M - Nie 25 Wrz, 2011 W fwd w motorsporcie nie ma opcji żeby nie było szpery, inaczej to nie ma sensu.zefir - Nie 25 Wrz, 2011
M napisał/a:
W fwd w motorsporcie nie ma opcji żeby nie było szpery, inaczej to nie ma sensu.
absolutnie +1 Barejka - Pon 26 Wrz, 2011 Ja jak wygram kazdy kto ma saxo/106 dostanie ode mnie w prezencie szpere kubek13 - Wto 27 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Po Wisle jednak widze,ze szpera to podstawa. Wszystkie te ciecia musialem isc lajtowo,zeby nie mielic...
Marek, zapytam - czy miałeś kiedyś okazję/przyjemność prowadzenia FWD ze szperą płytkową ?
Komfort psychiczny dodatkowy + mega frajda takie są moje spostrzeżenia.
Koniecznie w to zainwestuj - choć nie mam doświadczenia i nie wiem co powiedzą na to przeguby i półosie w Clio.. Z takim pełnym pakietem Sadeva (skrzynia + półosie) w Twoim egzemplarzu, przypuszczam że mocno nabroiłbyś w czołówce..
Co do ewent. wyboru furki - nie namawiam już do zmian, bo masz auto które budowałeś chyba i odrobinę poznałeś , jak zakładam.. Miejmy nadzieję że z chorobami wieku tego auta w przeważającej większości już się uporałeś..
Ale ja tam lubię moje stare Golfy. Homo jest fajne, auta proste w konstrukcji i pancerne. A przy odpowiedniej 'inwestycji' - zaryzykuję stwierdzenie, iż mogłoby być konkurencyjne w odniesieniu do Type R EP3, nawet w N-ce..Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011
kubek13 napisał/a:
Marek, zapytam - czy miałeś kiedyś okazję/przyjemność prowadzenia FWD ze szperą płytkową ?
Jezdzilem 206 RC z kłówką i szperą,ale mało było cięć, bo oes bardzo wąski i drzewa przy samej drodze. Czuć było,że bardziej wyciąga,ale stylu jazdy nie musiałem przestawiać.
kubek13 napisał/a:
Ale ja tam lubię moje stare Golfy. Homo jest fajne, auta proste w konstrukcji i pancerne. A przy odpowiedniej 'inwestycji' - zaryzykuję stwierdzenie, iż mogłoby być konkurencyjne w odniesieniu do Type R EP3, nawet w N-ce..
Mi to w zasadzie obojętne czym bym jeździł,byleby się nie psuło i było w miare szybkie. Ale zbudowanie takiego golfa to pewno teraz majątek. Jak sobie pomysle o Hansie na przyszly rok, to nawet nie wiem czy wystartuję Janusz - Wto 27 Wrz, 2011 Maras, ile masz zaskórniaków aktualnie ?? http://rajdy.hoga.pl/giel...9Cci,+akcesoriaMarek23 - Wto 27 Wrz, 2011 Juz pisałem z Mendelskim. Chce duzo, na razie o tym nie mysle. Po zimie...cebeer - Wto 27 Wrz, 2011 ja miałęm szpere w 106 od Mendelskiego, jak pierwszy raz pojechałem po śliskim na dolnośląskim patelnie pod górę to chciałem sobie drugą zamontować.
Warta swoich pieniędzy a do Clio nie droższa niż do 106..
Zestaw z krótkim przełożeniem przejechał 1,5 sezonu bez żadnej awarii. Akurat ten sprzęt polecam ...GeKo - Wto 27 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Juz pisałem z Mendelskim. Chce duzo, na razie o tym nie mysle. Po zimie...
3450? duzo? Marek ty chyba cen szper do clio nie widziałeś.Miniac - Wto 27 Wrz, 2011
Cytat:
Gwarancja dożywotnia
cHu& dupa ch@j!
Gripper to lipa - poszukaj innej.GeKo - Wto 27 Wrz, 2011 Miniac, Pytanie może trochę jak wróżenie z fusów, ale może wiesz.
Przy seryjnym civiku jajko program wydech + wałki do jakiej mocy można dobić.Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
3450? duzo? Marek ty chyba cen szper do clio nie widziałeś.
Zawolal mi 5000 zł +vat po rabacie w zamian naklejke. Wiec jakos super tanio nie jest.
Na pewno kupie,ale nie wiem czy akurat u niego. Temat odkladam na marzec/kwiecien.GeKo - Wto 27 Wrz, 2011 hehehe, no to nie. Czesi na bank zrobią taniej.Miniac - Wto 27 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Miniac, Pytanie może trochę jak wróżenie z fusów, ale może wiesz.
Przy seryjnym civiku jajko program wydech + wałki do jakiej mocy można dobić.
Jeśli Civic VTi (b16a2) to dobry dobór elementów to pod 190KM przy 8800-9000obr. Ale bez zmiany przełożenia głównego na >4.9 to jest praktycznie nieodczuwalne, bo moment w takim silniku praktycznie nie wzRasta. Co najwyżej VTECa (strzał 150-160Nm) przesuwasz o 2tys obr niżej. Generalnie bezsensu. Dlatego najwięcej robimy konwersji na pojemność 2.0
Najwięcej z 1.6 B-serii miałem chyba 202-205KM (200 miałem niegdyś w Mini), ale to już grubsze rzeźby i lepiej te sianko włożyć w przełożenia.
Cytat:
Zawolal mi 5000 zł +vat
Menda za samą szperę?? Marek23 - Wto 27 Wrz, 2011
Miniac napisał/a:
Cytat:
Zawolal mi 5000 zł +vat
Menda za samą szperę??
Szpera + przelozenie. W ramach lajtowego sponsoringu, normalnie 5750 + vat. Taki sponsoring mnie interesuje,wiec bede szukal, a ja nie to moze tam kupie.