To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP] RSMP 2012

martin.h - Pon 20 Lut, 2012

GeKo napisał/a:
A tu jeszcze apropo zeszłego roku, parę osób twierdziło że w EVO V da radę, jak widać nie dał rady i tak jak mówiłem zawias starego EVO nie ma podejścia do nowych Nek ;)

4 s różnicy to nie wiem czy aż tak dużo biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku było trochę kłopotów z autem :]

Dla przykładu w tym roku Kuchar stracił do Kajta 3:57, a w zeszłym 4:01 ;)

GeKo - Pon 20 Lut, 2012

martin.h, Czego ty nie rozumiesz? Słów Kuchara który sam przyznaje że auto jest słabsze trakcyjnie nawet od starej N12, czy czego ?
http://rajdy.autoklub.pl/...aHs6U2Fig/?pg=1

Tomek zaprasza na przejażdżkę jedziesz :lol2: ?

Marek23 - Pon 20 Lut, 2012

Cytat:
Jak za złotych czasów Hołka, tylko wtedy Hołek dysponował sprzętem o 2 klasy wyżej.

Badi is watching You...

Przem_106 - Pon 20 Lut, 2012

http://www.youtube.com/watch?v=Fjjkz3cde90
Trafne podsumowanie. Kilka niezłych bokow i Badiego ziomy na koncu na dachu :/

Marek23 - Pon 20 Lut, 2012

Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...
Przem_106 - Pon 20 Lut, 2012

Marek23 napisał/a:
Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...

Trafne spostrzeżenie. To samo chciałem napisać. Przejazd prologu rewelacyjny.

faldzip - Pon 20 Lut, 2012

Marek23 napisał/a:
Rzeźnik widzę,że jest odkręcony...

nie od dzis:

dobry typ :)

roj - Pon 20 Lut, 2012

faldzip napisał/a:

dobry typ :)

trochę czasu już to ma a dalej jest tak samo fajne :jupi:
Taki krajowy GiGi Galli :faja:

KarQ - Pon 20 Lut, 2012

ojjj, gruby przelot.
faldzip - Pon 20 Lut, 2012


ogladalem sobie ten filmik, az malo nie zasnalem, az tu nagle w 6:50 sie wszyscy obudzili, bo Rzeznik jechal ;D

martin.h - Pon 20 Lut, 2012

GeKo napisał/a:
martin.h, Czego ty nie rozumiesz? Słów Kuchara który sam przyznaje że auto jest słabsze trakcyjnie nawet od starej N12, czy czego ?


Wyniki mówią całkiem co innego :]

To że Kuchar tak uważa to akurat mało miarodajne, swego czasu uważał, że eNką nie da się w Polsce wygrać z S2000, a jednak się dało. Podobnie niektórzy uważają, że stare WuRCe są słabsze od eNek, a założę się że gdyby ktoś wsiadł do WuRCa powiedzmy z połowy ostatniej dekady to by zmasakrował konkurencję.

CHRZANEK - Pon 20 Lut, 2012

martin.h napisał/a:
Podobnie niektórzy uważają, że stare WuRCe są słabsze od eNek, a założę się że gdyby ktoś wsiadł do WuRCa powiedzmy z połowy ostatniej dekady to by zmasakrował konkurencję.


No tu to muszę (choć niechętnie :) ) przyznać rację Martinowi.
WRC to WRC jakie by nie było

GeKo - Pon 20 Lut, 2012

Serio liczyć nie umiesz. Porównanie z dupy.
Tak szczerze to my sobie taki pierdolimy, żaden z nas nie jeździl jednym i drugim i nie ma na tyle doświadczenia żeby porównać jedno i drugie.
Ja patrzę na postęp technologiczny jaki się dokonał przez dekadę.
Stare wurce nie są słabsze są wolniejsze trakcyjnie od nowych Nek. (polowa ostatniej dekady to 2005 a to juz byly super zabawki) Stare wurce mam na myśli z okresu EVO VI Agr czyli lata 97-00

Nkąwygrać z S2000 dalej sie nie da. Patrz RSMŚ. w PL wygrywa R4 i to Kajto który idzie na rzęsach i jak Bronkowi nie idzie.

GeKo - Pon 20 Lut, 2012

CHRZANEK, no pewnie że WRC z 2005 roku to by zniósł konkurencje, i z tym też sie zgdzam, ale rozpatrujemy stare, pierwsze WRC.
martin.h - Wto 21 Lut, 2012

GeKo, dobra A-grupa z końca lat 90-tych (np. takie Evo6) to 350-400 KM, chłodzone wodą heble, sekwencja, 3 aktywne dyfry (które na pewno są lepsze trakcyjnie niż 1 aktywny) i zawias z A-grupowymi pkt. mocowania, który jest lepszy niż seria. To, że nowe N-grupy mają nowocześniejsze amortyzatory i więcej Nm moim zdaniem nie daje aż takiej przewagi, choć to tylko moje zdanie.
WRC z 2005 roku to może akurat złe porównanie, ale taka Impreza S7/S8 z 2002roku. już daje radę, zresztą nawet S5 z 2000r. było już bardzo zaawansowanym sprzętem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group