Bad-i różnica w wadze na niekorzyść pochodzi jedynie z wagi tarczy, sam zacisk jest dużo lżejszy bo jest aluminiowy a nie żeliwny.
kubas nie o to chodzi, bo rozmawiamy o tych samych rozmiarach. Ja nie wyobrazam sobie robic druciarni i zakladac seryjnej tarczy do 4 tłoczkowego brembo z 406.......
Dodatkowo taki zestaw wpada w wibracje i strasznie "tłucze" na kołach....
Teraz podsumowując (nie pisze tutaj o serii) - jezeli chcesz zakładać sobie cos co nie tłucze i jest lekkie to wsadzaj Alcona GeKo - Wto 31 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
tez o takim czyms rozmyslalem, szybko zostalem wyprowadzony z błędu. Podobno nie jest to dobre rozwiazanie ze wzgledu na wagę i drgania.
Takie rozwiązanie było stosowane w wielu seryjnych samochodach i działało, działa do tej pory.
Wiadomo Alcon czy AP lepszy, ale nie każdy ma 8-12k na komplet hamulców i potem na tarcze 2,5k
Co do tarczy 280mm jest za cienka ma 24mm a powinna mieć minimm 26mm, do tego zacisku Brembo o którym pisze Misiek. Jeśli jarzmo w zwrotnicy jest takie jak w clio 1,8 to powinno pasować PnP.kosmita - Wto 31 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
Ja nie wyobrazam sobie robic druciarni i zakladac seryjnej tarczy do 4 tłoczkowego brembo z 406.......
Czemu? Chodzi konkretnie o seryjną tarczę czy też zamienniki w tym rozmiarze (jakiś brembo max np)kubas - Śro 01 Cze, 2011
Bad-i napisał/a:
kubas napisał/a:
Bad-i różnica w wadze na niekorzyść pochodzi jedynie z wagi tarczy, sam zacisk jest dużo lżejszy bo jest aluminiowy a nie żeliwny.
kubas nie o to chodzi, bo rozmawiamy o tych samych rozmiarach. Ja nie wyobrazam sobie robic druciarni i zakladac seryjnej tarczy do 4 tłoczkowego brembo z 406.......
Dodatkowo taki zestaw wpada w wibracje i strasznie "tłucze" na kołach....
Teraz podsumowując (nie pisze tutaj o serii) - jezeli chcesz zakładać sobie cos co nie tłucze i jest lekkie to wsadzaj Alcona
Nie ogarniam bad-i, co to a druciarnia założyć 4 tłoczki brembo pod 283mm tarcze ? I jakie wibracje ?
Kurde 106-ty do tablicy!! Są jakieś tajemnicze wibracje ?
W ogóle skąd mają być te wibracje ? FUCK Anonymous - Śro 01 Cze, 2011 wibracje FTW Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 Ani Strozik ani Ryzy tutaj nie zaglądają - to sie pewnie nie wypowiedza. Ja bedach u nich dalem taki pomysl zeby cos takiego do rajdowki zalozyc. Wtedy wlasnie uslyszalem ze to drut i do sportu sie nie nadaja (pisalem juz wczesniej ze chodzi o spotr).
Slyszac taka nowinke i uzasadnienie.... zadzwoniłem do Vlodarskiego i Marek potwierdzil dokladnie to samo co powiedzieli poprzednicy.
Marek do tablicy
Geko Alcon od Subaru Imprezy WRC - używka 2.200 Nikt tutaj nie pisze zeby kupowac zestaw za 8-12 tysiJaco - Śro 01 Cze, 2011
qbica napisał/a:
Cytat:
ile za toczenie, uzywek?
flacha
Lepiej jest tarcze oddać do szlifowania, a nie toczenia kubas - Śro 01 Cze, 2011 Dobra to jeszcze doprecyzujmy proponowałeś to rozwiązanie do 106 czy do clio ?Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
kubas napisał/a:
Dobra to jeszcze doprecyzujmy proponowałeś to rozwiązanie do 106 czy do clio ?
A prosze bardzo, ja powiedziałem Strozikowi że wiem ze jest taki hamulec ktory podchodzi co 106 - i ze taki wlasnie bym chcial bo podobno jest kosa.
Tomek mnie wzial za reke i zaprowadzil mnie do półki w jego garazu i pokazal takich kilka sztuk . W tym samym czasie opowiedzial o jego problemach z tym wlasnie rozwiazaniem jakie mial w Clio i Alfie (oba samochody do wyscigow płaskich)kubas - Śro 01 Cze, 2011 Nie podważam jego kompetencji ale skoro miał to w CLIO i ALFIE to nie znaczy że w pugu będzie to samo. Widziałem sryliard takich modyfikacji w Peugeotach i nikt nie pisał nigdy o tajemniczych wibracjach. Jeśli tarcza byłaby np zbyt wąska tak jak w przypadku clio o którym pisał Geko to ok. Ale w 106 to będzie wyglądało jak seryjne rozwiązanie. Żadnych adapterów cudów nie widów. Zacisk przykręcony do zwrotnicy tak jak jest oryginalnie, tarcza 283mm oryginalna z Peugeota, grubość pasująca pod zacisk więc WTF ? Jeszcze raz apeluje do 106 żeby się wypowiedział jak u niego się sprawuje ten zestaw.
Bad-i - PW106 - Śro 01 Cze, 2011
kubas napisał/a:
Nie ogarniam bad-i, co to a druciarnia założyć 4 tłoczki brembo pod 283mm tarcze ? I jakie wibracje ?
Kurde 106-ty do tablicy!! Są jakieś tajemnicze wibracje ?
nie ma wibracji przy hamowaniu. c2 po szutrze lata chyba z identycznym zacisku +
zwykla tarcza 283 (zwykla w sensie nie dwuczesciowa) wiec czemu ma sie to nie
sprawdzac u mnie na asfalcie. tym bardziej ze mam to zamontowane bez zadnych
jarzm. tylko bezposrednio zacisk do zwrotnicy tak jak robi to fabryka.
to co moge dodac od ubieglego roku to to ze auto zaczelo masakrycznie hamowac po
wypieciu serwa. z serwem bardzo latwo lapalo bloki - niby bylo dobrze bo hamowalem
w wiekszosc z gazem wiec jakos to bylo do ogarniecia .... ale teraz bez wspomagania
jest idealnie.
na forach 106 w uk pisza ze to jeden z najlepszych modow jakie mozna zrobic w 106
edit - moj zestaw nie ma homologacji w gr A wiec rozmawiamy w sumie teoretycznie..
bad-i i tak nie moglby na tym pojechac w rppEmerytRs2 - Śro 01 Cze, 2011 a drogi hamowania, punkty, wyczucie, itp?
jak to się ma do serii?
jest jeszcze kwestia tarczy/klocka seria vs seria
czy dobry seryjny zestaw w upgradzie vs no name brembokosmita - Śro 01 Cze, 2011
Bad-i napisał/a:
Geko Alcon od Subaru Imprezy WRC - używka 2.200
serio? gdzie? Ja używki AP (i to jakiś gorszy model) widziałem po 4-5 tysBad-i - Śro 01 Cze, 2011
kosmita napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Geko Alcon od Subaru Imprezy WRC - używka 2.200
serio? gdzie? Ja używki AP (i to jakiś gorszy model) widziałem po 4-5 tys
Artur skupuje wszystko co trafi i ma kilka kompletow. Ma te tansze i ma tez takie ktore sa wieksze niz cale kolo
Jezeli chodzi o te brembo - niech sie Marek wypowie. Ja mialem dobre zdanie po opiniach innych uzytkownikow, dlatego tez sam chcialem takie miec. Jednak skutecznie zostalem od tego odsuniety.