To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Remap C2/Saxo/106 - co i jak?

martin.h - Sob 09 Sty, 2010

Tomcat napisał/a:
Też tak myślałem, ale jednak 300 obr przekłamania to sporo... Z drugiej strony wolne obroty pokazuje mi prawie 1000 obr, więc cholera wie. Muszę nagrać jakiś filmik z jazdy, może coś to wyjaśni.


Tomcat, ja mam u siebie wolne też 1000 rpm, ale odcinka jest na równe 7250-7300 rpm.

Barejka - Sob 09 Sty, 2010

mam tak samo jak martin.h,
jarek-malopolska - Nie 10 Sty, 2010

Przem_106 napisał/a:
jarek, a czy był sens podnosic odcinke tylko o 100obr?

gdybym nie musiał to puki co nie ruszałbym odcinki wogóle, ale problem był taki, że mój komputer odcinał przy 6400 i trzeba było ja z powrotem dać na swoje miejsce 7250, a skoro już i tak za to płaciłem to dałem troszkę wyżej... Ale to 7500 to nie sam wymyśliłem tylko nie ukrywam ze podpytałem Łukasza (:*) na ile radzi dać żeby dla serii puki co było zdrowo dlatego jest 7500

A tu jeszcze małe pytańko, to że teraz odcinka jest wyżej niż seria nie będzie robiło żadnego kłopotu na hamowni ?? Znaczy zgłaszać to chłopowi, że się kreci teraz wyżej czy nie ma takiej potrzeby.. Przy ostatnim hamowaniu skala obr było do bodajże 7400....

vitesse - Wto 12 Sty, 2010

a po co mu to mowic bedzie auto krecil do tytytytytyt no chyba ze masz inna :)
zreszta kazdy na tym forum Ci powie ze jak masz odcinku tututututt to masz gorsza :)

saxorulez - Nie 17 Sty, 2010

W kwestii rempau który umarł trochę śmiercią naturalną znana właścicielom Renault firma Ktec opracowałą ECU (za jedyne 850Ł netto) które jest PnP i może elegancko obsłużyć wszystkie elementy wyposażenia auta (clima, esp, zegary) plus pozwala na wszelakie zabawy z turbo, kompresorem, 4 przepustnice (lub mix tych elemntów)

Jutro mogę zrobić skan, dzisiaj tylko fotko z komórki :)


leon - Nie 17 Sty, 2010

dajesz Łukasz :)
chetnie o tym poczytam :) bo jestem przed remapem wiec jesli mialbym niewiele dolozyc a miec calego kompa to chyba warto :)

edit. oo qarwa teraz doczytalem ze to 850Ł a nie 850 zł :> fuck to duzo :/

kubas - Nie 17 Sty, 2010

leon napisał/a:
edit. oo qarwa teraz doczytalem ze to 850Ł a nie 850 zł fuck to duzo
dużo i nie dużo :)
leon - Nie 17 Sty, 2010

kubas napisał/a:
dużo i nie dużo :)


mozesz rozwianc ta mysl ? kompy sa w tych cenach ?

kubas - Nie 17 Sty, 2010

dużo bo jakby nie patrzyć to prawie 4000pln ale potencjał jaki jest w takim kompie na później bardzo duży tak jak łukasz napisał czy turbo czy kompresor czy 4p ten komp już ci starcza... Vemsa pewnie można dużo taniej złożyć, zamówić zestaw do samodzielnego montażu ogarniętego elektronika znaleźć który to poskłada i podłączy i wyjdzie pewnie połowa tej sumy...
GeKo - Nie 17 Sty, 2010

1000funtów czyli jakieś 4700zł przy obecnym kursie. Generalnie tanio nie jest drogo też nie. Po prostu normalnie, a że pasuje PnP do Renault to w końcu jest alternatywa.
saxorulez - Nie 17 Sty, 2010

kubas napisał/a:
Vemsa pewnie można dużo taniej złożyć, zamówić zestaw do samodzielnego montażu ogarniętego elektronika znaleźć który to poskłada i podłączy i wyjdzie pewnie połowa tej sumy...


z tego co wiem VEMS nie radzi sobie z elektroniczną przepustnicą wiec od Ph2 odpada.

Nie wiem jak AEM i reszta produktów z USA ale z tego co wspomniało kilku moich klientów którzy brali wałki do rajdów na AEMie mieli problem z ogarnięciem deski rozdzielczej (prędkościomierz, obrotomierz i reszta). Jest jeszcze komputer DTA i OMEX ale nie widziałem tych komputerów w PL więc nie mam zielonego pojęcia jak się spradzą.

Osobiście jeśli nie masz zamiaru pchać sie w coś więcej niż wydech i dolot to zostawił bym seryjne ECU i zapodał remap od chłopaków z Holandii (zapomniałem jak nazywa się ta firma, TOXIC to ma u sibie), ale jeśli chcesz kiedyś zrobić ten zestaw z kompresorem to nie warto płacić teraz za robienie mapy tylko po to żeby potem kupować nowy komp - nie wykluczone że właśnie ten.

jarek-malopolska - Wto 23 Mar, 2010

saxorulez napisał/a:
Po wymianie dolotu i wydechu stajemy przed pytaniem czy to już koniec stosunkowo tanich modyfikacji czy idziemy dalej w kierunku performance'u? Jeśli to ma być koniec modów to polecam zamknięcie wszystkiego remapem ECU i ustawieniem zapłonu na paliwo wysokooktanowe z artykułu Łukasza


Powiedzmy, że na chwilę obecną to koniec, bo pojawiły mi sie inne nieprzewdziane wydatki i wałki muszą poczekać...Co oprócz ustawienia zapłonu na wysokooktanowe paliwo w czasie takie remapu się zmienia/ustawia.. A i jeszcze jedno pytanie, bo byłem przekonany, że pojade to zrobić w TTC ale może... Co z Łukaszem Bilskim, gdzie on stacjonuje w Krk, on się bawi w strojenie/remapy.. Może lepiej do niego.. ?? Był ktoś może ?? czy od jesieni coś się zmieniło, robił ktoś remap w saxo/106 ??

106 - Wto 23 Mar, 2010

godni polecenia - voj2s lub colin z doubleB w krakowie :)
jarek-malopolska - Wto 23 Mar, 2010

106 napisał/a:
godni polecenia - voj2s lub colin z doubleB w krakowie :)

jakbyś mi rozwinął te skróty to byłbym wdzięczny, a masz adresy, to sa firmy czy dobrzy ogarniacze teamtu robiacy u siebie w garażu.. godni polecenia bo dobrzy czy tani.. ?? ;D ?? oczywiscie nie myśle ze zrobia to za "grosze" :lol2:

106 - Wto 23 Mar, 2010

co do cen to nie wiem. doubleB to firma. kontakt masz w linku.

http://www.racingforum.pl...leB-t41663.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group