To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP, RPP...] SEZON 2013

WuRC - Pią 05 Kwi, 2013

rabarbar napisał/a:
kto jedzie na oglądare ??

Ja się będę tam gdzieś plątał. W piątek na pewno będę na prologu na przejeździe Subaraków.

Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

My po testach, z autem wszystko ok.

Mamy mały problem przy dohamowaniach, stawia strasznie

http://imageshack.us/phot.../imagedltu.jpg/



Kurde czemu się foty nie wyswietlaja



M - Sob 06 Kwi, 2013

Bad-i napisał/a:
Kurde czemu się foty nie wyswietlaja

Zły link do fot

was79 - Sob 06 Kwi, 2013

Z ciekawosci ile km testów zrobiliście od ostatniego startu?
Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

was79 napisał/a:
Z ciekawosci ile km testów zrobiliście od ostatniego startu?


Ciezko powiedziec bo licznik nie dziala. Dzisiaj dla przykladu caly bak.

Ale obiektywnie mowiac to trzeba chyba z pracy i rodziny zrezygnowac zeby jezdzic

was79 - Sob 06 Kwi, 2013

Ale to już tylko w wersji tatadaj :/
Wiem, że auto top przygotowane i szkoda go na jakieś krawężnikowe imprezy, ale nie myśleliście, żeby czasem coś lokalnego pojechać dla treningu

Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

was79 napisał/a:
Ale to już tylko w wersji tatadaj :/
Wiem, że auto top przygotowane i szkoda go na jakieś krawężnikowe imprezy, ale nie myśleliście, żeby czasem coś lokalnego pojechać dla treningu


Tutaj chlopaki z poludnia maja super. Tam przynajmniej leci rd3L

Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

Bad-i napisał/a:
was79 napisał/a:
Ale to już tylko w wersji tatadaj :/
Wiem, że auto top przygotowane i szkoda go na jakieś krawężnikowe imprezy, ale nie myśleliście, żeby czasem coś lokalnego pojechać dla treningu


Tutaj chlopaki z poludnia maja super. Tam przynajmniej leci rd3L


Zimowe koła od kolegi Sebastiana, niestety po śniegu jazdy nie było



Na lawecie tez nie ma opyerdalania


Janusz - Sob 06 Kwi, 2013

Bad-i napisał/a:
Tutaj chlopaki z poludnia maja super. Tam przynajmniej leci rd3L


masz pod nosem ułęż, NMNP itp, taka jazda tez sporo uczy, zwłaszcza ze mozesz sobie pozwolic na jazde z duzą fantazja bo jest czas i miejsce na ratowanie, możesz walic grubymi prędkościami w zielone i nic. w rd3l już nie masz takiego marginesu :)

zresztą każda jazda uczy więcej niż brak jazdy :)

Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

Dlatego dzisiaj tez jezdzilem, aczkolwiek uwazam ze Ulez i nmnp to goowno nie trening.

Ale lepsze to niz dwa goowna :)

martin.h - Sob 06 Kwi, 2013

Bad-i, Ty miałeś/masz duży hamulec? Pytam bo masz założoną pucharówkę? :>
Bad-i - Sob 06 Kwi, 2013

martin.h napisał/a:
Bad-i, Ty miałeś/masz duży hamulec? Pytam bo masz założoną pucharówkę? :>


Dzisiaj nowe seryjne brembo i CL

qbus - Sob 06 Kwi, 2013

Cytat:
Dlatego dzisiaj tez jezdzilem, aczkolwiek uwazam ze Ulez i nmnp to goowno nie trening.


Nie jestem w stanie się z Tobą zgodzić ale to po raz kolejny ta sama bezcelowa dyskusja.
Ciekawe co bys zrobil jakby Cie majdło na tym hamowaniu z 5 biegu w szpalerze drzew?

Wrobel - Sob 06 Kwi, 2013

Bad-i napisał/a:
Tutaj chlopaki z poludnia maja super. Tam przynajmniej leci rd3L


a jak chcesz byc szybki w rd3l (RO) ... to masz super bo co?



kazdy trening jest dobry... jak nie bedziemy umieli zahamowac do pacholka to nigdy w lesie dobrze nie odhamujemy oporu w lesie , ew kolo przystanku przy jedynym sklepie ktory jest otwarty w sobote

Janusz - Sob 06 Kwi, 2013

na Ułężu lecąc bokiem przy ok 140 km/h chwyciłem trawnik zewnętrznym tylnym kołem. efekt był taki ze z boczura nad którym panowałem zrobił sie mega boczur który starałem sie ogarnąc, ale ostatecznie nic sie nie stało, po zamiatałem po asaflcie, przewróciłem 5 pachołków i pojechałem dalej. Jakbym zrobił cos takiego na zwykłej na jakimś RO nie byłoby nawet czego odbudowywać.

Oczywiscie po ułezu to inna jazda, ale moim zdaniem do TRENINGÓW świetne sa miejsca gdzie można iść na limicie a nawet go przekraczać, wtedy wczuwamy się w samochód i łatwiej go ogarnąć gdy nim żuci przy o połowę mniejszych prędkościach ale i na połowę węższej drodze. Żadna wąska droga Ci tego nie da, bo każdy błąd kończy się dzwonem. Oczywiście rajdowego toru jazdy i jazdy na opis tam się nie nauczymy, ale feelingu już tak.

Zresztą kiedyś byłem z Grycem na testach w Lublinie, był pierwszy raz na torze po kilku sezonach startów, i sam stwierdził ze właśnie tego mu było trzeba :)

zresztą co ja tam sie bede wypowiadał jak mnie klepie seryjne toledo ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group