To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Jaka rajdówka? Dyskusja

M - Nie 25 Wrz, 2011

W fwd w motorsporcie nie ma opcji żeby nie było szpery, inaczej to nie ma sensu.
zefir - Nie 25 Wrz, 2011

M napisał/a:
W fwd w motorsporcie nie ma opcji żeby nie było szpery, inaczej to nie ma sensu.


absolutnie +1 :)

Barejka - Pon 26 Wrz, 2011

Ja jak wygram kazdy kto ma saxo/106 dostanie ode mnie w prezencie szpere :rotfl:
kubek13 - Wto 27 Wrz, 2011

Marek23 napisał/a:
Po Wisle jednak widze,ze szpera to podstawa. Wszystkie te ciecia musialem isc lajtowo,zeby nie mielic...


Marek, zapytam - czy miałeś kiedyś okazję/przyjemność prowadzenia FWD ze szperą płytkową ?
Komfort psychiczny dodatkowy + mega frajda takie są moje spostrzeżenia.
Koniecznie w to zainwestuj - choć nie mam doświadczenia i nie wiem co powiedzą na to przeguby i półosie w Clio.. Z takim pełnym pakietem Sadeva (skrzynia + półosie) w Twoim egzemplarzu, przypuszczam że mocno nabroiłbyś w czołówce.. :faja:

Co do ewent. wyboru furki - nie namawiam już do zmian, bo masz auto które budowałeś chyba i odrobinę poznałeś , jak zakładam.. Miejmy nadzieję że z chorobami wieku tego auta w przeważającej większości już się uporałeś..

Ale ja tam lubię moje stare Golfy. Homo jest fajne, auta proste w konstrukcji i pancerne. A przy odpowiedniej 'inwestycji' - zaryzykuję stwierdzenie, iż mogłoby być konkurencyjne w odniesieniu do Type R EP3, nawet w N-ce..

Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011

kubek13 napisał/a:

Marek, zapytam - czy miałeś kiedyś okazję/przyjemność prowadzenia FWD ze szperą płytkową ?

Jezdzilem 206 RC z kłówką i szperą,ale mało było cięć, bo oes bardzo wąski i drzewa przy samej drodze. Czuć było,że bardziej wyciąga,ale stylu jazdy nie musiałem przestawiać.
kubek13 napisał/a:

Ale ja tam lubię moje stare Golfy. Homo jest fajne, auta proste w konstrukcji i pancerne. A przy odpowiedniej 'inwestycji' - zaryzykuję stwierdzenie, iż mogłoby być konkurencyjne w odniesieniu do Type R EP3, nawet w N-ce..

Mi to w zasadzie obojętne czym bym jeździł,byleby się nie psuło i było w miare szybkie. Ale zbudowanie takiego golfa to pewno teraz majątek. Jak sobie pomysle o Hansie na przyszly rok, to nawet nie wiem czy wystartuję :/

Janusz - Wto 27 Wrz, 2011

Maras, ile masz zaskórniaków aktualnie ?? http://rajdy.hoga.pl/giel...9Cci,+akcesoria
Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011

Juz pisałem z Mendelskim. Chce duzo, na razie o tym nie mysle. Po zimie...
cebeer - Wto 27 Wrz, 2011

ja miałęm szpere w 106 od Mendelskiego, jak pierwszy raz pojechałem po śliskim na dolnośląskim patelnie pod górę to chciałem sobie drugą zamontować. :)
Warta swoich pieniędzy a do Clio nie droższa niż do 106..
Zestaw z krótkim przełożeniem przejechał 1,5 sezonu bez żadnej awarii. Akurat ten sprzęt polecam ...

GeKo - Wto 27 Wrz, 2011

Marek23 napisał/a:
Juz pisałem z Mendelskim. Chce duzo, na razie o tym nie mysle. Po zimie...


3450? duzo? Marek ty chyba cen szper do clio nie widziałeś.

Miniac - Wto 27 Wrz, 2011

Cytat:
Gwarancja dożywotnia


cHu& dupa ch@j!

Gripper to lipa - poszukaj innej.

GeKo - Wto 27 Wrz, 2011

Miniac, Pytanie może trochę jak wróżenie z fusów, ale może wiesz. :D
Przy seryjnym civiku jajko program wydech + wałki do jakiej mocy można dobić.

Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011

GeKo napisał/a:


3450? duzo? Marek ty chyba cen szper do clio nie widziałeś.

Zawolal mi 5000 zł +vat po rabacie w zamian naklejke. Wiec jakos super tanio nie jest.
Na pewno kupie,ale nie wiem czy akurat u niego. Temat odkladam na marzec/kwiecien.

GeKo - Wto 27 Wrz, 2011

hehehe, no to nie. Czesi na bank zrobią taniej.
Miniac - Wto 27 Wrz, 2011

GeKo napisał/a:
Miniac, Pytanie może trochę jak wróżenie z fusów, ale może wiesz. :D
Przy seryjnym civiku jajko program wydech + wałki do jakiej mocy można dobić.


Jeśli Civic VTi (b16a2) to dobry dobór elementów to pod 190KM przy 8800-9000obr. Ale bez zmiany przełożenia głównego na >4.9 to jest praktycznie nieodczuwalne, bo moment w takim silniku praktycznie nie wzRasta. Co najwyżej VTECa (strzał 150-160Nm) przesuwasz o 2tys obr niżej. Generalnie bezsensu. Dlatego najwięcej robimy konwersji na pojemność 2.0 :]

Najwięcej z 1.6 B-serii miałem chyba 202-205KM (200 miałem niegdyś w Mini), ale to już grubsze rzeźby i lepiej te sianko włożyć w przełożenia.

Cytat:
Zawolal mi 5000 zł +vat


Menda za samą szperę?? o_O

Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011

Miniac napisał/a:

Cytat:
Zawolal mi 5000 zł +vat


Menda za samą szperę?? o_O

Szpera + przelozenie. W ramach lajtowego sponsoringu, normalnie 5750 + vat. Taki sponsoring mnie interesuje,wiec bede szukal, a ja nie to moze tam kupie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group