Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011 eee, eee, nie dostaniesz, to i ja sam stwierdziłem Bonczek - Wto 31 Maj, 2011 A co zaciskiem?Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011 o, to też miałem na myśli, zapomniałem dopisać
ale tak serio, nic się nie zmienia po za tymi gratami, podłącza tak jak było, zalewa płyn i ogień Yarko - Wto 31 Maj, 2011 Misiek_lbn, masz taki sam układ hamulcowy jak Clio I 1.8 16V ?Misiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011 no wydaje mi się że podobny, o ile nie ten sam właśnie
w clio było chyba 259, tu jest 262, tak na szybko patrząc Yarko - Wto 31 Maj, 2011 to jest opcja swapu zacisku brembo 4 tłoczki z 406 coupe i tarczy ze sporta 280mm, w zasadzie plug&play, ale sprawdź dokładnie co tam masz u siebie i napisz na krc do pershinga, wytłumaczy co i jakMisiek_lbn - Wto 31 Maj, 2011 to dość droga zabawa, myślałem o zaciskach i tarczy z lagi V6, sporo taniej, a skuteczniej, bo brat miał w ostatniej swojej tak zrobione i sprawdzało się, ale nie przyglądałem się rozwiązaniu wtedy... Bad-i - Wto 31 Maj, 2011
Yarko napisał/a:
to jest opcja swapu zacisku brembo 4 tłoczki z 406 coupe i tarczy ze sporta 280mm, w zasadzie plug&play, ale sprawdź dokładnie co tam masz u siebie i napisz na krc do pershinga, wytłumaczy co i jak
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.
p.s. jakby ktos chcial to mam na sprzedaz dwa komplety CL RC8 na przod (saxo/106) i jeden komplet RC6 na tył - nówki sztuki
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.
a skąd takie info ? wg. pershinga wszystko jest okBad-i - Wto 31 Maj, 2011
Yarko napisał/a:
Bad-i napisał/a:
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.
a skąd takie info ? wg. pershinga wszystko jest ok
Tomasz Strozik / Artur Ryziński / Marek Włodarski - wszyscy potwierdzili to samo
dziekuje pomook prosze
p.s. dopisze zeby nie bylo - wszyscy byli zgodni jezeli chodzi o sport EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011 tylko tak pomiedzy nami, widzialem auto pershinga w toporni...
troche zal ze oni wkladaja tam stare uzywane tarcze 280 mm moze przetoczone.....
kurcze klocki uzywane tez wkladaja?? ale brembo jest.
lubie pershinga nie powiedzialem mu prosto w twarz qbica - Wto 31 Maj, 2011 jeśli tarcze są proste, maja duzo mięsa itp to co w nich złego oprocz tego że używane?EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011 oczywiście każdy ma swoje racje
ale tarcze 280 nowe można kupić pewnie od 70 zł za szt.
ile za toczenie, uzywek?
jakby były 300 ++ to wtedy mogły cenowo droższe.
akurat tam mod nie jest pod performance imo tylko do lansu.
ogólnie sam się zastanawiam kto ma więcej racji.
ale powiem wam 16 na białym turini bajka !!
cassisa po mattowe też wygląda
ps. zbieram wszystkie swoje stare części kubas - Wto 31 Maj, 2011 Bad-i różnica w wadze na niekorzyść pochodzi jedynie z wagi tarczy, sam zacisk jest dużo lżejszy bo jest aluminiowy a nie żeliwny.EmerytRs2 - Wto 31 Maj, 2011 dokładnie
imo cały czas przy 280 vs 260 jest na plus dla brembo