To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

Rudello - Sob 20 Mar, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
Rudello, możliwe że mój ma już więcej bo świece wyglądały jak by były od początku w tym wozie a filtr malutki JR
trzeba bylo jeszcze kable wymienic.
kaziu1985pn - Sob 20 Mar, 2010

Rudello, kable już po tyg trafiły KV85 :D
Rudello - Sob 20 Mar, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
Rudello, kable już po tyg trafiły KV85 :D

good choice :)

pit - Sob 20 Mar, 2010

Marek23 napisał/a:

Ogolnie, jak masz duoz kasy to clio,ale bedziesz tesknil za 106 i tak.


i to mnie martwi najbardziej w tym wszystkim :(

M - Sob 20 Mar, 2010

Ja również tęsknie do 106, mimo ze nigdy nie miałem - Marek mówi prawdę.

Inna sprawa jest że 2.0 vs 1.6 - wieksza pojemność jest wartością samą w sobie.

Marek23 - Sob 20 Mar, 2010

eM napisał/a:

Inna sprawa jest że 2.0 vs 1.6 - wieksza pojemność jest wartością samą w sobie.

Jak masz krótkie przełożenie w 106, to do 120 na krętym nie różnicy. Clio ma jednak długą skrzynię...

dzik - Nie 21 Mar, 2010

pit napisał/a:
Czy to normalne w clio żę od 5500-6000obr dostaje strzała jak V-tec?


Normalne, tak tam walki pracuja.

W clio podstawa to wydech:
http://www.dziki.pl/clio/wydech.jpg

dzik - Nie 21 Mar, 2010

pit napisał/a:
Czy to normalne w clio żę od 5500-6000obr dostaje strzała jak V-tec?


Normalne, tak tam walki pracuja.

W clio podstawa to wydech:

dzik - Nie 21 Mar, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
taki mały OT
Rudello, możliwe że mój ma już więcej bo świece wyglądały jak by były od początku w tym wozie a filtr malutki JR :) duża część poszła na rozrząd i wielorowkowy z robotą ponad 2k a reszta to już mania ulepszania :D


Ja wymienialem swiece po 130kkm przebiegu, w instrukcji napisane ze co 120kkm :)
Wygladaly jak nowe. Odswiezenie calego zaplonu to ok 700PLN, cewka, kable, swiece.

Rozrzad i wielorowkowy to najdrozsza czynnosc eksploatacyjna w tym samochodzie, wymieniles napinacz wielorowkowego?

kaziu1985pn - Nie 21 Mar, 2010

dzik, wszystko zmieniłem :) ten napinacz kosztuję od 400 w góre, koło zmiany faz udało sie kupić za 480, w układzie zapłonowym na tą chwilę cewki tylko nie były wymienione:) na krc w moim temacie widać jak świece wyglądały. Z doświadczenia wiem że to co napisane można włożyć miedzy mity :) mozesz dac opis do wykresów bo różnica jest 25KM zapewne 160 to seria a reszta ??
pit - Nie 21 Mar, 2010

No to decyzja już podjęta, mam nadzieje że nie będe zawiedziony :P
Drone - Nie 21 Mar, 2010

pit napisał/a:
No to decyzja już podjęta, mam nadzieje że nie będe zawiedziony :P


Nie wiem co żeś tam wymyślił :faja:

Sens na Clio jest zmieniać tylko wtedy jak chcesz aby auto było nowsze i bezpieczniejsze.

Jak obecne auto Ci się nie znudziło i nie zawodzi, to ja bym kasy nie wydawał.

Janusz - Pon 22 Mar, 2010

dzik napisał/a:
Normalne, tak tam walki pracuja.

W clio podstawa to wydech:


jakaś firmówka, home made??

dzik - Pon 22 Mar, 2010

Janusz napisał/a:

jakaś firmówka, home made??


W moim przypadku byl to wydech Macka Grabowskiego, mial on jednak sporo wad.
Po roznych przerobkach, teza jest taka ze najwiecej zabiera/daje tlumik koncowy.

pit - Pon 22 Mar, 2010

Nowsze, bezpieczniejsze, wygodniejsze a do tego szybkie dające frajde z jazdy które mozna poupalać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group