To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

PieQt - Nie 17 Maj, 2009

Czyli Marek co, Kuchar nie skręca - czy nie lubisz go jako osobę?
Anonymous - Nie 17 Maj, 2009


Marek23 - Nie 17 Maj, 2009

PieQt napisał/a:
Czyli Marek co, Kuchar nie skręca - czy nie lubisz go jako osobę?

W czołówce wszyscy skręcają, to jest pewne. Choć biorać pod uwagę gdzie, ile i czym on już jeździł to obok takiego Kajta nie może on nawet stanąć.

Nie lubię go za jego wypowiedzi, takie jak ta o falstarcie. Jechał ten rajd ileś razy więcej niż Kajto, ma w cholerę lepszy samochód, a na końcu próbuje wmówić mediom, że przegrał przez falstart. Trochę się mu w głowie poprzewracało. Był drugi, jakiś tam szacun jest, ale niech zna swoje miejsce w szeregu, a nie pi.erdoli.

PS. Widzę, że qbusowa honda pięknie bokiem latała...

GeKo - Nie 17 Maj, 2009

100% racji Marku, Kuchar jest lepszym PRowcem niż kierowcą. Za każdym razem się tłumaczy, choć nie ma bardzo jest z czego.
Anonymous - Pon 18 Maj, 2009

A impreza N14 u Kuchara nie jechała,dziwne ze u Kajta jedzie.... :rotfl:
Anonymous - Pon 18 Maj, 2009

Kajto ma N15...
Anonymous - Pon 18 Maj, 2009

uppss,nie wiedziałem,nie zmienia to faktu ze to enka
Duzo zmian wprowadzili w porownaniu do N14??

martin.h - Pon 18 Maj, 2009

rabarbar napisał/a:
uppss,nie wiedziałem,nie zmienia to faktu ze to enka
Duzo zmian wprowadzili w porownaniu do N14??


Nowe turbo, zmieniony zawias z tyłu i inne jakieś mniejsze pierdołki.

CHRZANEK - Pon 18 Maj, 2009

Kajto - szacun na dzielni !!!
106 - Pon 18 Maj, 2009

szacun dla virnika... widzialem go w piatek na jednym odcinku. na lewym luku
po 400m prostej gdzie wszyscy jechali jak po sznurku on lecial bokiem ;D
elmot jechalem po raz pierwszy... bardzo podobaly mi sie te odcinki heh pod
pezota.

polos ukrecila nam sie na 50 metrow przed szczytem za ktorym bylo juz tylko
w dol... stanelismy z boku. przejechaly zalogi za nami. wypchali nas pod szczyt
i przed K dojechalismy do mety odcinka a pozniej do pieszyc. bez napedu
przejechalismy jakies 10km :D caly czas z gory bylo :)


na niebiesko zaznaczylem ile przejechalismy ;)

GeKo - Pon 18 Maj, 2009

martin.h napisał/a:
Nowe turbo, zmieniony zawias z tyłu i inne jakieś mniejsze pierdołki.
Czyli to co niedomagało w poprzedniej wersji, brak mocy i miękkie wahacze z tyłu co się gięły jak zapałki.

Ciekawi mnie natomiast to że to Subaru się kręci prawie do 6000, gdzie EVO się kręci gdzieś do 4600.

Martin wiesz może dlaczego?

martin.h - Pon 18 Maj, 2009

GeKo napisał/a:
Ciekawi mnie natomiast to że to Subaru się kręci prawie do 6000, gdzie EVO się kręci gdzieś do 4600.

Martin wiesz może dlaczego?


eNka na pewno kręci się wyżej, to nie diesel. My mamy co prawda eNki wystrojone bez zwężek, ale kręcą się pod 7 tyś.
Choć z drugiej strony eNki jeżdżą momentem, ale wątpię żeby 4600 to było maksimum.

saxorulez - Pon 18 Maj, 2009

martin.h napisał/a:
Choć z drugiej strony eNki jeżdżą momentem


serio?

martin.h - Pon 18 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
martin.h napisał/a:
Choć z drugiej strony eNki jeżdżą momentem


serio?


Jak się ma tylko 280-290 KM, a 600Nm. eNki można ciągnąć na obrotach wysoko, ale doświadczeni driverzy wiedzą, że nie przekłada się to na osiągi bo powyżej jakiś obrotów już nie ma takiego ciągu i korzystniej jest zmienić bieg wcześniej.

GeKo - Pon 18 Maj, 2009

Martin widziałem nie jeden on-board auta z podtrzymaniem turbo i zwężką i żadne nie kręciło się wyżej niż 5tys. oprócz ostatniego biegu. Bez zwężek pewnie się kręcą wyżej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group