jarek-malopolska - Sob 17 Lip, 2010 Pierwsze Foty na rallyonline:
A w linku niżej na rajdowym pucharze zdjęcia Astry po dzwonie:
http://rajdowypuchar.pl/news.php?readmore=462
TO spotkanie z garażem było chyba dachem... matt - Sob 17 Lip, 2010 no i po meta osiągnięta wprawdzie z przygodami ale jest! jestem mega happy ze startu, szkoła rajdowania, dwa wolne przejazdy akurat dla nas nawet ok, bo opis dopracowaliśmy jeszcze bardziej bez napinania drugie przejazdy już cisnąłem ile psychika dała, raz nas obróciło na patelniach w zawoi , reszta raczej ok, generalnie syf wyniesiony z cięć czasem był zdradliwy, i jak raz mi dupa w powietrze wyleciała na podbicu to się uspokoiłem przy wzniesieniach i siodłach, sporo dzwonów m.in. saxo przed nami też bez pomiaru, później Karamon (marcel, pozdrowiłem, ucieszył się !!) natomiast niepotrzebnie zmieniłem na 3 pętle przód na rainsporty te 195/50 r14 (oberwanie chmury w zawoi było, ale w sumie przeschło trochę do naszego przyjazdu) bo to ch*** rozmiar nie opona na taki wyryp, na zawoi non stop waliłem płytą i raz jak je*** to ino roz dziura w oponie z boku na 2 centy, no i zmienialiśmy .... podsumowując jak po jokerze byłem podjarany tak teraz jestem 3 razy bardziej
fydi chyba Cie widziałem, na tym wyrypie w Zawoi, po prawej ale nie zdążyłęm machnąć
pozdro mattBad-i - Nie 18 Lip, 2010 no i super, qbus gratulacje wyniku, matt fajnie ze sie bardziej zajarales.
Bardzo mnie cieszy fakt ze Janik i Banas tak zamiataja (szczegolnie Janik bo spoko gosc).
Ale odsiew aut spory jak na tak krotki rajd.jarek-malopolska - Nie 18 Lip, 2010 Odsiew bardzo spory, zapewne 80% z tego odsiewu juz niebawem się pojawi na YouTube
matt dawaj 106 do pimpa qbus - Nie 18 Lip, 2010 Dla nas wielkim wyczynem bylo to ze w zaistnialej sytuacji w ogole udalo nam sie wystartowac. Wielkie dzieki za doping w sobote dla Fydiego, nie zdarzylem odmachac ale byles doskonale widoczny
Bartek krzyczal tak glosno ze z daleka go bylo slychac widziales nas na rondzie?
Dla nas rajd w ostatecznym rozrachunku szczesliwy, w piatek myslelismy ze mamy problem z geometria, w sobote rano bylo tylko 10 minut seriwus wiec szybka diagnoza i mechanicy stwierdzili ze wybita guma na wachaczu, nie da sie nic zrobic. Pierwsza petla odwolana, samochod sie kompletnie nie prowadzil, stawialo go bokiem w kazdej mozliwej sytuacji, kazde hamowanie i rozpedzanie to walka o to aby zostal na drodze. Na 2 serwisie chlopaki jeszcze raz zaczeli przegladac przednie zawieszenie i okazalo sie ze odkrecala sie sruba mocujaca wachacz do kolyski, prawe przednie kolo zylo swoim zyciem. Probowali to dokrecic na 2 i 3 strefie serwisowej ale niestety wytrzymywalo to mniej wiecej do 1 patelni na zawoji wiec pozostale 20 km w petli jechalismy z dosyc spora rezerwa, jazda z taka awaria nie byla dosyc rozsadna z naszej strony. Na highwayu do budzowa licznik przekraczal bariere 200 km/h. Jako ciekawostka, jadac Zawoje w deszczu na 4 slickach osiagnelismy 12 czas w generalce, praktycznie cale n3 i koncowka a7 wyjechala na mediach, a6 przed nami pojechalo na deszczach (tutaj zablysnal Knopt ktory wygral odcinek w generalce) my, Krecioch, Zawadzki i Janecki na slickach, do konca liczylismy ze jednak bedzie sucho a jakies 3 km przed odcinkiem wielki surprsise, niebo jasne a po drodze plynie rzeka, ponoc przeszlo tam konkretne oberwanie chmury. Myśle że jadac w tym rajdzie z w 100% seryjnym motorem (ktory niby nie kopci, oleju nie bierze ale ila mu mocy zostalo nie wiadomo) i z dosyc duza awaria meta na 13 miejscu w gen i 6 w klasie jest dobrym wynikiem. Kibice powinni byc zadowoleni bo na niektorych partiach Przemek w jakis sposob probowal ich zabawiac.
sam rajd... mnie przerazalo troche zabezpieczenie i to w jakich miejscach stali kibice, to naprawde cud ze nikomu sie nic nie stalo, troche wydawalo sie to wszystkie takie na sile.
Artur i reszta... jak macie jakies nasze foty to dawajacie, musimy przekazac jak najwieksza ilosc materialow sponsorom, moze uda sie kontynuowac wspolprace.Bad-i - Nie 18 Lip, 2010 qbus na jakich klockach lecieliscie ze wszystkim tak walily iskry ??qbus - Nie 18 Lip, 2010 najtwardsze carbony na przodzie, na tyle jeden stopien nizej wiec odpowiednio chyba rc08 i rc06Anonymous - Nie 18 Lip, 2010 cholera jak ten P3 na prologu ciągnął wszystkich na krawężnik .... aż taki "trudny" był?qbus - Nie 18 Lip, 2010 wg mnie nie... wyjezdzalo sie na droge szerokosci 2 pasow wiec spokojnie na okretke kazdy by sie zmiescil, reczny w takich sytuacjach niesie za soba ryzyko kraweznika ale my na szczescie zmiescilismy sie na drodze... takie szkolne glupie bledy, np. Zlotnickiego który w sobote juz w ogole z powodu tego kraweznika nie wystartowal.Anonymous - Nie 18 Lip, 2010 no tak właśnie to wyglądało, ale sporo załóg w sumie popełniało ten sam błąd ...Bad-i - Nie 18 Lip, 2010
qbus napisał/a:
najtwardsze carbony na przodzie, na tyle jeden stopien nizej wiec odpowiednio chyba rc08 i rc06
he he to chyba musze sie przejechac pugiem w nocy - bo do tej pory nic takiego nie zauwazylem (czy CL daja ten efekt iskry przy zwyklej jezdzie??)Anonymous - Nie 18 Lip, 2010 i jeszcze jakieś szprychowe felgi trzeba założyć .... Komori wraca z urlopu więc jakieś foto można zrobić dla sponsora Bad-i - Nie 18 Lip, 2010
Marcel 08 napisał/a:
i jeszcze jakieś szprychowe felgi trzeba założyć .... Komori wraca z urlopu więc jakieś foto można zrobić dla sponsora
o zdjecia to juz prosilem 2 miesiace temu
p.s. jezeli chodzi o Saxo Złotnickiego to wyjatkowo bojowo wyglada na tych felgach i z takimi lusterkami - a w sumie nic specjalnego z zewnatrz tam nie maAnonymous - Nie 18 Lip, 2010 to wiem ja też o coś prosiłem i nadal nie zostało wykonane więc cichaj
Jak komori wróci to się umówimy z nim jarek-malopolska - Nie 18 Lip, 2010