To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Fotel kubelkowy

kamil - Wto 13 Wrz, 2011

spoko, łapie

a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?

czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie

Stf - Wto 13 Wrz, 2011

śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...
Bonczek - Wto 13 Wrz, 2011

Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)
kamil - Wto 13 Wrz, 2011

Stf napisał/a:
śruba musi mieć kwałek gwintu w który musi się wkręcić, a ta do pasów musi mieć go więcej. nie kumam jak można montować pas do dziury wywierconej wcześniej? metal musiałby być grubości z minimum 0,7cm. no i nagwintować trzebaby było...


Śruby do pasów to mam. Tylne i tak wpinam w seryjne miejsce po pasach. Podobno tylko jedną dziure trzeba wiercić i tam wstawić śrube a od spody dokręcić tą płytką , którą także posiadam :) pytanie co z ostatnią śrubą....ale mam nadzieje, ze jutro wszystko stanie się jasne :)

Kamill - Wto 13 Wrz, 2011

Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)

Nawet te z homologacja uliczną ?

kamil - Wto 13 Wrz, 2011

Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)


przecież to idiotyzm...mam ze 2-3 razy pewniejszy, trwalszy zestaw niż ten seryjny ? To chyba trzeba kretyna, który może do tego się przyczepić :)

Greg - Wto 13 Wrz, 2011

kamil napisał/a:
spoko, łapie

a teraz trudniejsze. Muszę wywiercić jeden otwór pod prawy biodrowy pas - ogólnie wiem gdzie mam wiercić i ta płytka itp. Ale co z lewym biodrowym...podobno w miejsce dolnego mocowania oryginalnych pasów mam się wczepić, ale jak to zrobie to wtedy muszę demontować seryjne pasy czy mogą śmieciuchy wisieć ?
Sporo osób zostawia pomimo szelkowych -> po jakiego grzyba ?

czyli jednak do metalowego muszę pojechać po jakieś śruby z podkładkami....kaaarwa, myślałem, ze wszystko w komplecie

Z lewym to proste. Masz taką śrubę mocującą ten "pręt" na którym na dole trzyma się seryjny pas. Wykręcasz ją i zastępujesz oczkową. Z prawym to nie wiem jak to zrobić żeby było OK - ja będę musiał dorobić do kroczowych tak samo...

Bonczek - Wto 13 Wrz, 2011

Kamill napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)

Nawet te z homologacja uliczną ?


A są takie? :)

kamil napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów :)


przecież to idiotyzm...mam ze 2-3 razy pewniejszy, trwalszy zestaw niż ten seryjny ? To chyba trzeba kretyna, który może do tego się przyczepić :)


Jeżdżąc CRX`em dwa razy dostałem za to mandat :]

kamil - Wto 13 Wrz, 2011

no ten prawy to trzeba wiercić dziurę w tunelu i od spodu zakładać płytkę z nakrętką
martin.h - Wto 13 Wrz, 2011

A skąd ten policjant ma wiedzieć, że te pasy to nie wyrób babci i jaka jest tego trwałość?

Prawda jest taka, że policjant może wziąźć dowód za wszystko co nie zostało homologowane (nie jest seryjne) w danym samochodzie, nawet za nakładki na pedały.

I nie nazywałbym go kretynem, on tylko wykonuje swoją pracę :]

kamil - Wto 13 Wrz, 2011

Bonczek napisał/a:
A są takie? :)
no niby te OMP co kupiłem to mają homo, ale pewnie interpretacja tego jest taka, ze pasy owszem mają, ale nie mają do tego modelu samochodu, którym się poruszasz...Ale powaga. Gliniarz musi być totalnym bucem, kretynem, żeby dawać mandat za coś co jest bezpieczniejsze niż seria :)
martin.h - Wto 13 Wrz, 2011

kamil napisał/a:
Bonczek napisał/a:
A są takie? :)
no niby te OMP co kupiłem to mają homo

Żadna kierownica sportowa/pasy/kubeł nie mają homologacji drogowej :]

Pasy mogą mieć homologację FIA, a to co innego.

EmerytRs2 - Wto 13 Wrz, 2011

martin obrońca tępych psów ;D

trochę zaczynacie generalizować, każde auto jest inne są rózne gwinty wymiary śub i otworów, jak można wywiercić jedną dziurę to moża i dwie ;)

a pies musiałby być idiotą żeby nie zauważyć że pas wisi luźno :D

kamil - Wto 13 Wrz, 2011

Moje mają homologacje ECE http://www.ompracing.pl/p...-pasy-kjs-.html która dopuszcza do użytkowania. Tylko tak jak Ci napisałem...homo jest pewnie interpretowane jako homo pasów a nie pasów w Twoim konkretnie samochodzie.
Bonczek - Wto 13 Wrz, 2011

martin.h napisał/a:
Żadna kierownica sportowa/pasy/kubeł nie mają homologacji drogowej :]

Pasy mogą mieć homologację FIA, a to co innego.


Dokładnie ;)

A kwestii przepisów nie będę komentował ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group