A tu jeszcze apropo zeszłego roku, parę osób twierdziło że w EVO V da radę, jak widać nie dał rady i tak jak mówiłem zawias starego EVO nie ma podejścia do nowych Nek
4 s różnicy to nie wiem czy aż tak dużo biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku było trochę kłopotów z autem
Dla przykładu w tym roku Kuchar stracił do Kajta 3:57, a w zeszłym 4:01 GeKo - Pon 20 Lut, 2012 martin.h, Czego ty nie rozumiesz? Słów Kuchara który sam przyznaje że auto jest słabsze trakcyjnie nawet od starej N12, czy czego ?
http://rajdy.autoklub.pl/...aHs6U2Fig/?pg=1
Jak za złotych czasów Hołka, tylko wtedy Hołek dysponował sprzętem o 2 klasy wyżej.
Badi is watching You...Przem_106 - Pon 20 Lut, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Fjjkz3cde90
Trafne podsumowanie. Kilka niezłych bokow i Badiego ziomy na koncu na dachu Marek23 - Pon 20 Lut, 2012 Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...Przem_106 - Pon 20 Lut, 2012
Marek23 napisał/a:
Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...
Trafne spostrzeżenie. To samo chciałem napisać. Przejazd prologu rewelacyjny.faldzip - Pon 20 Lut, 2012
Marek23 napisał/a:
Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...
nie od dzis:
dobry typ roj - Pon 20 Lut, 2012
faldzip napisał/a:
dobry typ
trochę czasu już to ma a dalej jest tak samo fajne
Taki krajowy GiGi Galli KarQ - Pon 20 Lut, 2012 ojjj, gruby przelot.faldzip - Pon 20 Lut, 2012
ogladalem sobie ten filmik, az malo nie zasnalem, az tu nagle w 6:50 sie wszyscy obudzili, bo Rzeznik jechal martin.h - Pon 20 Lut, 2012
GeKo napisał/a:
martin.h, Czego ty nie rozumiesz? Słów Kuchara który sam przyznaje że auto jest słabsze trakcyjnie nawet od starej N12, czy czego ?
Wyniki mówią całkiem co innego
To że Kuchar tak uważa to akurat mało miarodajne, swego czasu uważał, że eNką nie da się w Polsce wygrać z S2000, a jednak się dało. Podobnie niektórzy uważają, że stare WuRCe są słabsze od eNek, a założę się że gdyby ktoś wsiadł do WuRCa powiedzmy z połowy ostatniej dekady to by zmasakrował konkurencję.CHRZANEK - Pon 20 Lut, 2012
martin.h napisał/a:
Podobnie niektórzy uważają, że stare WuRCe są słabsze od eNek, a założę się że gdyby ktoś wsiadł do WuRCa powiedzmy z połowy ostatniej dekady to by zmasakrował konkurencję.
No tu to muszę (choć niechętnie ) przyznać rację Martinowi.
WRC to WRC jakie by nie byłoGeKo - Pon 20 Lut, 2012 Serio liczyć nie umiesz. Porównanie z dupy.
Tak szczerze to my sobie taki pierdolimy, żaden z nas nie jeździl jednym i drugim i nie ma na tyle doświadczenia żeby porównać jedno i drugie.
Ja patrzę na postęp technologiczny jaki się dokonał przez dekadę.
Stare wurce nie są słabsze są wolniejsze trakcyjnie od nowych Nek. (polowa ostatniej dekady to 2005 a to juz byly super zabawki) Stare wurce mam na myśli z okresu EVO VI Agr czyli lata 97-00
Nkąwygrać z S2000 dalej sie nie da. Patrz RSMŚ. w PL wygrywa R4 i to Kajto który idzie na rzęsach i jak Bronkowi nie idzie.GeKo - Pon 20 Lut, 2012 CHRZANEK, no pewnie że WRC z 2005 roku to by zniósł konkurencje, i z tym też sie zgdzam, ale rozpatrujemy stare, pierwsze WRC.martin.h - Wto 21 Lut, 2012 GeKo, dobra A-grupa z końca lat 90-tych (np. takie Evo6) to 350-400 KM, chłodzone wodą heble, sekwencja, 3 aktywne dyfry (które na pewno są lepsze trakcyjnie niż 1 aktywny) i zawias z A-grupowymi pkt. mocowania, który jest lepszy niż seria. To, że nowe N-grupy mają nowocześniejsze amortyzatory i więcej Nm moim zdaniem nie daje aż takiej przewagi, choć to tylko moje zdanie.
WRC z 2005 roku to może akurat złe porównanie, ale taka Impreza S7/S8 z 2002roku. już daje radę, zresztą nawet S5 z 2000r. było już bardzo zaawansowanym sprzętem.