to przeczytaj jeszcze raz ;)
nie tylko pierwsze dwa zdania :D

Anonymous - Śro 16 Sty, 2008

anjas napisał/a:
to przeczytaj jeszcze raz ;)
nie tylko pierwsze dwa zdania :D


Pokręcony ten artykuł, dwa w jednym :rotfl:

rasta - Śro 16 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
Kojarzę, ale 300 KM N/A? Eee, to chyba z kompresorem?

Wolnossące :faja:
mAbZ napisał/a:
Tuning N/A (wymiana wałków, sprężyn itp) podnosi z reguły moc tylko do 240, max 250 KM N/A.

Co to za tuning, same zabawki, tuleje benson coś ci to mówi, he? Tu się dopiero zaczyna tuning!

Z turbo to Miniac robił ponad 550 z 1,6 :rotfl:

mAbZ napisał/a:
A 289 KM N/A też zacny wynik, no ale nie jest to na pewno bezawaryjny silnik na ulicę.


Dwa lat latał codznienie po ulicy, potem wylądował w Mini :rotfl:

nox - Śro 16 Sty, 2008

rasta napisał/a:
mAbZ napisał/a:
Kojarzę, ale 300 KM N/A? Eee, to chyba z kompresorem?

Wolnossące :faja:
mAbZ napisał/a:
Tuning N/A (wymiana wałków, sprężyn itp) podnosi z reguły moc tylko do 240, max 250 KM N/A.

Co to za tuning, same zabawki, tuleje benson coś ci to mówi, he? Tu się dopiero zaczyna tuning!

Z turbo to Miniac robił ponad 550 z 1,6 :rotfl:

mAbZ napisał/a:
A 289 KM N/A też zacny wynik, no ale nie jest to na pewno bezawaryjny silnik na ulicę.


Dwa lat latał codznienie po ulicy, potem wylądował w Mini :rotfl:


Auto zacne b18 rozwiercone na 2.0 swego czasu pękło 300 PS w N/a w tym aucie .

k-mart - Śro 16 Sty, 2008

Swojego czasu Soichiro Honda pisal w VTEC-mag'u, ze seryjne silniki Hondy sa juz na maksa wysilone, wiec 300KM w japonskim NA jest niemozliwe, takie cos dziala tylko w wzorowych francuskich pancernych blokach.
Jesli Soichiro tak mowil, to...

Niemy - Śro 16 Sty, 2008

k-mart napisał/a:
Swojego czasu Soichiro Honda pisal w VTEC-mag'u, ze seryjne silniki Hondy sa juz na maksa wysilone, wiec 300KM w japonskim NA jest niemozliwe, takie cos dziala tylko w wzorowych francuskich pancernych blokach.
Jesli Soichiro tak mowil, to...


intrygant :devil:

wzniecacz francusko-jdm'owych wojen na podstawie wyimaginowanych tekstow :rotfl:

rasta - Śro 16 Sty, 2008

k-mart napisał/a:
Swojego czasu Soichiro Honda pisal w VTEC-mag'u, ze seryjne silniki Hondy sa juz na maksa wysilone, wiec 300KM w japonskim NA jest niemozliwe, takie cos dziala tylko w wzorowych francuskich pancernych blokach.
Jesli Soichiro tak mowil, to...



Głupoty gadasz, :crazy: na własne oczy widziałem że blok wzięty z fordowskiego Zeteca ;D

Anonymous - Śro 16 Sty, 2008

przebrnelam przez 10 stron tematu i w ogole to wydaje mi sie ze temat troche odbiegl od glownego zamyslu zalozyciela..ale nie wiem nie znam sie jestem tylko dziewczyna z japońskim samochodem ze zwykłą D seria i pewnie jak wiekszosc z was stwierdzi ze to bez sensu wydana kasa na taki przyrost mocy..
ale chcialam tylko napisac ze tak to juz jest z tym samochodami, ze kazdy ma jakies zboczenie nie zależnie od marki..pewnie mnie pobijecie ale Honda chyba ma jednak to cos w sobie..

Michał - Śro 16 Sty, 2008

uwierz mi nie ma :D
nie jedziłaś saxo ... :D
hehehehe

Anonymous - Śro 16 Sty, 2008

rasta napisał/a:
mAbZ napisał/a:
Kojarzę, ale 300 KM N/A? Eee, to chyba z kompresorem?

Wolnossące :faja:


No ale to przecież tak jak od razu pisałem: zupełnie ekstremalny projekt.

rasta napisał/a:
Dwa lat latał codznienie po ulicy, potem wylądował w Mini :rotfl:


Z tego małego co tam się da wyczytać, to zupełnie przerobiony silnik, rozwiercony i pewnie
ma elementy kute itd. A więc nie jest to projekt na codzień, bo normalny śmiertelnik
zamiast ładować tyle kasy, sprzedałby auto, dołożył sumę niewyłożoną na tuning i
starczyłoby na coś z zupełnie innej półki.

Kasik, ja nie uważam żeby Honda miała aż tyle w sobie, prędzej jest to efekt
pierwszego dobrego auta. Gdy ktoś kupi fajną Hondę to ją docenia i traci wiarę że może
znaleźć coś lepszego. Przykładem jestem ja: po pierwszym CTRze kupiłem... drugiego ;D
Jestem zadowolony, ale zamiast kupować kompresor- choć byłby zarąbisty- wolę dołożyć
praktycznie te same pieniądze i kupić na przykład Imprezę. Co kto lubi.

W każdym razie na pewno nie kupię VAG, a francuza może, jak się nauczą robić skrzynie biegów. Czyli nigdy :rotfl:

CHRZANEK - Śro 16 Sty, 2008

Ja też lubie hondy :)
Gdyby byly tańsze to napewno bym sobie jakąś kupil.

Ale JDM (bo temat to JDM a nie honda) nie dotyczy wylącznie hond, a wszystkich "japońców".



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group