To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [PPRC] - klasa narodowa, czyli taniej być nie może ???

anjas - Śro 17 Paź, 2012

że Rychu Peja ma szanse dziś uczciwie zarobić?
budzik - Śro 17 Paź, 2012

Przyjemne z pożytecznym, pasja życiowa RAP !
Kuner - Śro 17 Paź, 2012

Rychu Peja buluffka :rotfl:

GELO - Śro 17 Paź, 2012

A gdy zakupie SC sporting albo van 1.1 ze stacji recyklingu pojazdu, bo ktoś oddał go na zezłomowanie to czy jest możliwe według regulaminu przerobienie go na rallycross?
CHRZANEK - Śro 17 Paź, 2012

Jeżeli nie będzie to zarejestrowane to jak najbardziej.

Musisz sie zaopatrzyć w homologacje seicento i ... buduj
Jak bedziesz miał pytania to wal śmiało.

Silniki w klasie narodowej są zgodne z grupą N, ale wolno mić nieseryjny wałek z zachowaniem wymiarów A oraz B.
Być może ten zapis zostanie usuniety i zistanie tylko grupa N.

Marek23 - Czw 18 Paź, 2012

Chrzanek, bo nie doczytalem. Kiedy ta seria mialaby wystartowac?
Bart - Czw 18 Paź, 2012

pierwsze zdanie:
Cytat:
wszystko wskazuje na to że w nadchodzącym sezonie 2013 nastapi próba wskrzeszenia rallycross'u

CHRZANEK - Czw 18 Paź, 2012

Marek23 napisał/a:
Chrzanek, bo nie doczytalem. Kiedy ta seria mialaby wystartowac?


Odpowiadam:

W przyszłym roku.
Będzie od 6 do 8 rund (prawdopodobnie 7)
Pierwsza runda zazwyczaj wypada pod koniec kwietnia / początek maja.

Tak jak wspomniałem wszystko jest na razie niepotwierdzone dopóki GKSS nie zaakceptuje kalendarza na przyszły sezon.

EmerytRs2 - Nie 23 Gru, 2012

Chętnie wziąłbym udział w tego typu imprezie :D
Wiadomo coś?


Kiedy odbywają się szkolenia umożliwiające uzyskanie licencji ?

CHRZANEK - Czw 10 Sty, 2013

Mały update:

Propozycja kalendarza PP Junior Buggy i klasy Fiatów CC i SC na sezon 2013.
Proponowany kalendarz Pucharu dla PP Junior Buggy oraz klasy Fiatów Cinquecento i Seicento w sezonie 2013 na torze w Słomczynie:

21.04, 12.05, 26.05 , 9.06, 23.06, 1.09, 15.09, 6.10.

Kalendarz musi zostać jeszcze zatwierdzony przez PZM.


To jeszcze info nieoficjalne ale na 95% tak bedzie wyglądał kalendarz.
Powoli w przydomowych "warstatach", jak i w prawdziwych motorsportowych jaskiniach powstają bolidy na bieżący sezon...

We wtorek odbedzie się spotkanie organizacyjne dla zainteresowanych:

We wtorek 15.01.2013 o godz. 18:00 w siedzibie Ak. Rzemieslnik odbędzie się spotkanie, którego tematem przewodnim będzie omówienie uruchomienia rallycrossowej klasy fiatów CC oraz SC przy zawodach PPJB czyli popularnych "szayowozów". Zaproszeni są wszyscy chętni zainteresowani tym pomysłem.


Oczywiście jak ktoś zainteresowany to zapraszam, a jak nie to i tak napisze co było :)

sajfer - Pon 14 Sty, 2013

Generalnie nie będę miał w tym udziału, więc nie mam co się wypowiadać, ale nie myślisz że za dużo tych rund? Coś się boję że ludzie i tak pojadą 4-5 rund, więc na niektórych będzie pustawo. No ale zobaczymy, trzymam kciuki, bo w końcu coś się dzieje. Brakuje Torunia tylko :)
CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2013

No torunia w 2013 nie będzie, aczkolwiek Kuba Iwanek z Robertem Czarneckim byli w Torcu niedawno i nawet przegonili subaretą kilka kółek. Tor jest nieco przebudowany (nie wjeżdża się do wewnętrznej cześci po szutrze), ale i tak dobrze że istnieje.

Jezeli chodzi o ilość rund to istotnie uważam że optymalnie (na poczatek) było by 6, no ale jak jest tyle to niech będzie :)

Jutro będzie wiadomo jak będzie wyglądał regulamin techniczny. Mam nadzieje że rozmowy będa prowadzone w formie dialogu.

Odezwę się :)

mikan - Sob 02 Lut, 2013

wiadomo cos jestem powaznie zainteresowany tylko nie wiem jak auto budowac
CHRZANEK - Nie 03 Lut, 2013

Trudno mi coś odpowiedzieć bo sam też czekam na potwierdzenie regulaminów.

Sam też jestem w trakcie budowy pojazdu do ścigania i na dobrą sprawę nie wiem co będzie można a co nie. Jeżeli bedzie to regulamin zgodny z grupą N (czyli samochody seryjne) to wchodze w temat bez dwóch zdań. Jeżeli zostanie regulamin taki jaki był 2 i więcej lat temu, to nie wróżę inicjatywie sukcesu.

Były dwa punkty w przepisach które generowały olbrzymie (w stosunku do ceny zakupu seicento) koszty:
1) Skrzynia ze szperą i dowolnym przełożeniem głównym (wyścig zbrojeń doprowadził do tego że szpica miała szpery od BACCI ROMANO za ponad 2000ojro...
2) Dowolny wałek rozrządu (z ograniczeniem wysokości krzywki A i B) a jak wiadomo dobry sportowy wałek też kosztuje.

Zajawka była w listopadzie. Mamy luty a regulaminu brak :( :( :(
Sam nie wiem co powiedzieć.

anjas - Nie 03 Lut, 2013

mikan napisał/a:
wiadomo cos jestem powaznie zainteresowany tylko nie wiem jak auto budowac


Sąsiad, masz tu ode mnie gratis po trzy przydatne znaki interpunkcyjne:
,,, ??? ... ::: """ !!! --- ;;; - mogą się przydać w kolejnych postach ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group