To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - astra zwana zardzewialym potworem vs ... ;]

Loko - Sob 30 Paź, 2010

ade napisał/a:
poszukajcie dokladnie wkoncu co ma zmienione ragnotti, ze ma wiekszy kwsz:D

chyba, ze ominal mnie temat i juz bylo wyjasnione:D


Niestety nie, podejrzenia padają na inny wahacz, ale na 100% nic nie wiadomo.

Yarko - Sob 30 Paź, 2010

ragnotti ma 3*, tyle samo co każde PH2 i PH3
Loko - Czw 04 Lis, 2010

Yarko napisał/a:
ragnotti ma 3*, tyle samo co każde PH2 i PH3


Z moich informacji a, że ragnotti ma większy kąt, tak samo ph3 vs ph2, one mają dłuższy rozstaw osi, skądś sie to musi brać. Masz jakieś wiarygodne info jak to jest?














-----------------------

ade - Pon 15 Lis, 2010

kolejny test, tym razem srebrne 328 (miszcz wyrazowa):d

moc ponoc okolo 210-215km, teraz juz odelzone...

z rolki bez wiekszego problemu robue mu oklep:d ale nie wiecej niz dlugosc, natomiast z miejsca nie ma szans zeby nawiazac rywalizacje z RWD... na jedynce z 2 dlugosci w plecy

ogolnie mega respekt, jak dla mnie najlepszy samochod jaki mozna obecnie kupic w rozsadnej cenie; ja chce 328.. :'( :'( . mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


a z torowych potyczek to w sobote na wyrazowie sobie siedze i plotkuje:d az przyjechal pan czarnym sti:D

no to szybko do furki:D koleczko rozgrzewkowe i dluga za sti:d generalnie tylko przy wyjsciach z najwolniejszych zakretow uciekal, na srodkowej parti i na dohamowaniach musialem odpuszczac zeby nie zniszczyc japonskiego zderzaka:d ze 3, 4 kolka presji i przepuscil porzadnego niemieckiego hothatcha:D

Młody Papież - Pon 15 Lis, 2010

nuuudaaaaaaaa
martin.h - Pon 15 Lis, 2010

ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


:rotfl: :rotfl: :rotfl:

ade - Pon 15 Lis, 2010

martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


ostatnio na kielcach e30 190km na kilkanascie evo i sti uleglo tylko 2 z klatko i kłufko

Anonymous - Pon 15 Lis, 2010

a na poznaniu astra gsi regularnie klepie wszystkie evo,sti itd,co potwierdzało by teze ze astra jest najszybszym autem w galaktyce
martin.h - Pon 15 Lis, 2010

ade napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


ostatnio na kielcach e30 190km na kilkanascie evo i sti uleglo tylko 2 z klatko i kłufko

Ale nie porównuj dobrego kierowcy ze średnim, bo to nie ma sensu. Dwóch takich samych kierowców i Evo robi wiatrak z takiego BMW.

kubas - Pon 15 Lis, 2010

martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


ostatnio na kielcach e30 190km na kilkanascie evo i sti uleglo tylko 2 z klatko i kłufko

Ale nie porównuj dobrego kierowcy ze średnim, bo to nie ma sensu. Dwóch takich samych kierowców i Evo robi wiatrak z takiego BMW.


martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...

Jakarti - Pon 15 Lis, 2010

kubas napisał/a:
martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...


ej..
to prawda?
jesli tak to dlaczego? 4 kola napedzajo lepiej niz 2 :)

kubas - Pon 15 Lis, 2010

Jakarti napisał/a:
kubas napisał/a:
martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...


ej..
to prawda?
jesli tak to dlaczego? 4 kola napedzajo lepiej niz 2 :)


Jakarti a dlaczego f1 ma tylny napęd a nie na cztery koła ? I każda inna seria wyścigowa też.

4 koła napędzają się lepiej jak są problemy z przyczepnością.

Lepiej się skręca jak przednie koła tylko skręcają a tylne mają napęd. Znajdę cytat kogoś mądrzejszego i przepisze bo czytałem ostatnio o walce awd rwd fwd w performance tuner.

Jakarti - Pon 15 Lis, 2010

oke, logiczne.
F1 jest dziwne, nie ma co sie wzorowac :D

kubas - Pon 15 Lis, 2010

Jakarti napisał/a:
oke, logiczne.
F1 jest dziwne, nie ma co sie wzorowac :D

:*
kurcze z naszej dyskusji powinni brać przykład w temacie politycznym :D

Anonymous - Pon 15 Lis, 2010

kubas napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
martin.h napisał/a:
ade napisał/a:
mysle, ze na krotkim dyfrze i dobrym zawiasie mozna na suchym torze mozna powalczyc z evo


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


ostatnio na kielcach e30 190km na kilkanascie evo i sti uleglo tylko 2 z klatko i kłufko

Ale nie porównuj dobrego kierowcy ze średnim, bo to nie ma sensu. Dwóch takich samych kierowców i Evo robi wiatrak z takiego BMW.


martin tak jak cię szanuje tak tutaj się zapieniłem i nie zgadzam się. Rwd na suchym torze z ogarniętym kierowcom robi wiatrak z awd...


zalezy jaki tor,jesli wolny ciasny karting to przewage bedzie mial czterołap,a w F1 w latach 80 stosowano chyba naped na cztery koła (lub nad nim pracowano)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group