To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011

eee, eee, nie dostaniesz, to i ja sam stwierdziłem :D
Bonczek - Wto 31 Maj, 2011

A co zaciskiem?
Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011

o, to też miałem na myśli, zapomniałem dopisać :D
ale tak serio, nic się nie zmienia po za tymi gratami, podłącza tak jak było, zalewa płyn i ogień :?:

Yarko - Wto 31 Maj, 2011

Misiek_lbn, masz taki sam układ hamulcowy jak Clio I 1.8 16V ?
Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011

no wydaje mi się że podobny, o ile nie ten sam właśnie :P
w clio było chyba 259, tu jest 262, tak na szybko patrząc :)

Yarko - Wto 31 Maj, 2011

to jest opcja swapu zacisku brembo 4 tłoczki z 406 coupe i tarczy ze sporta 280mm, w zasadzie plug&play, ale sprawdź dokładnie co tam masz u siebie i napisz na krc do pershinga, wytłumaczy co i jak
Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011

to dość droga zabawa, myślałem o zaciskach i tarczy z lagi V6, sporo taniej, a skuteczniej, bo brat miał w ostatniej swojej tak zrobione i sprawdzało się, ale nie przyglądałem się rozwiązaniu wtedy... :/
Bad-i - Wto 31 Maj, 2011

Yarko napisał/a:
to jest opcja swapu zacisku brembo 4 tłoczki z 406 coupe i tarczy ze sporta 280mm, w zasadzie plug&play, ale sprawdź dokładnie co tam masz u siebie i napisz na krc do pershinga, wytłumaczy co i jak


tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.

p.s. jakby ktos chcial to mam na sprzedaz dwa komplety CL RC8 na przod (saxo/106) i jeden komplet RC6 na tył - nówki sztuki

dodatkowo bede wyprzedawał jakies zapasowe tarcze itd.....

Yarko - Wto 31 Maj, 2011

Bad-i napisał/a:
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.


a skąd takie info ? wg. pershinga wszystko jest ok

Bad-i - Wto 31 Maj, 2011

Yarko napisał/a:
Bad-i napisał/a:
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.


a skąd takie info ? wg. pershinga wszystko jest ok


Tomasz Strozik / Artur Ryziński / Marek Włodarski - wszyscy potwierdzili to samo :D

dziekuje pomook prosze :]


p.s. dopisze zeby nie bylo - wszyscy byli zgodni jezeli chodzi o sport ;)

EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011

tylko tak pomiedzy nami, widzialem auto pershinga w toporni...

troche zal ze oni wkladaja tam stare uzywane tarcze 280 mm moze przetoczone.....
kurcze klocki uzywane tez wkladaja?? ale brembo jest.

lubie pershinga nie powiedzialem mu prosto w twarz :wall:

qbica - Wto 31 Maj, 2011

jeśli tarcze są proste, maja duzo mięsa itp to co w nich złego oprocz tego że używane?
EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011

oczywiście każdy ma swoje racje ;)
ale tarcze 280 nowe można kupić pewnie od 70 zł za szt.

ile za toczenie, uzywek?


jakby były 300 ++ to wtedy mogły cenowo droższe.
akurat tam mod nie jest pod performance imo tylko do lansu.

ogólnie sam się zastanawiam kto ma więcej racji.


ale powiem wam 16 na białym turini bajka !!
cassisa po mattowe też wygląda :faja:

ps. zbieram wszystkie swoje stare części ;D

kubas - Wto 31 Maj, 2011

Bad-i różnica w wadze na niekorzyść pochodzi jedynie z wagi tarczy, sam zacisk jest dużo lżejszy bo jest aluminiowy a nie żeliwny.
EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011

dokładnie
imo cały czas przy 280 vs 260 jest na plus dla brembo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group