Czy to normalne w clio żę od 5500-6000obr dostaje strzała jak V-tec?
Normalne, tak tam walki pracuja.
W clio podstawa to wydech:
dzik - Nie 21 Mar, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
taki mały OT
Rudello, możliwe że mój ma już więcej bo świece wyglądały jak by były od początku w tym wozie a filtr malutki JR duża część poszła na rozrząd i wielorowkowy z robotą ponad 2k a reszta to już mania ulepszania
Ja wymienialem swiece po 130kkm przebiegu, w instrukcji napisane ze co 120kkm
Wygladaly jak nowe. Odswiezenie calego zaplonu to ok 700PLN, cewka, kable, swiece.
Rozrzad i wielorowkowy to najdrozsza czynnosc eksploatacyjna w tym samochodzie, wymieniles napinacz wielorowkowego?kaziu1985pn - Nie 21 Mar, 2010 dzik, wszystko zmieniłem ten napinacz kosztuję od 400 w góre, koło zmiany faz udało sie kupić za 480, w układzie zapłonowym na tą chwilę cewki tylko nie były wymienione:) na krc w moim temacie widać jak świece wyglądały. Z doświadczenia wiem że to co napisane można włożyć miedzy mity mozesz dac opis do wykresów bo różnica jest 25KM zapewne 160 to seria a reszta ??pit - Nie 21 Mar, 2010 No to decyzja już podjęta, mam nadzieje że nie będe zawiedziony Drone - Nie 21 Mar, 2010
pit napisał/a:
No to decyzja już podjęta, mam nadzieje że nie będe zawiedziony
Nie wiem co żeś tam wymyślił
Sens na Clio jest zmieniać tylko wtedy jak chcesz aby auto było nowsze i bezpieczniejsze.
Jak obecne auto Ci się nie znudziło i nie zawodzi, to ja bym kasy nie wydawał.Janusz - Pon 22 Mar, 2010
dzik napisał/a:
Normalne, tak tam walki pracuja.
W clio podstawa to wydech:
jakaś firmówka, home made??dzik - Pon 22 Mar, 2010
Janusz napisał/a:
jakaś firmówka, home made??
W moim przypadku byl to wydech Macka Grabowskiego, mial on jednak sporo wad.
Po roznych przerobkach, teza jest taka ze najwiecej zabiera/daje tlumik koncowy.pit - Pon 22 Mar, 2010 Nowsze, bezpieczniejsze, wygodniejsze a do tego szybkie dające frajde z jazdy które mozna poupalać.