To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] 3 Rajd Zamkowy - Zawiercie 2010

Bad-i - Pon 25 Paź, 2010

GeKo napisał/a:
layer napisał/a:
Tak samo kto zakłada na zapoznaniu, że się można nie dohamować do zakrętu i iść prosto awaryjnie w pole...
Mój kierowca i ja. Zawsze zwracamy uwagę na miejsca gdzie można zaryzykować opóźnione hamowanie, a gdzie bezwględnie trzeba mieć margines.


Dodam ze my z Bartkiem 106 tez mielismy jeden taki zakret w ktorym wiedzielismy ze mozemy sie ratowac polem.

106 - Pon 25 Paź, 2010

dawno dawno temu jadac rajd tyski byla taka partia 250 L90 30 P90 i dalej
z 500 i prawy dlugi na owal... konczac 10cio km odcinek w blisko 40' upale
na dohamowaniu do tego lewego 90 puscil hamulec albo opono.. jak juz
prawie wylatywalem w zielone dodalem gaz bo wiedzialem ze juz i tak sie nie
shamuje. nie ma co panikowac tylko trzeba szukac najszybszego powrotu na
droge i wjechalem juz na sam poczatek tej 500m prostej. po rajdzie zostalismy
z pilotem zaproszeni na posiedzenie ZSS gdzie nalozono na mnie 30 sek kary
za "celowe wyprostowanie szykany"

w odruchu janik zrobil to samo... i wcale mu sie nie dziwie. nie odbieram tego
jako celowe oszustwo.

GeKo - Pon 25 Paź, 2010

106 napisał/a:
dawno dawno temu jadac rajd tyski byla taka partia 250 L90 30 P90 i dalej
z 500 i prawy dlugi na owal... konczac 10cio km odcinek w blisko 40' upale
na dohamowaniu do tego lewego 90 puscil hamulec albo opono.. jak juz
prawie wylatywalem w zielone dodalem gaz bo wiedzialem ze juz i tak sie nie
shamuje. nie ma co panikowac tylko trzeba szukac najszybszego powrotu na
droge i wjechalem juz na sam poczatek tej 500m prostej. po rajdzie zostalismy
z pilotem zaproszeni na posiedzenie ZSS gdzie nalozono na mnie 30 sek kary
za "celowe wyprostowanie szykany"

w odruchu janik zrobil to samo... i wcale mu sie nie dziwie. nie odbieram tego
jako celowe oszustwo.

+1

layer - Pon 25 Paź, 2010

Sytuacja jest sporna, jak było naprawdę wie tylko załoga ;)
Ale, 106 w jednym masz rację, inaczej jest polemizować przy kompie, a inaczej cisnąć po odcinku i podejmować decyzję na gorąco.

martin.h - Wto 26 Paź, 2010

M.in. przez takie akcje oraz zawodników, którzy nie czytają regulaminów, Pan Andrzej Szkuta już nie chce być dyrektorem rajdu. Cieszynka ma być ostatnim, podczas którego ma obejmować to stanowisko. Natomiast Piotrek Jędrusiński zapowiedział, że bedą sponsorować Zamkowy tylko wtedy gdy dyrektorem będzie Szkuta, więc przyszłość tego rajdu nie rysuje się ciekawie :]
CHRZANEK - Wto 26 Paź, 2010

martin.h napisał/a:
oraz zawodników, którzy nie czytają regulaminów


martin.h: To jak powinno być to jedno, a jak jest w rzeczywistości to drugie.

Komentujac na forum niczego nie uzdrowimy.

Tak jak napisał Geko i 106 - uwazam że nie jest to postawa godna pochwały ale rzeczywiście Janik niewiele na tym zyskał i tyle.
Dostał by kare to była by dyskusja czy wysokość kary była adekwatna do czynu itp.

Bad-i - Śro 27 Paź, 2010

he he ogarnalem fire wire :]


Jaco - Śro 27 Paź, 2010

to "jedź jedź.." jest Mistrzowskie :]
Przem_106 - Śro 27 Paź, 2010

Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D
Bad-i - Śro 27 Paź, 2010

Przem_106 napisał/a:
Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D


Bo ty caly czas jedziesz na Vce ;)

p.s. dobra jutro wrzuce drugi onboardzik z naszego drugiego i ostatniego zarazem odcinka :(

Przem_106 - Czw 28 Paź, 2010

Bad-i napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Fajna ta skrzynia 13x64. Większosc zakrętow jedziemy na innych biegach ;D


Bo ty caly czas jedziesz na Vce ;)


Własnie, ze nie! Na tym odcinku PIĄTKE wrzuciłem tylko raz! I to był błąd o czym pisał wyzej Qbus. A jesli chodzi o czas, to znalezlismy kilka skrotow przez pola gdzie nikogo nie było, bo na N2 i tak nikt nie zostaje ;D

Bad-i - Czw 28 Paź, 2010

Nie zrozumiales mnie, chodzilo mi o to ze jechales na Vce bo nigdy nie hamujesz ;)

Dobra zgrywam kolejny Onboardzik :]

Jacek - Czw 28 Paź, 2010

ten łacznik szutrowy to jakaś rzeźnia była :/
jak dla mnie trochę mało dynamicznego hamowania biegami (ale to tylko franca-wiadomo) i w niektórych miejscach trzymał bym jednak gaz :> jest potencjał w furmance :jupi:

106 - Czw 28 Paź, 2010

Jacek napisał/a:
jak dla mnie trochę mało dynamicznego hamowania biegami (ale to tylko franca-wiadomo) i w niektórych miejscach trzymał bym jednak gaz :> jest potencjał w furmance :jupi:

wiemy wiemy :)
jest i tak spory progres miedzy pierwszym startem a tym co bylo
na zamkowym... taka i tak bardzo lightowa jazda pozwolila nam
juz zajac 30mce na 50. majac za soba juz kilka astr, type-row, 106,
a nie jak bywalo wczesniej 45/50.
na odcinku na ktorym awari ulegla skrzynia biegow patrzac na czasy
z onboardow jechalismy na 24/25 czas w generalce majac tez jeszcze
bardzo duze rezerwy.
wg mnie to bardzo owocny sezon i na pewno doswiadczenie, nabite
km pomoga bad-iemu w przyszym sezonie.

Bad-i - Czw 28 Paź, 2010

Nasz drugi i zarazem ostatni odcinek na Zamkowym, filmik przerwałem jak juz zdecydowalismy ze to koniec.



p.s. to tak apropo skrzyni we francy Jacus ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group